4. runde NM mot Løv/Ham
Cuptrekning i dag. FFK møter Løv/Ham i 4. runde. NFF skal sette opp hjemme/borte senere.
kanogvetalt
Ble medlem: 01 jul 04
Lagt til: 04 jul 08, 13:10
Endret: 04 jul 08, 13:11
Endret av: kanogvetalt
Bortekamp igjen! Men, ganske grei trekning da...
---------------------------
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
solano2
Ble medlem: 30 mar 07
Lagt til: 04 jul 08, 13:13
Endret: 04 jul 08, 13:13
Endret av: solano2
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Bortekamp igjen! Men, ganske grei trekning da...
Som Costanza sier: NFF setter opp hjemme- og bortebane senere. Får vi Løv/Ham borte blir det meget tøft...
Costanza
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 04 jul 08, 13:14
Endret: 04 jul 08, 13:19
Endret av: Costanza
Siden Løv/Ham har spilt på hjemmebane i en tidligere runde i cupen, og vi bare har spilt på bortebane, så frykter jeg at vi får hjemmekamp i denne kampen. Hadde vært gunstig med bortekamp i 4. runde... særlig når motstanderen er geografisk så langt vekk. Da hadde det blitt større muligheter for hjemmebane i neste runde (forutsatt at vi går videre). Minuset er naturligvis kunstgress.
Martin
Ble medlem: 23 sep 06
Lagt til: 04 jul 08, 13:18
Endret: 04 jul 08, 13:18
Endret av: Martin
Noen som vet når kampen spilles?
Hadde vert ålright med en tur til bergen
4. runde spilles i utgangspunktet 30. og 31. juli.
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
Ble hjemmekamp ser det ut som ... eller tar jeg feil ?
Go Tottis!!!
Opprinnelig postet av lineker
Ble hjemmekamp ser det ut som ... eller tar jeg feil ?
Hvor ser du det hen? Personlig er jeg usikker på om jeg ønsker hjemme- eller bortekamp. Løvham må anses som et lag vi burde slå, og det er nettopp slike lag FFK sliter med.. Så kanskje det hadde vært greit å møtt dem i Fredrikstad, der jeg tror vi uansett vinner.
På den annen side - da øker sjansen for at neste kamp blir borte, og da venter trolig et TL-lag. Men samtidig (mye fram og tilbake her..) så tror jeg FFK kommer ti å være mye mer skjerpa hvis de f.eks. møter VIF i Oslo enn Løvham i Bergen. Så kanskje det faktisk er bedre (om dere skjønner hva jeg prøver å komme fram til...)
Det blir helt sikkert hjemmekamp. Vi har spilt på bortebane i alle de tre første kampene, mens Løv/Ham har hatt én hjemmekamp.
Per Egil
Ble medlem: 01 apr 05
Lagt til: 04 jul 08, 14:55
Endret: 04 jul 08, 14:56
Endret av: Per Egil
23/7 Strømsgodset - Viking
23/7 Molde - Brann
30/7 Fredrikstad - LøvHam
30/7 Start - Odd Grenland
30/7 Sogndal - Stabæk
30/7 Bodø/Glimt - Haugesund
30/7 Lyn - Hødd eller Aalesund - Lyn
31/7 Tromsø - Vålerenga
Førstnevntelag spiller hjemme.
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
Litt off topic men mener og huske det var en løv ham spiller som var fra fredrikstad som spilte der for et par år siden tror han spiller der ennå.
Drømmen hans var og spille for FFK
Ser ut til å kunne bli tøffe lag som går seirende ut av 4. runde ... :)
Who is General Failure and why is he reading my disc??
Opprinnelig postet av Martin
Litt off topic men mener og huske det var en løv ham spiller som var fra fredrikstad som spilte der for et par år siden tror han spiller der ennå.
Mener du Gjermund B. Hansen?
Christoffer Solvang spilte der for noen år sien, før han gikk til en annen bergensklubb (Åsane?).
Ser jo bra ut dette for FFK, så håper vi på Sogndal eller Start i neste runde
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Costanza
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 04 jul 08, 15:14
Endret: 04 jul 08, 15:14
Endret av: Costanza
Opprinnelig postet av Martin
Christoffer Solvang spilte en periode for Løv/Ham. Han spiller før Østsiden nå, men skal slutte i sommer (se dagens FB). I tillegg har Gjermund Borger Hansen spilt for Løv/Ham. Ifølge Wikipedia la han opp etter fjorårssesongen for å konsentrere seg om studier. Borger Hansen var jo et stort talent i FFK, men som aldri helt ble satset på etter at Eggen tok over som trener. Han fikk en del tillit på høyre midtbane, men så bestemte Eggen seg for å hente Kent Bergersen og etter den tid så vi aldri noe mer til Borger Hansen. Etter hvert havnet han altså i Løv/Ham (pga studier i Bergen), men nå har han tydeligvis lagt opp i ung alder.
Roger Helland gikk vel fra Fredrikstad til Løv-Ham?
Ja takk for svar, kan ikke huske alt
Jeg tror Helland gikk over til å bli spillende trener i Turn & I.L. Hovding fra en eller annen døla-bygd.
Opprinnelig postet av Per Egil
Jeg tror Helland gikk over til å bli spillende trener i Turn & I.L. Hovding fra en eller annen døla-bygd.
stemmer det..... fant dette utdraget fra et intervju med ham på nettet:
- Da jeg kom meg tilbake til Vestlandet hadde jeg tilbud fra bl.a Løv Ham, men det ville tatt mye tid. Skal en spille i en Adeccoliga klubb, så tar det like mye tid treningsmessig som en toppserieklubb, noe som gjorde at Hovding sitt tilbud var det mest optimale for meg og familien.
Perfekt med Løvham hjemme i 4 runde
Da ligger det kanskje an til borte i kvartfinalen og hjemmekamp i semifinalen. Det er viktigest å få hjemme i semifinalen
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
Semifinalen trekkes hjemme/borte, så det var egentlig litt synd med hjemmekamp nå. Da hadde vi vært garantert hjemmekamp i kvarten.
Bra å møte Løv Ham hjemme.
Får satse på å møte et lag som også har spilt hjemme hvis vi skulle komme til kvarten. Værtfall glad vi slapp å dra til Bergen
Vel... Vi kunne nesten ikke fått et "lettere" lag da. Det er vel bare Hødd og muligens Haugesund som er dårligere. Til tross for det skal det ikke bli noen walkover akkurat.
Opprinnelig postet av Supreme NTM
Til tross for det skal det ikke bli noen walkover akkurat.
Helt sikkert - dette blir ingen walkover - selv om vi har hjemmekamp
Opprinnelig postet av rød og hvit
Opprinnelig postet av Supreme NTM
Til tross for det skal det ikke bli noen walkover akkurat.
Helt sikkert - dette blir ingen walkover - selv om vi har hjemmekamp
Nei, noen walk-over blir det kanskje ikke. Men med den hjemmestatistikken vi har mot tippeligalag i år, er alt annet enn seier mot Løv Ham på stadion en stor skandale. Her nytter det ikke å tro på noe annet enn avansement til kvart'en. Men hva som skjer etter det, er selvsagt en annen skål.
flott trekning for FFK!!det her lukter det kvartfinale av! meget heldig å få et adeccolag blant flere brukbare TL lag. innen den tid håper jeg viking, brann og stabæk sier farvel. og vi kan naturligivs fremdeles få hjemmekamp i kvartn og semin. trekning av hjemme/borte som allerede nevnt i semin. møter vi et lag som hadde hjemmekamp i åttendelsfinalen kan det være godt mulig ffk har reiste flere mil enn de totalt, og dermed hjemmekamp. se ikke bort ifra at vi kopierer 2006 hva køppen angår!
Fredrikstad tar medalje i TL 2008
Opprinnelig postet av bateman
. se ikke bort ifra at vi kopierer 2006 hva køppen angår!
Jepp, bortsett fra 1 runde , så har vi slitt mot både Skeid (Sprint/Jeløy), og Ull/Kisa (Kongsvinger). 2006-cupen i (). Forstetter vi slik, blir det straffekonk mot LøvHam
Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
FFK - STABÆK i cup finalen i år :-)
FFK vinner 3 - 2 etter at Michael Trulsen scorær i det 89. minutt!
Det hadde vært noe det. . .
Hvis noen vil spionere på cupmotstanderen vår, går Løv/Ham-Sogndal på TV2 Zebra i dag kl. 16.
De har hatt noen fine overganger i det minste, og er bedre enn jeg trodde foreløpig.
For øvrig morsomt da jeg slo på TVen og Zebra tjue minutter ut i kampen. Hørte vil jubel, hørtes ut som flere titalls tilskuere jublet og tenkte at helvete de kan lage liv. Så ble den svarte skjermen til bilder (lyden kommer jo først) og jeg fant ut at jeg hadde skrudd på SportN der de viste høydepunktene fra en United-kamp i pausen mellom samme lag og Kaizers Orchestra Chiefs. Stemningen på Kronsminde var heller laber til sammenligning :)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914