Helstad
Hvor mye er en slik spiller verd for en tippeligaklubb ?Tenk om avisa hadde denne overskriften: " T. Helstad til FFK i bytte med Fofana,Tegstrøm,West og Kvisvik ". Drømmeoverskrift for en trøtt jævel. Det som jeg vil fram til er vel at han er verd 3mill i året samt en salgsum på nærmere 10 mill. Det hadde vært noe av en ønskedrøm. Er det andre meninger om Helstad så kom med dem. Jeg føler for at han er FFKèr til neste sesong.. Planklehaugen kan jo tilby ny villa i vestvendt strøk med havutsikt ........Neida, dette var kødd!!
Tilby? Eller snakker vi om å bygge en fletta ny kåk til fyren?
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 06 jul 08, 14:01
Endret: 06 jul 08, 14:02
Endret av: Patrioten
Opprinnelig postet av 1947modell
Hvor mye er en slik spiller verd for en tippeligaklubb ?Tenk om avisa hadde denne overskriften: " T. Helstad til FFK i bytte med Fofana,Tegstrøm,West og Kvisvik ". Drømmeoverskrift for en trøtt jævel. Det som jeg vil fram til er vel at han er verd 3mill i året samt en salgsum på nærmere 10 mill. Det hadde vært noe av en ønskedrøm. Er det andre meninger om Helstad så kom med dem. Jeg føler for at han er FFKèr til neste sesong.. Planklehaugen kan jo tilby ny villa i vestvendt strøk med havutsikt ........Neida, dette var kødd!!
Han krever 5. mill i Brann, skal nok ikke ha mindre FFK.
Så du kampen i går? Ikke mange forsvar som gir ham så mange sjanser. Han alene hadde hadde tosifret, og de var store.
---------------------------
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Så du kampen i går? Ikke mange forsvar som gir ham så mange sjanser. Han alene hadde hadde tosifret, og de var store.
Så du mener Helstad er dårlig fordi han scorte mot et dårlig forsvar? Han har scort 11 mål på 12 kamper. Siden du er så overvettes begeistret over samtlige forslag som kommer her inne - hva med å foreslå en spiss du mener er god nok for FFK?
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Helstad scorer mange og kommer til mange sjangser fordi han finner rom ingen andre finner og lukter muligheter før de oppstår. Han kommer utrolig ofte en mot en i kamper fordi han er dyktig.
Hva gjør en tråd om Helstad under kategorien FFK? Flytt klysa!!
Eller man kan la tråden bli her og se om det går troll i ord.
I år ender FFK på medaljeplass, foran Brann. Kanskje blir det sølv. Neste år forsvinner Tarik til Holland for store penger, som FFK bruker til å forsterke laget med en fullblods spiss som kan hjelpe laget til serirgull. Blant få aktuelle navn kommer Thorstein Helstad opp. Grunnet en heldig kombinasjon av sportslige, økonomiske og personlige omstendigheter velger Helstad å signere for plankebyen.
Hvorfor ikke, egentlig?
Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914