Etter kampen: FFK - Stabæk (9. serierunde)
---------------------------
Har du lest forumets retningslinjer?
Så ut som jeg drepte han - Kvisvik om det gule kortet etter Aalesund kampen :>
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
I sommer må det forsterkes både her og der........hvis vi har planer om å være i toppen vel å merke.
Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....
"si vis pacem para bellum"
Ny spiss må inn, og det regner jeg med at kommer. Vi sakper sjanser, men de er ikke så store.
Etter 2-0 er det rundspilling.
Skremmende at "Alan" får lov til å gjøre som han vil mot hvem han vil.... INGEN tør å prøve å ta ballen fra han!
Og da skjer det som i dag.. Han putter 2 og senker FFK..
Er skremmende at vi ikke har scort på 180 minutter mot lag som Strømsgodset og Stabæk....
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Forsåvidt spiller vi oss til en drøss med halvsjanser. Vi trenger denne målscoreren det ryktes om. Vi trenger han raskt.
Stabæk hadde effektivitet, noe FFK manglet fullstendig.
Ramberg og Ophaug må jo tydeligvis få servert ballen på 15cm på blank gåll for å score. Selv da hadde de vel klart å lure den på utsiden, på mystisk vis.
Dessuten MÅ vi skjønne at en "professional foul" av og til ikke er å forakte. Man vet så altfor godt at Alan ikke kan få sette fart alene.
Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.
Syns forsvaret virket bra i 1 omgang, i andre var det ræva.. vi starta 2 omgang med full fart fremover, men det ble for dårlig.. Både innlegg og avslutninger som ble for svake..
Tabben til Wallace og da, så ut som om han tenkte at hva gjør jeg med ballen tro? men men.. en dårlig kamp idag gitt :/`
håper på at vi får inn en kvalitetsspiss til sommern ass..
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Jeg har jobba omtrent 22 timer i døgnet den siste uka (føles sånn, i hvert fall), og har ikke hatt tid til å bruke noe særlig tid på å spekulere på forumet her i forkant av dagens kamp denne gangen. Men magefølelsen var ikke helt god, og det viste seg at jeg hadde rett, gitt... dessverre.
Svensk magi!
Det her var oppvisning i effektivitet fra Stabæk sin side gitt og tilsvarende motsatt av oss. Stabæk er samlet sett veldig mye bedre enn oss, bedre organisert, bedre pasningsspill, bedre avslutere o.s.v. Hvis det var noen som trodde at FFK kom til å bli et topplag denne sesongen, så fikk de vel seg en aldri så liten vekker nå? Stabæk var enormt mye bedre enn oss i de avgjørende situasjonene, og da blir man så gode som de er.
Synes vi beviser i dag at vi ikke er bedre enn et middelmodig tippeligalag. Skal vi ha planer om å hevde oss i toppen trenger vi ihvertfall en skikkelig spiss, og en ny høyrekant. Sånn som stallen er i dag, så er en plassering midt på tabellen realistisk.
Kan ikke si jeg er så veldig skuffa i dag. Dette hadde jeg egentlig forventa, selv om jeg selvsagt hadde håpa at vi kunne klart å gitt Stabæk skikkelig match.
FFK og Leeds United
Det virker som Tarik har hodet et annet sted enn i FFK.
Når det er sagt så har ikke FFK angrep, når ikke Tarik funker.
Tabba til Wallace, kommer vel av frustrasjonen som spredde seg etter 0-2.
Ps Raio var vel mannen som synda på 0-1 og som ble parkert ved 0-2.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Nå skal det sies at vi møter pr dags dato norges beste lag. Vi får vel en bekreftelse på at vi ikke er et topplag ennå. Det som er synd er at vi ikke scorer mål, vi spiller oss til sjanser. Men ingen er giftige nok til å tre den inn i nota. Setter også ett stort spørsmålstegn ved Ranberg og Ophaug. Hvorfor startet de? Pål Andre har ikke spilt seg ut av laget syns jeg, og Ramberg liknet jo ikke på grisen. Var mer interessert i å løpe inn i midten isteden for å gjøre som vi hadde planlagt. Vi skulle jo komme rundt på kantene.
Men, men vi må bare stikke fingeren i jorda og erkjenne at vi ikke var i nærheten av å være ett topplag i dag. Oppsummerer det med tabbenes kveld jeg.
Elleve røe og vite kællær
Tarik på landslaget!
Elleve røe og vite kællær
Grönhagen sa at Raymond hadde problemer med magen og kunne ikke spille. Hmm, lurer på det, her er det ugler i mosen.
Kan han kanskje være på vei bort, siden han kan begynne å forhandle med klubber i dag, eller er det skriveriene om huset hans som holdt han borte i dag?
Ikke noe vits i å diskutere denne kampen i lange baner. Stabæk hadde i dag noe FFK ikke hadde: gode enkelmannsprestasjoner. Merkelig nok er er jeg ikke like skuffet som mange andre. FFK er absolutt gode nok til topp fire, Stabæk er for gode.
Eller noe sånt...........
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914