Husk meg
Brukernavn
Passord

4. runde NM mot Løv/Ham

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 04 jul 08, 16:30

Perfekt med Løvham hjemme i 4 runde Money mouth

Da ligger det kanskje an til borte i kvartfinalen og hjemmekamp i semifinalen. Det er viktigest  å få hjemme i semifinalen Wink

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til: 04 jul 08, 16:52

Semifinalen trekkes hjemme/borte, så det var egentlig litt synd med hjemmekamp nå. Da hadde vi vært garantert hjemmekamp i kvarten.

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 04 jul 08, 18:07

Bra å møte Løv Ham hjemme.

Får satse på å møte et lag som også har spilt hjemme hvis vi skulle komme til kvarten. Værtfall glad vi slapp å dra til Bergen

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06

Lagt til: 04 jul 08, 19:13

Vel... Vi kunne nesten ikke fått et "lettere" lag da. Det er vel bare Hødd og muligens Haugesund som er dårligere. Til tross for det skal det ikke bli noen walkover akkurat.

rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07

Lagt til: 04 jul 08, 19:41

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Til tross for det skal det ikke bli noen walkover akkurat.

Helt sikkert - dette blir ingen walkover - selv om vi har hjemmekamp

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03

Lagt til: 04 jul 08, 23:02

Opprinnelig postet av rød og hvit

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Til tross for det skal det ikke bli noen walkover akkurat.

Helt sikkert - dette blir ingen walkover - selv om vi har hjemmekamp

Nei, noen walk-over blir det kanskje ikke. Men med den hjemmestatistikken vi har mot tippeligalag i år, er alt annet enn seier mot Løv Ham på stadion en stor skandale. Her nytter det ikke å tro på noe annet enn avansement til kvart'en. Men hva som skjer etter det, er selvsagt en annen skål. 

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 05 jul 08, 00:52

flott trekning for FFK!!det her lukter det kvartfinale av! meget heldig å få et adeccolag blant flere brukbare TL lag. innen den tid håper jeg viking, brann og stabæk sier farvel. og vi kan naturligivs fremdeles få hjemmekamp i kvartn og semin. trekning av hjemme/borte som allerede nevnt i semin. møter vi et lag som hadde hjemmekamp i åttendelsfinalen kan det være godt mulig ffk har reiste flere mil enn de totalt, og dermed hjemmekamp. se ikke bort ifra at vi kopierer 2006 hva køppen angår!Smile

Fredrikstad tar medalje i TL 2008

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 06 jul 08, 00:26

Opprinnelig postet av bateman

. se ikke bort ifra at vi kopierer 2006 hva køppen angår!Smile

Jepp, bortsett fra 1 runde , så har vi slitt mot både Skeid (Sprint/Jeløy), og Ull/Kisa (Kongsvinger). 2006-cupen i (). Forstetter vi slik, blir det straffekonk mot LøvHam Wink

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?

bazel

Juniorspiller
Ble medlem: 04 apr 07

Lagt til: 06 jul 08, 14:18

FFK - STABÆK i cup finalen i år :-)

FFK vinner 3 - 2 etter at Michael Trulsen scorær i det 89. minutt!

Det hadde vært noe det. . .

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til: 19 jul 08, 12:10

Hvis noen vil spionere på cupmotstanderen vår, går Løv/Ham-Sogndal på TV2 Zebra i dag kl. 16.

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 19 jul 08, 16:44

De har hatt noen fine overganger i det minste, og er bedre enn jeg trodde foreløpig.

For øvrig morsomt da jeg slo på TVen og Zebra tjue minutter ut i kampen. Hørte vil jubel, hørtes ut som flere titalls tilskuere jublet og tenkte at helvete de kan lage liv. Så ble den svarte skjermen til bilder (lyden kommer jo først) og jeg fant ut at jeg hadde skrudd på SportN der de viste høydepunktene fra en United-kamp i pausen mellom samme lag og Kaizers Orchestra Chiefs. Stemningen på Kronsminde var heller laber til sammenligning :)

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914