Hva skjer med Fofana og Kouadio
ecupeventyrsnart
Ble medlem: 15 jul 05
Lagt til: 20 jul 08, 17:16
Endret: 20 jul 08, 18:56
Endret av: Rey
Er det noen som har sett de i aksjon på rekruttlag eller lignende, har de utviklet seg siden de kom eller som så mange andre talenter stagnert?
Noen som har noen mening om de kommer til å slå an i Fredrikstad?
Synes i alle fall Kuadio har fine kvaliteter de gangene jeg har sett han, men har fått lite spilletid på A-laget, og Fofana har vel knapt spilt ett minutt i tippeligaen denne sesongen.
Send de hjem først som sist. Synes ingen av de har utvikla seg i det hele tatt.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Send de hjem først som sist. Synes ingen av de har utvikla seg i det hele tatt.
Amen. Som jeg skulle sagt det selv.
Jeg ble veldig skuffa over holdningen til Fofana og Kouadio i vinter når jeg så de satt på innbytterbenken under pausa mellom FFK og Moss. De gadd ikke å være med de andre innbytterene i ballspill ute på banen.
---------------------------
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart
sier det igjen,i følge Piroja så herjer Fofana på trening og han mener at Fofana burde være førstevalg som spiss,synes Kouadio er bedre enn Barsom og burde få mere spilletid men nå er jo ikke jeg trener daEr det noen som har sett de i aksjon på rekruttlag eller lignende, har de utviklet seg siden de kom eller som så mange andre talenter stagnert?
Synes i alle fall Kuadio har fine kvaliteter de gangene jeg har sett han, men har fått lite spilletid på A-laget, og Fofana har vel knapt spilt ett minutt i tippeligaen denne sesongen.
Opprinnelig postet av paco
...men nå er jo ikke jeg trener da
Og takk for det.
sier det igjen,i følge Piroja så herjer Fofana på trening og han mener at Fofana burde være førstevalg som spiss,synes Kouadio er bedre enn Barsom og burde få mere spilletid men nå er jo ikke jeg trener da
Det er vel det LSK sier om dagen også. Det er god stemning, kvalitet og alt annet på treningene, men i kampsituasjoner så er tydeligvis alt glemt. Det kan hende at Fofana kan blomstre, en forløsende scoring i et innhopp kan gjøre utslaget, men jeg har liksom litt tvil. Er villig til å gi dem begge et år til, det tok sin tid med Alanzihno også. Men kommer de utrent tilbake fra ferie en gang til, så bør de strengt tatt sendes på dør. Da går det mer på holdningene fremfor kvaliteten på dem.
Rey
Ble medlem: 22 okt 04
Lagt til: 20 jul 08, 18:54
Endret: 20 jul 08, 18:56
Så vidt jeg har fått med meg har Fofana fortsatt ikke lært seg engelsk eller norsk (Kouadio er visstnok ok i norsk). Da blir det vanskelig å kommunisere på banen. I tillegg viser det vel et lite holdningsproblem hvis han ikke gidder lære seg ihvertfall engelsk?
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
FFK1903
Ble medlem: 27 nov 03
Lagt til: 20 jul 08, 19:03
Endret: 20 jul 08, 19:03
Endret av: FFK1903
Det var vel noe av det første Tarik sa, at det skulle bli interessant å lære et nytt språk hvis han flyttet utenlands. Å kunne språket er jo nesten alfa og omega om man skal bli integrert. Har man ambisjoner om å komme seg ut i verden, så burde i hvert fall engelsk være obligatorisk å lære seg.
Høres nesten ut som Fofana tror alt løser seg av seg selv, og at hardt arbeid ikke er førstepri, verken på "skolebenken" eller på treningsfronten. Han har kanskje kommet seg i skikkelig form igjen etter vinterferien nå?
sier det igjen,i følge Piroja så herjer Fofana på trening og han mener at Fofana burde være førstevalg som spiss,synes Kouadio er bedre enn Barsom og burde få mere spilletid men nå er jo ikke jeg trener da
Hoås og Stadheim å imponerte på trening, men hva hjelper vel det. Det er i kamp de skal spille bra.
Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart
sier det igjen,i følge Piroja så herjer Fofana på trening og han mener at Fofana burde være førstevalg som spiss,synes Kouadio er bedre enn Barsom og burde få mere spilletid men nå er jo ikke jeg trener daEr det noen som har sett de i aksjon på rekruttlag eller lignende, har de utviklet seg siden de kom eller som så mange andre talenter stagnert?
Rart at ikke Fofana herjer på FFK2 da?
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
Opprinnelig postet av benksliter`n
Rart at ikke Fofana herjer på FFK2 da?
Kan jo ha noe med spillerne rundt seg å gjøre da.
Det er sikkert mulig at Piroja tar feil,han er jo ikke trener han heller,han sier bare at det er den beste spissen han har spilt mot(trening)
Det er sikkert mulig at Piroja tar feil,han er jo ikke trener han heller,han sier bare at det er den beste spissen han har spilt mot(trening)
Godt du skrev trening i parantes.
Opprinnelig postet av benksliter`n
Jeg ble veldig skuffa over holdningen til Fofana og Kouadio i vinter når jeg så de satt på innbytterbenken under pausa mellom FFK og Moss. De gadd ikke å være med de andre innbytterene i ballspill ute på banen.
De kom til denne kampen ca 5 min før kampstart pga noe skole greier. Det var aldri meningen at deskulle spille.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av Rey
Så vidt jeg har fått med meg har Fofana fortsatt ikke lært seg engelsk eller norsk (Kouadio er visstnok ok i norsk). Da blir det vanskelig å kommunisere på banen. I tillegg viser det vel et lite holdningsproblem hvis han ikke gidder lære seg ihvertfall engelsk?
Her er du helt på jordet. Sett deg inn i dette eller la være å uttale deg.
De er vel under kontrakt med FFK, og da har jo klubben noen forpliktelser. Og ikke noen rett til å sende dem noe sted.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
De er vel under kontrakt med FFK, og da har jo klubben noen forpliktelser. Og ikke noen rett til å sende dem noe sted.
Men spillere som er under kontrakt kan gå som det paser dem ?
Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
Rey
Ble medlem: 22 okt 04
Lagt til: 20 jul 08, 21:05
Endret: 20 jul 08, 21:16
Fra: http://f-b.no/article/20080625/FFK/143840871
Fofana snakker knapt et ord engelsk og enda mindre norsk. Derfor oversetter Kouadio på fransk når avisen vil ta en prat.
Dette var da 25. juni i år. Kan du da fortelle meg hva jeg er helt på jordet med? Mulig det ikke er på grunn av at han ikke gidder og at det er andre grunner, men noe engelsk burde det da være mulig å lære seg på halvannet år.
Uansett, så vil det være vanskelig å kommunisere ordentlig med medspillere for en spiller som ikke kan norsk eller engelsk.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Opprinnelig postet av Rey
Fra: http://f-b.no/article/20080625/FFK/143840871
Fofana snakker knapt et ord engelsk og enda mindre norsk. Derfor oversetter Kouadio på fransk når avisen vil ta en prat.
Dette var da 25. juni i år. Kan du da fortelle meg hva jeg er helt på jordet med?
Sjekk PM
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914