Kamptråd: Stabæk - FFK (14. serierunde)
Har et snev av tro på dette her fortsatt. Grönhagen en luring, noen kloke ord i øret på spillerne, og et bytte på midtbanen - dog usikker om Barsom eller Gashi bør ut - og vips har vi utlikna. Stabæk datt sammen etter scoringen vår, og en utlikning - gjerne mot spillets gang - kan være veldig demotiverende. Og DA har vi dem!
---------------------------
Jeg vil ha Wallace på plass i FIFA08!
Barsom og Gashi er meget svake. De klarer ikke å stå opp og de tilfører lite kreativt.
Nå ønsker jeg Kvisvik inn for Barsom og Thomassen inn for Gashi
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
Wallace var feilplassert på 1. målet
Barsom har for mange feilpass og mislykkede finter
Dommeren har dømt 60-40 i favør FFK, så vi kan hvertfall ikke skylde på han
TV 2 sier tegstrøm skal inn.. mulig tarik spiller høyre kan da.. barsom ut ?
Noe må de gjøre for dette var en flau forestilling og ikke noe et topplag i TL kan være bekjent av.... skuffer stort.
Opprinnelig postet av keiko99
TV 2 sier tegstrøm skal inn.. mulig tarik spiller høyre kan da.. barsom ut ?
Spille med to høyrekanter? ;)
Kan jo hende at Gardar har slitt seg ut igjen, eventuelt at Tarik går inn på venstrekanten.
Jøss, spiller Gashi altså? Han har jeg faen meg ikke sett i kampen tror jeg...
2-2 i sjanser, 2-1 i mål. Effektive lag dette.
Holters
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 21 jul 08, 20:00
Endret: 21 jul 08, 20:04
Endret av: Holters
Opprinnelig postet av paco
Nå var det vel like mye feil av Wallace på 1 målet og Piroja på nr 2
Opprinnelig postet av pavlov
Wallace var feilplassert på 1. målet
Er ikke helt enig i det. På 1-1 målet, så har Stabæk tre spillere inne i boksen, og da må Wallace sideforskyve innover. Hvis ikke, så hadde det vært tre Stabækspillere mot to av våre midtstoppere. Kan kanskje argumentere for at han ikke burde ha forflyttet seg SÅ langt innover, men hovedfeilen ligger hos Barsom.
Det er Barsom som skal følge det løpet.
Synes Barsom og Gashi har vært årets to store skuffelser så langt - i hvert fall relativt til forventningene.
Har du lest forumets retningslinjer?
Godt å se at Gashi blir benket, han må snart levere oftere og bedre. Blir spennende å se om Tarik kan herje litt langs høyrekanten, så får vi håpe at Tegström kan gjøre en... HELVETE! 3-1!
3-1. Vanlig Nannskogmål.
Synes Runar har virket tafatt i denne kampen også...
Dette er drøy utklassing. Da har jeg i det minste mine noe pessimistiske ord før kampen i behold (fattig trøst, men dog...)
Opprinnelig postet av Holters
ja og Piroja som ikke henger med i det hele tatt3-1. Vanlig Nannskogmål.
Synes Runar har virket tafatt i denne kampen også...
HVEM FA.. skal ta Gunnarsson??
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
FFK1903
Ble medlem: 27 nov 03
Lagt til: 21 jul 08, 20:08
Endret: 21 jul 08, 20:08
Endret av: FFK1903
Tarik i angrep, på venstresiden er det et område på størrelse med Danmark, hvor er Barsom? Jo, han står på midtsirkelen og mottar støttepasningen...
Piroja henger jo ikke med i dag, det er det vel ingen som gjør utpå der akkurat nå...
Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho
Opprinnelig postet av A9$h
synes Barsom,Piroja,Ramberg og Tarik sliter mestPiroja henger jo ikke med i dag, det er det vel ingen som gjør utpå der akkurat nå...
30-millionersspissen vår har noen klassefinter i dag...
Ja, ja, nå begynner vi jo å se hva det vil si å ha tredjevalget til Start som vårt førstevalg i Tippeligaen...
FAEN I HELVETE..Hva pokker er det som skjer.
Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho
Dette var pinlige greier. For øyeblikket likner det ikke mye på et toppoppgjør. Nå må skaden begrenses, slik at gutta ikke tar i mot Brann med gråten i halsen...
Jadda, så forbanna lurt å la Alanzinho få lov til å stå helt fuckings alene utpå kanten der på en corner. Og det er ikke førstegang denne kampen. Fy faen hvor vanskelig er det å se han stå der helt alene?
Dette blir stygge tall utover...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914