Husk meg
Brukernavn
Passord

Sarpsborg vil ha bort FFK drakter

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 29 mai 08, 15:43

G sport har begynt å selge FFK drakter i butikkene sine, blantannet i sarpsborg på Borg storsenter.

Idag på vei hjem fra jobben så hørte jeg på radioen at Fossefallet ønsker å fjerne disse draktene fra butikkene i særp.

Greit at vi er Østfolds beste lag for øyeblikket, men her er jeg enig med fossefallet.

Tenk om sparta sarpsborg og eller moss skulle solgt draktene sine her da, da hadde det blitt bråk da..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 29 mai 08, 15:53
Det er vel frivillig å handle i disse butikkene? Hvis man ikke ønsker FFK drakter så kan vel bare la vær å kjøpe.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 29 mai 08, 15:53

Samma det, vel?  Kan ikke forstå at det ville vært noe å sutre over.

Dersom Aristokraten hadde solgt blå, gule eller andre schtøgge drakter hadde det enda vært noe....

Er man særping og bor i Fredrikstad og heier på de blå smurfene ville man jo ikke kjøpt FFK-drakt uansett (eller omvendt: Er man FFK-fan og bor i Særp ville man jo ikke kjøpt noe annet enn FFKs drakt uansett).

Hvis jeg kan se ei Brann-drakt hos G-sport i Fredrikstad vil jeg ikke rive meg i håret, for å si det sånn... 

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til: 29 mai 08, 16:08
Opprinnelig postet av denialsander

Hvis jeg kan se ei Brann-drakt hos G-sport i Fredrikstad vil jeg ikke rive meg i håret, for å si det sånn... 

Ham-Kam-drakt, da?

Nei, jeg syns dette er en ikke-sak. En G-Sport-butikk er vel dessuten ikke en butikk bare for supportere av det fotballaget som holder til i butikkens nærområde. Aristokraten er en FFK-supporterbutikk, G-Sport er en sportsbutikk.

Svensk magi!

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til: 29 mai 08, 18:08
Absolutt, g-sport er en generell sportsbutikk. Synes ikke det er problematisk hvis G-sport øker utvalget sitt av fotballdrakter.

Såpass må folk tåle.

MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05

Lagt til: 29 mai 08, 18:11
Endret: 29 mai 08, 18:31
Opprinnelig postet av Knuty
Absolutt, g-sport er en generell sportsbutikk. Synes ikke det er problematisk hvis G-sport øker utvalget sitt av fotballdrakter.

Såpass må folk tåle.

Tydeligvis tåler man ikke slikt i Sarpsborg. Det er noe som skjer når man passerer Rolvsøysund.

Kan det være misunnelse?

Tarik på landslaget!

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 29 mai 08, 20:13
Det nøtter´nte i Særp.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06

Lagt til: 29 mai 08, 21:56
Opprinnelig postet av dracula
Det nøtter´nte i Særp.

Hehe, dette er med på å øke kampånden mellom våre to byer. Morro morro. Er det en G-sport her i Oslo som selger FFK drakter også? Skulle gjerne kjøpt meg en c..

FFK for alltid!

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05

Lagt til: 30 mai 08, 11:20

Opprinnelig postet av MLarsen

Tydeligvis tåler man ikke slikt i Sarpsborg. Det er noe som skjer når man passerer Rolvsøysund.

Kan det være misunnelse?

Jeeezeez

Så mye rart disse særpingene henger seg opp i. Flere i Blue Warriors (Sparta hockeys supportere), mener nesten det er en dødsynd att 1500 særpinger kler seg i rødt og hvitt, og går på Fredrikstad stadion. Slike kan ikke kalle seg særpinger sises det.

Og det var stor oppstandelse i 1700 land, da FFK og Stjernenbrødet ble lansert i særp. La være og kjøp da vel? For min del kan de selge så mye særpebrød de vil her, men jeg velger å ikke støtte opp med å kjøpe dem. Enkelt og greit.

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU

MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05

Lagt til: 30 mai 08, 11:47
Endret: 30 mai 08, 11:48
Opprinnelig postet av stjernengutt

Opprinnelig postet av MLarsen

Jeeezeez

Så mye rart disse særpingene henger seg opp i. Flere i Blue Warriors (Sparta hockeys supportere), mener nesten det er en dødsynd att 1500 særpinger kler seg i rødt og hvitt, og går på Fredrikstad stadion. Slike kan ikke kalle seg særpinger sises det.

Og det var stor oppstandelse i 1700 land, da FFK og Stjernenbrødet ble lansert i særp. La være og kjøp da vel? For min del kan de selge så mye særpebrød de vil her, men jeg velger å ikke støtte opp med å kjøpe dem. Enkelt og greit.

Helt enig. Det er jo bare å la være og kjøpe disse produktene, evt. lukke øya når de går forbi den pene rød/hvite-drakta.

Ikke syte og klage i aviser samt grine inne på kontoret til G-sport. De bryr seg vel ikke om Fossefallet så lenge de tjener penger.

Tarik på landslaget!

Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til: 30 mai 08, 14:56
JA TIL Å KUNNE KJØPE FFK EFFEKTER I OSLO!! Ville Klanen reagere på det mon tro?

Tåpligeste jeg har hørt på lenge, nå må sarpingene få nesa ut av rumpesprekken og skjønne at det er noe større enn sarp her i verden.

I USA selger de supporter utstyr i egne butikker, og man kan få kjøpt de fleste lags farger der. Gjetter på norge går mot samme løsning..
Gule drakter ville vel ikke solgt stort i Fredrikstad tenker jeg, men at noen selger det der får vi evt finne oss i.

GÅ SJÆL RHINO!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914