Fornøyd med mediadekningen av FFK?
Foregående år har flere her inne klaget høytlytt på at FFK "aldri" får den oppmerksomheten her inne. Enkelte (meg inkludert) mente at FFK fikk den oppmerksomheten de fortjente, plasseringen tatt i betrakning, og at ting ville sett annerledes ut om vi gjorde det overraskende bra, og ikke som forventet.
Så... Er dere som var misforøyd de siste årene, fornøyd nå? Eller mener dere blant annet at TV2 fortsatt hater FFK?
Jeg syns vi har fått mer oppmerksomhet nå, og inkludert Tarik-overgangen, så syns jeg nesten det daglig er et eller annet om FFK enten på TV2 eller de andre riksmediene. Laget får selvfølgelig ikke like mye oppmerksomhet som LSK. Slik dramatikk er ofte mer interessant for mengden.
Det finnes også grenser for hva de kan lage reportasje om også. De kan ikke plukke fra hverandre hver eneste lille bit som har vært med på oppgangen og så lage en nyhetssak om hver enkelt. Ved å lage en sak om kostholdet til FFK-spillerne føler i hvert fall jeg at TV2 prøver å lage saker om FFK, ikke ignorere dem fordi hele staben i Bergen har lagt klubben for hat.
Ikke akkurat noe "big I told you so"-greie dette, var egentlig mest nysgjerrig på om folket syns det har bedret seg i takt med tabellplasseringen. Se blant annet hvor mye Godset får i medieinteresse, de ligger omtrent på samme plass som FFK har gjort de siste årene. Det skrives nesten aldri om dem. Glimt som har overrasket godt blir heller ikke skrevet om så veldig hyppig.
De foregående årene har det egentlig vært krise i flere klubber, derfor har også media rettet fokuset over på de klubbene. I år er det egentlig bare LSK som skiller seg ut negativt, de andre er i en halvgrå masse. Det gjør også at fokuset blir satt på klubbene som det faktisk går bra med.
Det er i hvert fall deilig å lese positive nyheter om FFK om dagen. Ferdig er investorbråk (i hvert fall er det rolig akkurat nå), ingen Morgan-saker og ingen overganger som blir latterliggjort og alt det andre som har vært hovedoppslager de siste årene.
Helt enig. Tenkte faktisk på detta sjøl i sta, har stått om oss hver dag denna uka i vg, pluss masse om oss på tv2 sporten..
Vi har blitt ett topplag nå, og derfor mer interresante for media!
Det har vært meget god mediadekning av FFK dette året, selv om Søndagens hovedkamp enda tilhører de "5 store" lagene. Nå ble det vel nesten seerrekord i Mandags-kampen Viking-FFK. Jeg tror FFK fenger den nøytrale seeren med god fotball og mange profiler i laget. Tipper førstkommende Mandags-kamp mot Stabæk slår alle rekorder. Toppkamp med de to lagene som spiller den mest attraktive fotballen i Norge.
Godt at de lagene som spiller "gampefotball" ligger i bunn på tabellen i år.
---------------------------
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
Har vi hatt noen hovedkamp i år i det hele tatt? Akkurat det er jo litt merkelig. Ser også en viss endring i andre medier med tanke på fornyet respekt for laget. Her i Stavanger virket det mer som at Viking klarte uavgjort mot serielederen, enn at de ikke klarte å vinne mot FFK.
Uansett, det var brått veldig stille fra de kritiske røstene mot TV2 ;)
Opprinnelig postet av FFK1903
Har vi hatt noen hovedkamp i år i det hele tatt? Akkurat det er jo litt merkelig. Ser også en viss endring i andre medier med tanke på fornyet respekt for laget. Her i Stavanger virket det mer som at Viking klarte uavgjort mot serielederen, enn at de ikke klarte å vinne mot FFK.
Uansett, det var brått veldig stille fra de kritiske røstene mot TV2 ;)
Var ikke åpningskampen mot Brann i Bergen hovedkamp?
Det har du vel helt rett i. Trodde liksom jeg hadde fått med meg FFK-kampene om de gikk 2000, og den så jeg ikke. Men satt jo selvfølgelig på jobb den søndagen, så det stemmer nok ganske bra at vi hadde åpningskampen. Den alene skulle jo gjort oss fortjent til flere, av Aftenposten kåret til årets kamp så langt.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914