Husk meg
Brukernavn
Passord

Fernando Pereira Wallace fordufter

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Megasupporter`n

Juniorspiller

Ble medlem: 01 aug 07

Lagt til: 10 jun 08, 10:58
Opprinnelig postet av Holters
... og er erstattes av ingen ringere enn "Wallace Fernando Pereira".

– Jeg har registrert at alle aviser har brukt Wallace som mitt etternavn. Og på ryggen på drakta mi står det også Wallace. Men Pereira er mitt etternavn, sier han og flirer litt beskjedent.

Nå som jeg har blitt vant til å si "Wallace", er det plutselig det som er fornavnet? Syns Wallace er mye tøffere enn Pereira.... Men men, det er han som bestemmer hva han skal hete. Har også hørt at Pål Andrè har tenkt å bytte til "Andrè Czwartek Pål" og Abgar Aram Diego Barsom forandrer mye på navnet sitt, til "Barsom Aram Diego Abgar". Morsomt Laughing

RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06

Lagt til: 10 jun 08, 15:37

Opprinnelig postet av Megasupporter`n

– Jeg har registrert at alle aviser har brukt Wallace som mitt etternavn. Og på ryggen på drakta mi står det også Wallace. Men Pereira er mitt etternavn, sier han og flirer litt beskjedent.

Nå som jeg har blitt vant til å si "Wallace", er det plutselig det som er fornavnet? Syns Wallace er mye tøffere enn Pereira.... Men men, det er han som bestemmer hva han skal hete. Har også hørt at Pål Andrè har tenkt å bytte til "Andrè Czwartek Pål" og Abgar Aram Diego Barsom forandrer mye på navnet sitt, til "Barsom Aram Diego Abgar". Morsomt Laughing

Wallace er jo likefullt navnet hans, men det er bare ikke etternavnet Wink 
For meg er han Wallace, og det er jo ikke feil på en prikk, uansett hva han vil ha på baksiden av drakta si.

---------------------------

FFK og Leeds her og!

Megasupporter`n

Juniorspiller

Ble medlem: 01 aug 07

Lagt til: 10 jun 08, 15:53
Opprinnelig postet av RuneT

Opprinnelig postet av Megasupporter`n

Wallace er jo likefullt navnet hans, men det er bare ikke etternavnet Wink 
For meg er han Wallace, og det er jo ikke feil på en prikk, uansett hva han vil ha på baksiden av drakta si.

Han kommer alltid til å være Wallace for meg og Cool

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 10 jun 08, 16:14

De fleste sier jo Tarik og Gardar om Elyounoussi og Johannsson, så hvorfor kan vi ikke si og skrive Wallace om Pereira? (spørsmålet er retorisk).

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 10 jun 08, 20:46
Selvsagt er han Wallace, sjøl om jeg hadde ønsket å kalle han "Fernando"Wink

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til: 11 jun 08, 09:16
Opprinnelig postet av Costanza

De fleste sier jo Tarik og Gardar om Elyounoussi og Johannsson, så hvorfor kan vi ikke si og skrive Wallace om Pereira? (spørsmålet er retorisk).

Det har nok litt med hvor lett det er å si navna/antall stavelser å gjøre også. Elyounoussi - fire stavelser. Tarik - to. Wink

Svensk magi!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 11 jun 08, 10:06

Opprinnelig postet av Magnum
Det har nok litt med hvor lett det er å si navna/antall stavelser å gjøre også. Elyounoussi - fire stavelser. Tarik - to.

Hva med Gardarsson vs Johannsson? Tongue out

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til: 11 jun 08, 11:22
Det er vel bare Kjetil Rekdal og et par sportsskribenter som sier "Gardarsson". Wink

Svensk magi!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914