Huset til Kvisvik tvangsselges
---------------------------
9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Biter meg i tunga for å ikke gå over streken, men:
For en klovn!
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Topscorer
Det skal selges på tvangssalg pga av inkassokrav. Kvisvik klarar ikke å betjene gjelda på over 7 mill . Synd at Raymond har spillegalskap. Tenk hvor mye penger den gutten har tjent og spilt bort. Det er for jævelig at han ikke har fått hjelp.
Familien hans burde hjulpet han!
Det er ikke penger han har spilt bort på maskiner i butikken men investert i håpløse ting, han har all skyld i dette selv.
Kvisvik har hatt mye å slite med utenfor banen etter han kom "hjem", det er synd, men jeg synes ikke synd på en voksen kæll som roter det til på denne måten...
RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com
(...)
Kvivik har store utestående beløp hos både Dnb Nor, Sparebank 1, SR-bank og Landsbanken i Luxemburg. Han har ifølge DN lenge slitt med gjeldsproblemer.
http://e24.no/oppogfrem/article2456047.ece
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Husgutt
Sikkert hyggelig for de raringene som hjalp til å bygge huset
Hehe.. Tråkig
Har også hørt at Høili kjøpte huset hans...
Høili sponser Fredrikstad Fotballklubb.
Høili sponser ikke enkeltpersoner i Fredrikstad Fotballklubb.
Heldigvis.
Det er ikke noe å diskutere, men når en av norges mest profilerte fotballkjendiser har gjort seg selv til gjeldsslave på en forsåvidt elegant måte, så må man ha lov til å snakke om det.
Trist for Raymond, men min empati går heller til familien og de ufordskyldte
Menmen, hvor mye kan man regne med det huset går for da, kan jo hende han får gjort seg gjeldsfri?
Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....
"si vis pacem para bellum"
Opprinnelig postet av Erikk
Lurer nesten på om Raymond med hell kunne "kommet ut" med historien om hvorfor det har gått slik. Da hadde han sluppet flere rykter og spekulasjoner og fått fortalt hva som har skjedd med egne ord.Slutt nå med dette skriveriet om Kvisvik. Det er vel jævlig nok fra før for de pårørende.
Lurer nesten på om Raymond med hell kunne "kommet ut" med historien om hvorfor det har gått slik. Da hadde han sluppet flere rykter og spekulasjoner og fått fortalt hva som har skjedd med egne ord.
Hvorfor i helvete skal han gå ut i media og forklare seg om privatøkonomien sin? Det har allmennheten ingenting med å gjøre.
Ser ut som noen har en helvetes dag........................
Du sa det...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914