Wallace Fernando Perreira slipper karantene?
Slik jeg leser NFFs Disiplinærutvalgs beslutning, har ikke WFP fått karantene som følge av de to gule kortene mot Viking. Hyggelig!
http://www.fotball.no/t2.aspx?p=65298&cat=51832&x=1&a=230319
---------------------------
Plankegjengen - kaffe og MacDonnalds, så ordner Guttæne resten
En kamp karantene skulle en nå tro var normalt for 2 gule kort?? Føler meg egentlig sikker på at de har glemt han!
Så var dumt av deg å dra fram denne EFF . EFF . KÅ!! hehe
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av GurrBass
Føler meg egentlig sikker på at de har glemt han!
Hehe, i så fall får det tilbakevirkende kraft, dersom de kommer med det særlig mye senere enn i dag...
Litt merkelig at han ikke stod der, ettersom Silva også fikk for to gule.
Når det er sagt, så er det rimelig mye automatikk når man ikke får direkte rødt. Så lenge spiller/klubb ikke anker kortet, skal en spiller automatisk stå over neste kamp ved utvisning (være seg to gule eller direkte rødt.) Dersom spilleren utestenges i mer enn en kamp skal klubben ha skriftlig beskjed om dette.
God bedring, Dagfinn!
... pokker... jeg hadde liksom håpet her...
Han skulle vel hatt karantene i neste kamp uansett, som følge av for mange gule? Så det er vel rimelig bankers.
Det første gule han fikk mot Viking var vel hans tredje for sesongen. Dermed karantene av den grunn.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
A.Scheie
Ble medlem: 11 apr 04
Lagt til: 09 jul 08, 16:55
Endret: 09 jul 08, 16:56
Endret av: A.Scheie
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Det første gule han fikk mot Viking var vel hans tredje for sesongen. Dermed karantene av den grunn.
Dette stemmer ikke.
Det første gule kortet var hans tredje for sesongen. Dermed skulle han ha stått over uansett. Dersom han hadde fått direkte rødt i den siste forseelsen, ville det første gule bli regnet med og han hadde dermed fått en ekstra kamp i karantene.
Ettersom han fikk rødt kort som følge av 2 gule er det første gule "slettet" i gult kort statistikken. Der står han fortsatt med 2 gule.
Altså:
1. Han må sone 1 kamp for utvisningen mot Viking.
2. Han må sone 1 kamp neste gang han får gult kort i serien.
God bedring, Dagfinn!
Opprinnelig postet av A.Scheie
Altså:
1. Han må sone 1 kamp for utvisningen mot Viking.
2. Han må sone 1 kamp neste gang han får gult kort i serien.
Da varer det nok ikke lenge før det blir en ny kamp ute Perreira på banen, også etter LSK-kampen. Han har jo fått klippekort på gule kort (og de fleste av dem helt unødvendige).
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914