Lasse Staw er skadet - hvem blir hentet inn?
Hvem tror dere er den beste keeperen i dag av Kristiansen og Staw? Nå forutsetter jeg selvsagt at begge er skadefrie?
Kanskje vi skulle konkurret med Tromsø om denne keeperen? http://fotball.adressa.no/eliteserien/article111825.ece
- Per Morten er en av de navnene vi har på blokken og jeg kan bekrefte at han har vært på besøk hos oss i Fredrikstad og at vi har samtaler, men dette er så langt på et uoffisielt nivå, sier sportslig administrator i Fredrikstad FK Per Morten Haugen til Radio Haugaland.
Opprinnelig postet av Erikk
Hvem tror dere er den beste keeperen i dag av Kristiansen og Staw? Nå forutsetter jeg selvsagt at begge er skadefrie?
Lasse Staw. Han har imponert meg i år.
Lasse Staw!
---------------------------
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
FFK fikk nei til å hente ny keeper.
Jeg skjønner ikke helt hvorfor FFK søkte om dispensasjon før de fikk vite om Bråthen ble friskmeldt eller ei. Han skulle jo undersøkes i dag (torsdag). Mulig at svaret hadde blitt det samme ("dere har en juniorstall å ta av"), men det virker ulogisk å få innvilget dispensasjon dersom vi har to skadefrie keepere tilgjengelige (Bråthen og Runar) allerede til neste oppgjør (mot Viking). Vil tro FFK hadde hatt en sterkere sak dersom to keepere (Staw og Bråthen) ble satt ut av spill i lang tid (seks uker), slik at man bare hadde en skadefri keeper tilgjengelig (Runar).
Dette svekker oss betraktelig i toppstriden.
Har du lest forumets retningslinjer?
Det var no drit. Får satse på at Runar spiller over evne da..
Lasse er mest sannsynlig ute resten av sesongen!
Har du hørt noe mer om det?
veldig dårlige nyheter i såfall
Opprinnelig postet av solano2
Lasse er mest sannsynlig ute resten av sesongen!
FITTA!!!!!!!!!!!!
Åssen veit du det?? Skal han operere?
Lasse må operere.
Og deretter er det 6 ukers opptrening, så han blir nok ute resten av sesongen
Han var heldig som skrev fire års kontrakt før han ble skadet, spørs om FFK hadde gitt han det, hvis de viste at han var ute resten av sesongen.
Tror ikke på operasjon med det samme jeg da. Har jumpersknee selv og ble fortalt at det sjeldent blir operert og at det ikke vil bli like sterkt som det var før skaden oppstod. Men det som nytter er opptrening og bevegelighets trening. Uansett så vil de anbefale 6mnd med trening før operasjon blir prøvd. Og man kan jo få veldig gode resultater på opptrening allerede etter en 8-12 uker
Altså:
-Vente til smertene og hevelse er borte.
-Opptrening inntil 6mnd.
evt:
-Operasjon.
-Rehabilitering.
Uansett Jumpers knee er ingen uvanlig idrettsskade. Bjørnar Johanessen hadde det også en periode i FFK, men var raskt tilbake igjen.
Hvordan er ståa egentlig med Bråthen?
Når er han ventet spilleklar?
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
Runar var ikke så verst i dag, men utboksningene hans var svake. Dog har ikke Staw heller vært feilfri på det området. Spørsmålet er om Runar kan hente fram storspillet på strek slik som Staw har gjort enkelte ganger i år (som på Lerkendal). Men det var jo typisk at når man valgte å selge Shaaban og satse på unggutta, så blir de skadet begge to. Samtidig.
"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"
- Benjamin Franklin
Opprinnelig postet av Anne
Februar
Aii. Det var ikke bra. Da er både Lasse og Erik ute med langtidsskade og vi har bare en fungerende keeper. Da må vi hente en reserve til reserven, da...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
helvete!! Da håper jeg virkelig vi henter PMK fra Haugesund! De kan jo få Barsom i retur
RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com
Opprinnelig postet av Tøfflus
Runar var ikke så verst i dag, men utboksningene hans var svake. Dog har ikke Staw heller vært feilfri på det området. Spørsmålet er om Runar kan hente fram storspillet på strek slik som Staw har gjort enkelte ganger i år (som på Lerkendal). Men det var jo typisk at når man valgte å selge Shaaban og satse på unggutta, så blir de skadet begge to. Samtidig.
Shaaban er jo også skadet. Men ikke sikkert han hadde blitt det om han hadde vært her da. Men dersomatte vissomatte, så hadde vi jo hatt 3 keepere skadet.
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
Opprinnelig postet av Anne
Februar
Det er jo tragisk. Viste FFK att dette var en mulighet? Eller har skadesituasjoene dems forverret seg med nye skader etter att Rami forsvant?
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914