Husk meg
Brukernavn
Passord

FFKs direktør slutter

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 16 jun 08, 11:51

ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04

Lagt til: 16 jun 08, 12:09
Dette synes jeg er synd. Følte at modellen Huth - Haugen - Grönhagen var en fin trio, som var flinke på hvert sitt felt. Er overbevist om at Huth ville gjort en god jobb i fermtiden også. Han er en mann med bakkekontakt som er fornuftig med pengene, samtidig som han er opptatt av utvikling av klubben. Veldig spent på hvem som blir den nye direktøren.

marevan

Knøttespiller

Ble medlem: 20 mai 07

Lagt til: 16 jun 08, 13:21

Huth er og blir en bankmann. Greit med trygge folk, men i FFK trenger man noen som kan være kreative og skape

blest, inntekter og engasjement. Det tror jeg ikke Huth er flink nok til. Og det sier seg selv, når han går ut og sier at 10-12timers arbeidsdag ikke er aktuelt, selv med toppleder-stilling(les:høy lønn) , så er ikke motivasjonen god nok heller.

Vi får håpe på en sterk leder, som kan si ifra til styret når det behøves, og en som kan spille på lag med både presse og ansatte. Synd at Morinho akkurat ble snappet opp.. hehe

---------------------------

"..spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd.."
-- Ivar Hoff

Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04

Lagt til: 16 jun 08, 14:39

Terje Høili er mannen!!!   Kunne fint skilt mellom sponsor og privat person.  Men da hadde vel værste gutta revet seg i håret!!  hehe

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 16 jun 08, 16:27
Sven Helge Hagen kansje hadde vært no... Det er en luring seWink

Heia FFK

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 16 jun 08, 17:44

S.H. hagen hvem er det?

Håper at FFK får en klubbdirektør som vet å sette klubben framfor egen profilering.

FFK har hatt nok av ego-profilering de seinere åra (KTE, ERO & MA)

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 16 jun 08, 20:36

det har vel lagt i korta ganske lenge at Huth var på vei ut.  Hadde klubben vært strålende fornøyd, sa hadde ikke stillingen blitt lyst ut

Vi trenger en person med vyer og som kan profilere klubben og bidra i arbeide med store sponsorer.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til: 16 jun 08, 20:49

Hadde vært konge om Høili hadde tatt jobben :-)

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 16 jun 08, 21:03

Opprinnelig postet av Erikk

Hadde vært konge om Høili hadde tatt jobben :-)

Er ikke akkurat sikker på at det hadde medført ro i rekkene, for å si det forsiktig... Jeg håper klubben har visjoner og at de ser seg om etter sterke navn også utenfor lokalområdet.

Helst navn som ingen kan knytte til de to fraksjonene vi har i klubben som har fått lov til å lage altfor mye røre - selv om de bidrar positivt med relativt sett mange penger...

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til: 16 jun 08, 21:12

Høili er en næringslivsleder med hjertet i klubben. Han har hatt stor suksess med det han har gjort i mange år. Husk at han har bygget formuen sin opp selv (altså ikke arvet den)

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 16 jun 08, 21:19

Opprinnelig postet av Erikk

Høili er en næringslivsleder med hjertet i klubben. Han har hatt stor suksess med det han har gjort i mange år. Husk at han har bygget formuen sin opp selv (altså ikke arvet den)

Det er jeg fullstendig klar over. Hvis vi ikke hadde hatt de uoverenstemmelsene internt i klubben ville jeg omgående stilt meg positivt til et slikt forslag. Men akkurat nå er jeg redd en slik utnevnelse vil kunne bidra til mer splid - vi behøver en ledelse og økonomisk sterke interessenter som kan trekke i samme retning. Det tror jeg en sterk, ekstern person kan oppnå.

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

ffkfmv

A-lagspiller

Lagt til: 18 jun 08, 00:50

utrolig nok så synes jeg ikke det virker som om jobben er attraktiv nok, da mange nok føler at det vil bli en tung jobb. Dette fordi Olsens uttalelser om at de vil ha  flere søkere osv...

Kan ikke fatte at det å være direktør for et fremadstormede fotballag vil lokke nok søkere?

TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04

Lagt til: 18 jun 08, 10:03

Opprinnelig postet av ffkfmv

utrolig nok så synes jeg ikke det virker som om jobben er attraktiv nok, da mange nok føler at det vil bli en tung jobb. Dette fordi Olsens uttalelser om at de vil ha  flere søkere osv...

Kan ikke fatte at det å være direktør for et fremadstormede fotballag vil lokke nok søkere?

Kan vel tenkes at en del ikke ønsker medieeksponeringen som følger med en slik jobb. Er mange ledere for store bedrifter som har et relativt anonymt fjes pr i dag og sikkert trives med det.

Mange sitter jo i jobber i dag som er attraktive og har således mye å tape på å bytte stilling, kan ikke se for meg at ffk kommer til å utkonkurrere resten av næringslivet på lønn heller.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 20 jun 08, 13:07

Vet ikke hvor smart forslaget er, men kunne muligens en interessant kandidat ha vært Ståle Solbakken?

Han kan i alle fall mye om fotball på høyt nivå, er vant med medieeksponering, og ville vel på alle måter vært en positiv og samlende figur (der Morgan A var en smule omstridt). Ikke at jeg er helt sikker på om Ståle S er kvalifisert for en slik stilling, men jeg er da neimen ikke så sikker på at han ikke er det heller. Noen tanker?

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold

ffkfmv

A-lagspiller

Lagt til: 20 jun 08, 16:27

Han går ikke fra FCK med det første tror jeg..og  i alle fall ikke som direktør i FFK.. Tror han har ambisjoner som trener.. Men hadde vært en fin mann å hatt, men tror faktisk han er for høyt oppe for FFK

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 03 jul 08, 06:09

Noen som vet hvordan prossen går?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914