Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kamp: FFK - Løv-Ham (4. runde i cupen)

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 31 jul 08, 11:58

Opprinnelig postet av Asgeir

Rettvendt var Barsom riktig bra, og jeg ble imponert over fart, overblikk og presisjon. Og ikke minst det en spiss trenger i bøtter og spann: "Kyla". :-)

Syns du Barsom var bra rettvendt? Der syns jeg ikke han var spesielt god, viser at han blir litt for treig.

Jeg syns derimot han var veldig bra som feilvendt spiss. Han var god til å strekke opp forsvarsfireren til Løv-Ham for å skape seg rom, så kom han i møte i mellomrommet og fikk ofte ballen fra backen, veldig god til å skaffe seg rom i mellomrommet til tider! Der syns jeg faktisk han var bedre enn Gardar, men Gardar er bedre til å holde på ballen når han får den.

Hvis Gardar er skada på lørdag, ser jeg ikke bort i fra Barsom og Tarik på topp. Tror de er to spillertyper som kan finne hverandre fint, og vi får jo to syke førsteforsvarere hjemover!

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"

RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06

Lagt til: 31 jul 08, 19:07

Er det noe sted man kan se målene?

FFK og Leeds
---------------------
La Pål Andrè få sin testimonial!

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 31 jul 08, 19:17

Opprinnelig postet av RuneT

Er det noe sted man kan se målene?

http://www.fredrikstadfk.no/

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til: 31 jul 08, 19:21

http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=25000
på høyresiden

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 31 jul 08, 20:39

Hildrande... Utrolig at ikke ballen ble dømt ute på 1-1-målet, ja... Selv hoveddommeren burde sett at den var ute!

Bjørn Jervell Hansen

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 01 aug 08, 00:17

Opprinnelig postet av Lemmy

Opprinnelig postet av Asgeir

Rettvendt var Barsom riktig bra, og jeg ble imponert over fart, overblikk og presisjon. Og ikke minst det en spiss trenger i bøtter og spann: "Kyla". :-)

Syns du Barsom var bra rettvendt? Der syns jeg ikke han var spesielt god, viser at han blir litt for treig.

Vel, jeg tror du må tolke mitt "riktig bra" som "bedre enn Gardar", eller "ikke mye dårligere enn Tarik".

Barsom gikk på en lang rekke riktige løp i bakrom, hvorav en ble omsatt i scoring. I tillegg scorte han på innlegg fra Thomassen på direkte-touch, i Tarik-klassen.

Mitt poeng med dette eksperimentet med Barsom på topp var at Barsom høyst sannsynlig ikke er mye dårligere enn Tarik, og at vi kan bruke Barsom som erstatning for Tarik inntil videre.

Ellers mener jeg at Barsom burde ha konkurrert med Gashi om offensiv midtbane, og ikke bli brukt som kant-spiller. Det er i midten han trives, og det er der han burde ha vært brukt, spesielt nå som han er i form og Gashi er småskada.

Lemmy

Landslagsspiller

Lagt til: 01 aug 08, 12:18

Selvfølgelig kan Barsom brukes som erstatning for Tarik, men å si at han ikke er mye dårligere enn vår kjære Elyounoussi syns jeg blir å overdrive. Vi mister en del fart i angrepet vårt, men får selvfølgelig en del mer rutine der.. På avslutninger mener jeg derimot at Barsom faktisk er meget bra. Det er ikke så mange tippeligaspillere som setter det skuddet han satt mot Lillestrøm, og hattrick mot Løv-Ham er heller ikke tilfeldigheter.

Ang. å bruke Barsom som sentral midtbanespiller er jeg fullstendig enig med deg! Tror Barsom kommer mer til sin rett sentralt i banen, og det hadde vært morsomt å sett ham og Wehrman en gang sammen. Feks. mot Stabæk undret jeg meg litt over at Grönhagen satt Ramberg inn sentralt sammen med Wehrman, da mistet vi jo all offensiv kraft. Er Wehrman ute bør Ramberg spille, er Gashi ute bør Barsom spille etter min mening.

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 01 aug 08, 12:20

Er det noen som fikk med seg det fantastiske løpet til Kvisvik i forkant av målet han scoret?

-Først legger han en langpasning fra egen banehalvdel til Tegan.

-Så sprinter han ca 50 meter mot Løv Ham`s mål, mens Tegan løper mot dølinjen og legger et innlegg foran mål.

-Kvisvik rekker akkurat innlegget og scorer. Laughing

Snakk om offensivt løp! Tongue out

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!

Lemmy

Landslagsspiller

Lagt til: 01 aug 08, 12:22

Helt enig, benksliter`n! Ble egentlig utrolig glad over det målet, spesielt fordi det kom fra Herr Kvisvik!

Det er jo dette fotballtrenere vil ha, midtbanespillere som fordeler bra baller ut på kantene og så fortsetter løpene isteden for å bli stående og se på! Når det da kommer fra Raymond er det jo helt utrolig!

Man kan si hva man vil av negative og positive ting om Raymond, men han slår fantastiske pasninger. Og, han står mye statisk. Når han klarer å slå pasningene og så bevege seg etter ballen, kan det nesten ikke bli bedre! Da får det heller være at han står igjen og "slækker" høyt i banen mens Barsom tar mange av returløpene hans. :)

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til: 01 aug 08, 12:46

hehe. jeg sa det til de som sto rundt meg at jeg ikke kunne skjønne åssen raymond klarte å komme seg frem så fort. men jeg syns også at kvisvik har vært god de siste kampene han har spilt. jobber mer enn vanlig også. håper vi klarer å bli enige med han om en to års kontrakt. han er en spiller som kan forandre en fotballkamp.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 01 aug 08, 15:37

Har vært stilt i media også. Kanskje han inser at han må jobbe for ny kontrakt..

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914