Under kamp: FFK - Stabæk kl 18:00
Vel, bare en time igjen ca til kampstart..
Foreløpig har det ikke kommet frem hvem som starter, men det er et yrende liv på brygga, og ventet fullt hus på stadion..
jeg for min del skal se kampen på tven via pc :) blir vel en busstur til byn etterpå for å sjekke livet etter kampen vel kanskje?? ;)
Jeg tror dette blir laget jeg:
Staw
Ophaug
Gerrbrand
Piiroja
Pereira
Barsom
Gashi
Wherman
Kouadio
Johansson
Tarik
Så får vi se etterhvert om hvem som starter
---------------------------
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Ramberg fra start, dermed blir det slik da:
Staw - Ophaug, Gerrbrand, Piiroja, Pereira - Barsom, gashi, Wherman, Ramberg - Gardar og Tarik
tv2 sport er allerede skrudd på!!
Så det er opp med verandadøra for å få inn litt luft også er det kamp for alle penga!!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Blir moro å se idag. Bra at Ramberg er klar igjen. Har en god følelse før kampen, har trua på Gashi idag.
Lykke til alle sammen
Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.
Fredrikstad tar medalje i TL 2008
Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....
"si vis pacem para bellum"
Rett og slett en slapp og kjedlig kamp så langt.... De 15 første minuttene virket det nesten som om vi fryktet dem,og derfor står det 1-0 til pause..
Men sier meg også enig ffkmufc. Det er dårlig innlegg og pasningskvalitet!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
syns vi har vært gode i første omgang jeg.. Stabæk scoret oppskriftsmessig ved daniel nannskog. men tror at vi kan komme tilbake i andre omgang..
Synes vi virker sterke og gode, piiroja har vært god, samme med ramberg/wallace.. er ikke så fornøyd med ophaug og skulle ønske czwartek spilte istedet.. kan bli spennende det her
Opprinnelig postet av ffkmufc
SirLion du må vel også se at vi sliter med innlegg og pasninger når vi nærmer oss 16, vi har kun noen skudd fra utenfor 16 som er farlig i 1 omgang. Vi trenger kanskje litt mer kreativitet på kant, men tviler på at byttene kommer tidlig
ja det er jeg enig i, men jeg mener vi har vært gode hjemover, at vi sliter forover er jeg helt enig i, med for dårlige innlegg o.s.v
Vi skaper én brukbar målsjanse på hjemmebane og Stabæk er bedre i alt og kontrollerer kampen.
Får virkelig håpe guttæne får opp dampen i andre...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914