Kamptråd: FFK - LSK (13. serierunde)
KOOOOOOOOOOONGE 4-0, deette tatr jo ingen ende :D
---------------------------
FFK for EVIG og ALLTID
Gaaaaaaaaaaaarrrrrrdaaaaaarrrrrrrrrrr!!!! ogf 4 - 0 :P
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Ai ai ai, dette begynner å bli småmorsomt! Kanskje Reka har rett angående at "Gardarsson" er en outsider til toppscorertittelen!
Håper vi får en skikkelig storseier, noe a la 7-0 ville gjort seg!
daaaaakar John Anders Bjørkøy... hahahahah vinne noe du lissom... LOL
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Jeg er i sjokk! 4-0 til pause?!?! Drømmer jeg??
Opprinnelig postet av Pusen
Jeg er i sjokk! 4-0 til pause?!?! Drømmer jeg??
1. j**la kampen i år jeg ikke er på stadion. CRAP som FFK1903 sier. Men sinnsykt morsomt anyway
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
Dæven, her er det nok bare å benke seg for å se Stabæk-Viking også. Miraklenes tid er kanskje ikke over... tenk om Viking kunne ta Stabæk på hjemmebane?
FFK1903
Ble medlem: 27 nov 03
Lagt til: 13 jul 08, 19:30
Endret: 13 jul 08, 19:30
Endret av: FFK1903
Tabelledelse, Molde ligger under og Hoset har fått to gule på femten sekunder for kjefting. Dette blir bare en bedre og bedre aften!
Og nå har faen meg Etzella Ettelbrück tatt ledelsen over Saturn også!
Craaaaaaaaaap! Molle utligna! Trenger et nytt FFK-mål for å komme i topphumør igjen!
Nå syns jeg det er lenge siden FFK har scora! Begynner å bli utolmodig
Blir spennende med Stabæk-Viking i kveld nå ja.. Kjenner nervene begynner å bygge seg opp..
Opprinnelig postet av FFK1903
Craaaaaaaaaap! Molle utligna! Trenger et nytt FFK-mål for å komme i topphumør igjen!
Hvem faen bryr seg om Molde? Vi knuser jo TLs værste drittlag-LSK
Jeg synes gardar mer og mer begynner å likne en kald avslutter. Begynner å imponere meg. Han har altså 7 TL-måml i protokollen nå, og var hårfint fra å få den 8. på corneren som MÅLskred redda. Svært mange av målene har kommet etter tilrettelegging fra Tarik. Viktig at evt. Tarik-erstatter også klarer å utnytte Gardars rolle som target-man. Altså at vi får en som ikke bare selv løper mot mål, men som kan spille fram Gardar. OOOOOOJJJ..... tegan med nyyydelig skudd - innsiden av stolpen! Den skulle gått inn....
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914