Ekspertene tror ikke på FFK
Espen
Ble medlem: 28 okt 03
Lagt til: 14 jul 08, 17:57
Endret: 14 jul 08, 18:01
Endret av: Espen
Aftenposten har spurt ymse eksperter om hvem som tar gullet, og hvem som følger gullkandidaten til døra. De fleste tipper Brann, ingen tipper Fredrikstad, og få tror at FFK blander seg helt i tetstriden i det hele tatt
Jeg skal heller ikke påstå at jeg ville vedda hus og hjem på FFK-gull.
Samtidig var det vel ingen av disse "ekspertene" som tippa FFK på topp etter halvspilt serie, så vi får satse på at alle sammen blir nødt til å spise hatten sin...
Disse "Expertene" tippet også FFK sist i fjor....
---------------------------
Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
Det er bra at ffk ikke for det presset... kanksje vi kan overraske dem
Syns det er veldig deilig at dem ikke har troa på oss. Jo færre som har troa, jo mindre press :)
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Kan vi virkelig kalle de eksperter? De bommer jo på alt de kommer med av tips uansett!
Gro Espeseth
Fredrikstad ligger godt an, men til syvende og sist tror jeg Stabæk vinner. De viste allerede i fjor at de har farlige spisser. I det siste har det ikke gått så strømlinjeformet som det har gjort, men det vil løsne for dem. De er ikke så avhengige av enkeltspillere at de rakner på grunn av at Somen Tchoyi er borte
- Eh... Er det ikke det de nettopp er? Avhengig av enkeltspillere? Er vel ikke uten grunn at Nannskog er bekymret i dagens aviser og savner Tchoyi allerede. En skade på Alanzinho eller Nannskog og de blir veldig svekket.
Mye rart de skal skrive også...
Tror vel heller ikke så mye på FFK, men skal jeg være ærlig tror jeg det har alt å si om Tarik blir eller ikke. Ikke fordi han er såpass god at laget ikke kan klare seg uten ham, men fordi det er det alle medier vil skrive. Så vil det påvirke spillergruppa, som jeg da tror vil prestere dårligere. Dessuten, det er ikke tvil etter min mening om at Tarik er viktig for spillergruppa som person også.
Jeg tror FFK kan bli topp 4, og det bør være et realistisk mål. Jeg syns vi startet sesongen med dårlig spill(etter Brannkampen), men nå har vi vært stabilt gode i en lengre periode. Vi har vel bare 3-0tapet mot Stabæk som var veldig klart, ellers har vi vært nær å ta 3 poeng i hver kamp som jeg kan huske, hvertfall.
Nå som Gardar har levert varene og Tegström faktisk viser seg å være en god innbytter, trenger vi vel ikke konsentrere oss så mye om en ny spiss hvis ikke Tarik går? Etter min mening trenger vi heller en skikkelig høyrekant. Ramberg har levert varene veldig godt, men jeg skulle gjerne sett en typisk kant. I tillegg til at vi trenger litt mer bredde i troppen vår.
Satt her og tenkte på det: hva hvis en av de fire førstevalgene på midten skulle blitt skadet? Da vil vi ha Kvisvik, Thommassen og Kouadio som alternativer. Kvisvik tror jeg vil få en dårlig høstsesong, tror dessverre ikke han er typen som vil gi alt for FFK det siste halvåret han er her(overrask meg gjerne positivt!). Kouadio er etter min mening ikke god nok. Og Thommassen syns jeg er veldig god, men det blir som med Tarik; man må kunne forvente store formsvingninger!
Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:
"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"
Jeg tror FFK kan klare gullet i år. Viktigste grunn til det er at det ganske enkelt ikke ser ut til å være noen andre lag som fungerer 100% denne sesongen. Selvsagt er det alt for tidlig å si noe sikkert, men etter halvspilt serie virker ingen av de antatt største favorittene å ha kommet helt å skinner ennå. Faktisk synes jeg Tromsø og Lyn ser farligst ut i øyeblikket, men jeg tror ikke de er så mye større kandidater enn FFK.
Nettopp fordi ingen tror FFK kan vinne ligger det åpent for dem. Det er bare å kjøre på nå.
Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold
eksperter smeksperter.....
De treffer så dårlig at jeg skjønner ikke at de tør å uttale seg engang, ffk har vel så å si vært tippa på nedrykk vært år siden de kom opp, og en del tippet vel lsk og/eller viking til å vinne gull i år.
Ikke den mest forutsigbare ligaen å spå i dette her, men jeg stoler like mye på mora mi som de fleste av disse besserwisserne.
At "ekspertene" ikke har trua på FFK, var jo årets store bombe...
Skal vi se - "ekspertene" tippa at vi rykka ned i 2004, 2005, 2006 og 2007. Det eneste sikre ut fra disse tipsa er vel at vi IKKE blir nr. 8 i år.
Scout
Ble medlem: 23 aug 05
Lagt til: 15 jul 08, 23:27
Endret: 15 jul 08, 23:27
Endret av: Scout
Opprinnelig postet av Magnum
At "ekspertene" ikke har trua på FFK, var jo årets store bombe...
Skal vi se - "ekspertene" tippa at vi rykka ned i 2004, 2005, 2006 og 2007. Det eneste sikre ut fra disse tipsa er vel at vi IKKE blir nr. 8 i år.
VG tippa oss riktignok som nr. 8 i 2006, men året etter mente de at "håpet var ute" med en (for mange nordmenn) ukjent svensk trener. Da ble vi på ny tippet helt sist. Hva tenkte vi på!?!?! En svensk trener i Norge?!?!
Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.
Opprinnelig postet av Scout
VG tippa oss riktignok som nr. 8 i 2006, men året etter mente de at "håpet var ute" med en (for mange nordmenn) ukjent svensk trener. Da ble vi på ny tippet helt sist. Hva tenkte vi på!?!?! En svensk trener i Norge?!?!
Og attpåtil en grå og kjedelig middeladrende gubbe med hang til tradisjonelle metoder på banen og treningsfeltet. Tross hele 17 sesonger på øverste nivå i Sverige hadde han aldri vunnet gull. Ergo skjønner jo alle at han aldri vil klare det. Og en slik en henter FFK i en tid hvor alle (sportsjournalister) vet at det som gjelder er unge, uerfarne trenere som egentlig er assistetrener og som har ledet laget i en halv sesong, og som er nominert til tittelen "årets trener".
Ikke rart at FFK ligger an til nedrykk og at Knut Tørum og Petter Myhre er de heteste trenerne i TL for tiden...
ehh... oj, VG? Hva kan ha skjedd?
Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold
Grønhagen har mye av skylden til at FFK er der de er nå. Han plukker ut/henter spillerene som løper mest og gir mest deffensivt. Fra angrepsrekka og til forsvaret har vi nå spillere som jobber knallhardt i 90 min. Kvisvik, Ivorianerene, Tegstrøm faller utenfor denne filosofien. Med Grønhagen så vet spillerene hva som kreves for å være et førstevalget.
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914