Husk meg
Brukernavn
Passord

Syke rykter opp igjennom årene på forumet

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til: 11 jun 08, 23:29
Endret: 12 jun 08, 09:15
Endret av: FFK1903

sitter å titter på at folk setter ut rykter om gudjohnsen å grønskjær og sånn.

så jeg fikk en ide om å lage en tråd om alle de syke ryktene som har vært siden vi rykka opp til tippeligaen. laget denne tråden for å mimre tilbake, å ha noe å le av.

jeg har kortidsminne. så jeg har ikke så mange navn å komme med. men håper dere fyller inn noen fler enn meg.

jeg begynner med martin andresen ifjor. grønskjær de siste ukene nå.

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 12 jun 08, 01:32

Gudjohnsen er vel den drøyeste gjennom tidene...

Men det var jo også snakk om Allbäck for en tid siden. Kennedy Bacriouglu (som det nesten garantert staves) var vel også litt out of our league da han ble lansert som mulig ffk-spiller

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 12 jun 08, 02:37

husker det var prat om at Freddie Ljungberg skulle avslutte karrieren i FFK p.g.a. shaban spilte her og dem er venner Laughing

---------------------------

http://keiko99.net

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 12 jun 08, 09:02
Opprinnelig postet av Olavesen

Gudjohnsen er vel den drøyeste gjennom tidene...

Men det var jo også snakk om Allbäck for en tid siden. Kennedy Bacriouglu (som det nesten garantert staves) var vel også litt out of our league da han ble lansert som mulig ffk-spiller

Sistnevnte ble vel også et rykte mens vi var i adecco? Jeg vil legge til ett "way out of league" navn til. Marcus Rosenberg. Uansett tror jeg disse fire vil toppe listen.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 12 jun 08, 09:12
Endret: 12 jun 08, 09:14
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Sistnevnte ble vel også et rykte mens vi var i adecco? Jeg vil legge til ett "way out of league" navn til. Marcus Rosenberg. Uansett tror jeg disse fire vil toppe listen.

Kennedy Bakircioglü var vel et navn Eggen selv trakk opp av hatten etter opprykket, han mente at det var kvaliteten av spillere FFK burde legge seg på i forsterkningene. Dette uttalte han vel lenge før "forsterkningene" den sesongen var på plass. Det var også muligens snakk om at FFK gjorde et forsøk der, men det ble rimelig fort avvist av hovedpersonen selv. Han uttalte vel til en svensk avis at han hadde hørt ville rykter om sin egen fremtid i mediene den siste tiden, og at han til og med hadde hørt han skulle være på vei til en norsk klubb, noe han mente var helt ut av det blå og fullstendig feil.

Men Eggens uttalelser satte vel muligens fart i ryktene om en overgang uansett.

Kan jo legge til Trond Sollied som hovedtrener også... 

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06

Lagt til: 12 jun 08, 09:27
Martin Andresen var vel aldri realistisk det heller.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 12 jun 08, 09:32
Sigurd Rushfeldt har vel vært nevnt også, det var da han var god og en stund før han dro "hjem" til Tromsø. I følge enkelte hadde han slekt på Onsøy...

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 12 jun 08, 09:51
Kombinasjonen sommerferie, Hvaler som feriested, og overgansvindu om sommeren har også skapt noen rykter da ferierende Henning Berg, Morten Gamst Pedersen og Andre Bergdølmo(muligens med fler) har vært sett i byen.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04

Lagt til: 12 jun 08, 12:16

Husker det var noen som nevnte at Henke Larsson var på vei til FFK, det er det mest latterlige ryktet jeg har hørtTongue out hehe

Rød hvit til jeg dør:)

TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04

Lagt til: 18 jun 08, 10:30

Synes ikke alle navnene som er nevnt i denne tråden er det jeg vil kalle syke rykter akkurat. At norske/skandinaviske   (eks)landslagsspillere er aktuelle for ffk er da ikke så utenkelig, ihvertfall ikke de som begynner å dra på åra.

Husker jeg nevnte Thomas Myhre som et tips/ønske noen uker før han kom og det var en del her inne som mente at det var helt på trynet å i det hele tatt tenke tanken....

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 18 jun 08, 11:19

jeg glemmer vel aldri drømmen dere enda ikke har gitt opp (når jeg sier dere, mener jeg alle som føler deg truffet)

Markus Ringberg tilbake til FFK

http://keiko99.net

Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 18 jun 08, 11:22

Opprinnelig postet av keiko99
Markus Ringberg tilbake til FFK

Det var det strengt tatt aldri et sykt rykte på linje med de Gudjohnsen osv...

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914