Kamptråd: Stabæk - FFK (14. serierunde)
Ja, hvis noen vil betale mange millioner for det han viste idag har de jo gjort et røverkjøp...hehe :)
Opprinnelig postet av Pk
Nei jeg synes ikke han er i nærheten av 30 mill slik han har spilt i år og men enten så satser de på Tegström og Fofana eller så har de en ny spiss på gangJa, hvis noen vil betale mange millioner for det han viste idag har de jo gjort et røverkjøp...hehe :)
Det mest fornuftige, med tanke på klubbens syltynne økonomi, ville kanskje vært å spare de millionene de får for Tarik, og heller kjøpe en ny spiss før neste sesong
Hva skal vi vente med det for? Mulighet for gull henger svært høyt, og det er da på ingen måte tapt selv om vi blir overkjørt idag? Forsvinner Tarik trenger vi ny spiss NÅ!
---------------------------
Jeg vil ha Wallace på plass i FIFA08!
Noen som vet åssen statusen på Bråthen og Staw er?? Håper virkelig at en av dem er tilbake snart.....
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av DrDRE
Hva skal vi vente med det for? Mulighet for gull henger svært høyt, og det er da på ingen måte tapt selv om vi blir overkjørt idag? Forsvinner Tarik trenger vi ny spiss NÅ!
Det er viktigere å overleve som klubb enn å kjøpe en ekstra spiss
Nannskog scorer to identiske mål i denne kampen, han gjør de samme jævla bevegelsene hver gang, går til sida å setter den i motsatt hjørne. Dette har han gjort i flere år i tippeligaen. Her bør de virkelig vite bedre.
Forsvaret spiller til stryk karakter i dag, direkte pinlig var dette...
Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho
Opprinnelig postet av Pavlov
Jepp sats på Fofana og la oss jekke oss et par hakk,vi er ikke i nærheten av og ta medalje og det viste seg tydelig i dagOpprinnelig postet av DrDRE
Det er viktigere å overleve som klubb enn å kjøpe en ekstra spiss
hasse33
Ble medlem: 18 jul 07
Lagt til: 21 jul 08, 20:57
Endret: 21 jul 08, 20:58
Endret av: hasse33
Ingen tvil at dette er meget fortjent med seier til Stabekk. Meget tam forestilling av FFK...kan ikke si noe positivt om noen av FFK`s spillere. jevnt over 2 på spillebørsen på hele gjengen. Pinlig og ikke noe annet enn pinelig
Alle gullvinnere har hatt et eller to feilskjær - dette var våre 2 - begge mot Stabæk. Litt mer fokus fremover, så er vi "på G" igjen. Stabæk faller av som før, men vi er tross alt et høstlag! "Overleve som klubb"... har du hørt om uttrykket "male fanden på veggen"?
Jeg vil ha Wallace på plass i FIFA08!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914