Fernando Pereira Wallace fordufter
Opprinnelig postet av Holters
... og er erstattes av ingen ringere enn "Wallace Fernando Pereira".
– Jeg har registrert at alle aviser har brukt Wallace som mitt etternavn. Og på ryggen på drakta mi står det også Wallace. Men Pereira er mitt etternavn, sier han og flirer litt beskjedent.
Nå som jeg har blitt vant til å si "Wallace", er det plutselig det som er fornavnet? Syns Wallace er mye tøffere enn Pereira.... Men men, det er han som bestemmer hva han skal hete. Har også hørt at Pål Andrè har tenkt å bytte til "Andrè Czwartek Pål" og Abgar Aram Diego Barsom forandrer mye på navnet sitt, til "Barsom Aram Diego Abgar". Morsomt
Opprinnelig postet av Megasupporter`n
– Jeg har registrert at alle aviser har brukt Wallace som mitt etternavn. Og på ryggen på drakta mi står det også Wallace. Men Pereira er mitt etternavn, sier han og flirer litt beskjedent.
Nå som jeg har blitt vant til å si "Wallace", er det plutselig det som er fornavnet? Syns Wallace er mye tøffere enn Pereira.... Men men, det er han som bestemmer hva han skal hete. Har også hørt at Pål Andrè har tenkt å bytte til "Andrè Czwartek Pål" og Abgar Aram Diego Barsom forandrer mye på navnet sitt, til "Barsom Aram Diego Abgar". Morsomt
Wallace er jo likefullt navnet hans, men det er bare ikke etternavnet
For meg er han Wallace, og det er jo ikke feil på en prikk, uansett hva han vil ha på baksiden av drakta si.
---------------------------
FFK og Leeds her og!
Opprinnelig postet av RuneT
Opprinnelig postet av Megasupporter`n
Wallace er jo likefullt navnet hans, men det er bare ikke etternavnet
For meg er han Wallace, og det er jo ikke feil på en prikk, uansett hva han vil ha på baksiden av drakta si.
Han kommer alltid til å være Wallace for meg og
De fleste sier jo Tarik og Gardar om Elyounoussi og Johannsson, så hvorfor kan vi ikke si og skrive Wallace om Pereira? (spørsmålet er retorisk).
Selvsagt er han Wallace, sjøl om jeg hadde ønsket å kalle han "Fernando"
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av Costanza
De fleste sier jo Tarik og Gardar om Elyounoussi og Johannsson, så hvorfor kan vi ikke si og skrive Wallace om Pereira? (spørsmålet er retorisk).
Det har nok litt med hvor lett det er å si navna/antall stavelser å gjøre også. Elyounoussi - fire stavelser. Tarik - to.
Svensk magi!
Opprinnelig postet av Magnum
Det har nok litt med hvor lett det er å si navna/antall stavelser å gjøre også. Elyounoussi - fire stavelser. Tarik - to.
Hva med Gardarsson vs Johannsson?
Det er vel bare Kjetil Rekdal og et par sportsskribenter som sier "Gardarsson".
Svensk magi!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914