Husk meg
Brukernavn
Passord

Fernando Pereira Wallace fordufter

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 31 mai 08, 08:08
Endret: 31 mai 08, 09:26
... og er erstattes av ingen ringere enn "Wallace Fernando Pereira".

– Jeg har registrert at alle aviser har brukt Wallace som mitt etternavn. Og på ryggen på drakta mi står det også Wallace. Men Pereira er mitt etternavn, sier han og flirer litt beskjedent.

– Da jeg spilte i Moldova kalte de meg Fernando. Det var det eneste de klarte å si.

Småartig.

f-b.no/article/20080531/FFK/914653552/1220/NYHET

Mod: Fikset link! :P

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til: 31 mai 08, 09:34

Dårlig spøk da jeg faktisk håpet at vi skulle få en erstatter

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 31 mai 08, 09:41
Opprinnelig postet av paco

Hva er det egentlig som avgjør for deg om en spiller er god nok for FFK eller ei? Du hadde jo klokketro på Vourinen i halvannet år eller noe - og det uten at han hadde vist en dritt. Så har du venstrebacken vår som i hver kamp faktisk viser forbedring. Han vil du ha vekk etter et par måneder. Er det kun hvem som har hentet spillerne som avgjør om de er gode nok?

MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05

Lagt til: 31 mai 08, 09:45

Den dårlige spøken er ditt innlegg. Hva er problemet?

Tarik på landslaget!

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 31 mai 08, 11:05
At folk fortsatt tar paco seriøst er smått utrolig :)

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 31 mai 08, 11:11
Endret: 31 mai 08, 11:12

Da kommer jeg med følgende brannfakkel: Jeg tipper at Pereira om maksimalt ett til to år vil bli ansett som en av våre beste spillere, og han i løpet av sin karriere vil ha en større fotballmessig innflytelse enn det Fofana oppnår.

Pereira er tross alt bare 21 år og har et stort potensial.

Bare i løpet av de siste få kampene har vi sett stor taktisk fremgang hos Pereira i motsetning til Fofana, som viste tilnærmet ingen taktisk fremgang (hvor mange offside?) i løpet av fjorårssesongen.

Har du lest forumets retningslinjer?

MLarsen

A-lagspiller

Lagt til: 31 mai 08, 11:16
Opprinnelig postet av Holters

Da kommer jeg med følgende brannfakkel: Jeg tipper at Pereira om maksimalt ett til to år vil bli ansett som en av våre beste spillere, og han i løpet av sin karriere vil ha en større fotballmessig innflytelse enn det Fofana oppnår.

Pereira er tross alt bare 21 år og har et stort potensial.

Bare i løpet av de siste få kampene har vi sett stor taktisk fremgang hos Pereira i motsetning til Fofana, som viste tilnærmet ingen taktisk fremgang (hvor mange offside?) i løpet av fjorårssesongen.

Helt enig. Pereira imponerer meg mer og mer. Har stor tro på han.

Og enda mer olje til fakkelen din, har Fofana noen gang imponert oss?

Tarik på landslaget!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 31 mai 08, 11:36

Opprinnelig postet av MLarsen

Og enda mer olje til fakkelen din, har Fofana noen gang imponert oss?

Ja, faktisk, i de 2  treningskampene i fjor hvor han scorte. Tror de fleste da trodde at han skulle bli en hit.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til: 31 mai 08, 11:55
Ja begge disse gutta ble hauset opp noe sinnsykt

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 31 mai 08, 17:08

Paco,

Jeg begynte å tro at det var håp for deg også, etter at du kom med gratulasjon til Tarik, men..................................

Nå er du tilbake på samme sporet, orker ikke ta deg alvorlig, men ser på deg som supporternet. sin klovn

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til: 01 jun 08, 15:05
Opprinnelig postet av dracula

Paco,

Jeg begynte å tro at det var håp for deg også, etter at du kom med gratulasjon til Tarik, men..................................

Nå er du tilbake på samme sporet, orker ikke ta deg alvorlig, men ser på deg som supporternet. sin klovn

hehe takk trenger noen som kan provosere litt her inne også,jeg synes faktisk Wallace er en brukbar spiller men som sagt morsomt og erte litt

MLarsen

A-lagspiller

Lagt til: 01 jun 08, 21:05
hehe takk trenger noen som kan provosere litt her inne også,jeg synes faktisk Wallace er en brukbar spiller men som sagt morsomt og erte litt

Tabben hans i dag var ikke brukbar.

Tarik på landslaget!

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 01 jun 08, 23:43
Tabben var ikke bra, men synes han blir bedre og bedre for hver kamp.....

dracula

Landslagsspiller

Lagt til: 02 jun 08, 07:23

Nei, tabben hans var ikke bra, men den kom tross alt først på 0-2 etter at frustrasjonene hadde bredt seg.

Raio sin tabbe ved 0-1 og hans passivitet ved 0-2 , bekymrer meg mer.

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 02 jun 08, 08:48
Hadde midtbanen satt press på Alanzinho, hadde han ikke hatt den farten igjennom. Alle vet hva som skjer når en spiller kommer i fart mot en stillestående Raio. På det ene målet burde Kasey løst billett, for der var han tilskuer. Når det er sagt, spiller det ikke så mye rolle hva forsvarerne heter når Alanzinho har fått opp dampen...

-Elsker alle-

Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 02 jun 08, 10:49
Kan noen av moderatorene forandre på trådtittelen slik at den ikke er så villedende? ;)

Who is General Failure and why is he reading my disc??

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 02 jun 08, 14:55

Nei, tabben hans var ikke bra, men den kom tross alt først på 0-2 etter at frustrasjonene hadde bredt seg.

Raio sin tabbe ved 0-1 og hans passivitet ved 0-2 , bekymrer meg mer.

Til Raios forsvar skal sies at han spilte mye høyere i banen enn han pleier, for å forsøke å bryte opp spillet til Stabæk, være der hvor oppspillet kommer fra: Jeg tror Raio følte at det var lite hjelp å få fra def. midtbane, og at resten av laget var stillestående, og at han gikk framover for å forsøke å gjøre noe når det så som jævligst ut. Raio har nemlig skjønt at man må fram på banen for å bryte spill, for å produsere angrep osv.

Jeg tipper at Raio følte det som utgjort at det var for mye folk der det ikke trengtes, nemlig i den bakre firer, og at vi skulle ha hatt folk i oppspillssonen isteden, og at dette fikk sitt uttrykk gjennom at han lå mye høyere enn vanlig.

I denne kampen var jo Raio helt oppe på lav midtbane i oppbyggingsfase, dro av spillere og var involvert i oppbygging av spillet i stor grad. Offensivt gjorde vel Raio sin beste kamp for året. Og igjen, Stabæk er utrolig gode på akkurat det de leverte igår; det er ikke lett å spille stopper mot en spiller som Nannskog.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 02 jun 08, 15:13
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Hadde midtbanen satt press på Alanzinho, hadde han ikke hatt den farten igjennom. Alle vet hva som skjer når en spiller kommer i fart mot en stillestående Raio. På det ene målet burde Kasey løst billett, for der var han tilskuer. Når det er sagt, spiller det ikke så mye rolle hva forsvarerne heter når Alanzinho har fått opp dampen...

Det var ikke Alanzinho som avgjorde kampen igår, det var Nannskog. Stabæks spillestil og evne til gjennomføring blir bedre når de får et mål, og det skjedde også igår.

Alanzinho fikk til svært lite i svært lange perioder, og han glimta til ved en overgang. At han fikk gult kort er nok et signal på at han ikke trivdes i perioder utpå der, og det får vi ta til vår fortjeneste.

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 02 jun 08, 23:26
Skal innrømme at jeg pleier å dette av midt i dine endeløse utredelser angående spillestil og press, jeg har ikke så mye greie på fotball at jeg får rare utbyttet av det. Men det jeg så, var en spiller som laget et mål helt alene utfra løse lufta. Og i det raidet hadde det ikke spilt store rollen hvem som prøvde å ta ham. Selv synes jeg Nannskog var usynlig i store deler av kampen, og den største forskjellen het Veigar Pall Gunnarsson, som jobbet som et dyr hele kampen. I det store og hele hadde de bedre spillere/bedre innsats over hele banen, men VPG var det viktigste tannhjulet i maskineriet. Mulig jeg er på feil vidde, men det morsomme med fotball er at det finnes like mange oppfatninger som supportere.

-Elsker alle-

freud

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 07

Lagt til: 02 jun 08, 23:32
Veigar Pall Gunnarsson var veldig god, en annen som også var god men som fikk lite kredit var Henning Hauger. Hans defensive arbeid ødela mange FFK-overganger. Egne feilpasninger ødela resten av overgangene...

En drøm er oppfyllelsen av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevissst ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevisst, infantilt ønske

…. og jeg som drømmer om FFK-gull !

Megasupporter`n

Juniorspiller

Ble medlem: 01 aug 07

Lagt til: 10 jun 08, 10:58

– Jeg har registrert at alle aviser har brukt Wallace som mitt etternavn. Og på ryggen på drakta mi står det også Wallace. Men Pereira er mitt etternavn, sier han og flirer litt beskjedent.

Nå som jeg har blitt vant til å si "Wallace", er det plutselig det som er fornavnet? Syns Wallace er mye tøffere enn Pereira.... Men men, det er han som bestemmer hva han skal hete. Har også hørt at Pål Andrè har tenkt å bytte til "Andrè Czwartek Pål" og Abgar Aram Diego Barsom forandrer mye på navnet sitt, til "Barsom Aram Diego Abgar". Morsomt Laughing

RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06

Lagt til: 10 jun 08, 15:37

Opprinnelig postet av Megasupporter`n

Nå som jeg har blitt vant til å si "Wallace", er det plutselig det som er fornavnet? Syns Wallace er mye tøffere enn Pereira.... Men men, det er han som bestemmer hva han skal hete. Har også hørt at Pål Andrè har tenkt å bytte til "Andrè Czwartek Pål" og Abgar Aram Diego Barsom forandrer mye på navnet sitt, til "Barsom Aram Diego Abgar". Morsomt Laughing

Wallace er jo likefullt navnet hans, men det er bare ikke etternavnet Wink 
For meg er han Wallace, og det er jo ikke feil på en prikk, uansett hva han vil ha på baksiden av drakta si.

FFK og Leeds her og!

Megasupporter`n

Juniorspiller

Ble medlem: 01 aug 07

Lagt til: 10 jun 08, 15:53
Opprinnelig postet av RuneT

Opprinnelig postet av Megasupporter`n

Wallace er jo likefullt navnet hans, men det er bare ikke etternavnet Wink 
For meg er han Wallace, og det er jo ikke feil på en prikk, uansett hva han vil ha på baksiden av drakta si.

Han kommer alltid til å være Wallace for meg og Cool

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 10 jun 08, 16:14

De fleste sier jo Tarik og Gardar om Elyounoussi og Johannsson, så hvorfor kan vi ikke si og skrive Wallace om Pereira? (spørsmålet er retorisk).

dracula

Landslagsspiller

Lagt til: 10 jun 08, 20:46
Selvsagt er han Wallace, sjøl om jeg hadde ønsket å kalle han "Fernando"Wink

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til: 11 jun 08, 09:16
Opprinnelig postet av Costanza

De fleste sier jo Tarik og Gardar om Elyounoussi og Johannsson, så hvorfor kan vi ikke si og skrive Wallace om Pereira? (spørsmålet er retorisk).

Det har nok litt med hvor lett det er å si navna/antall stavelser å gjøre også. Elyounoussi - fire stavelser. Tarik - to. Wink

Svensk magi!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 11 jun 08, 10:06

Opprinnelig postet av Magnum
Det har nok litt med hvor lett det er å si navna/antall stavelser å gjøre også. Elyounoussi - fire stavelser. Tarik - to.

Hva med Gardarsson vs Johannsson? Tongue out

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til: 11 jun 08, 11:22
Det er vel bare Kjetil Rekdal og et par sportsskribenter som sier "Gardarsson". Wink

Svensk magi!

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914