Martinsen: - Karrieren kan være over
I verste fall kan karrieren til Martinsen være over.
– Det er en viss mulighet for det, men det ville være forferdelig. Jeg føler at jeg har mange år igjen.
Les intervjuet med Vidar Martinsen her
---------------------------
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
Håper virkelig på bedring for Martinsen nå... Han har vært igjennom mye dritt etter at han kom til FFK..
Tror også at mossingene koser seg nå..De fikk solgt han for en god penge selvom han også gikk en del skadet i Moss!
Men så lurer jeg på noe.. Blir det ikke gjennomgått en legesjekk ved en overgang??
God bedring Vidar!! Håper du kommer tilbake!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av Erikk
Hvis de koser seg over at den tidligere ynglingen deres har vært så skadeutsatt er de jævlige.................
De koser seg vel heller for at de solgte han til FFK,fikk en del penger for han og at han ikke har slått til her pga skade.
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
Opprinnelig postet av Per Egil
Vi godter oss vel minst like mye over at Bjørkøy har floppet i LSK, så vi bør kanskje være litt forsiktige med å kaste stein.
Vil vel si at det er en viss forskjell mellom en flopp og en skade som setter en stopper på en spillers karriere..
Opprinnelig postet av Per Egil
For spilleren er det en stor forskjell. For supporterne som først og fremst ser at man har fått masse penger for en spiller som ikke får spille, uansett grunn, tror jeg ikke forskjellen er så stor.
Er nok litt uenig dette..
Jeg skal innrømme at jeg godter meg over at Bjørkøy ikke har slått til i LSK,men jeg hadde ikke akkurat godtet meg over at Bjørkøy måtte ha sluttet som fotballspiller pga en skade..
Men for all del,det er forskjell på supportere og mennesker!
Bjørkøy var desverre en sutrekopp som ville til et "bedre" lag. Men vi ønsker han selvsagt ikke alvorlig skadet
Marthinsen var en ung og talentfull spiller som ville til et lag som spiller i en høyere divisjon og som utvilsomt er mye bedre enn Moss.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914