Dag Solheim gir seg i FFK
Opprinnelig postet av benksliter`n
Jeg vet ikke om alle har det som meg, men FFK TV er for meg som hakkete lysbildefremvisning. Så har jeg en lyd som i tillegg kommer 30 sek. etter bildene. Link
Har akkurat det samme her hos meg. FFK TV er litt vel krevende med tanke på maskinvare
---------------------------
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Funker fint hos meg og. Men jeg har en monstermaskin også
RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com
Jeg gidder ikke lenger å gå inn på FFK`s hjemmeside. Det er for irriterende med ventestresset, blir jo aldri ferdig. Jeg har ikke noe problem med andre nettsteder,
Og jeg har ikke akkurat noe dårlig maskinvare eller operativssystem for å si det sånn. Jeg tror det er noe med serveren eller systemet til FFK som gjør det like tregt som å se maling tørke.
Take me back to The Black Hills, to The Black Hills of Dakota, to the beautiful Indian country, that I love.
Har akkurat sett igjennom en del klipp på FFK-TV, jeg har ikke det samme problemet som dere gutter og har perfekte bilder
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Jeg har egentlig ikke noe særlig problemer med FFK webtv på min laptop, men kan jo være pga den er ganske ny.
708 - Vil alltid huske lange stå.
RuneT
Ble medlem: 18 nov 06
Lagt til: 22 jun 08, 17:16
Endret: 22 jun 08, 17:38
Endret av: RuneT
Opprinnelig postet av linbus
Jeg har egentlig ikke noe særlig problemer med FFK webtv på min laptop, men kan jo være pga den er ganske ny.
Har ganske ny laptop jeg også, men kan det ha noe med linja å gjøre kanskje?
Har en eldre pc også med winxp som også funker fett. Kanskje er flashplayeren (driveren) gammel/dårlig?
Jeg har 4 mbit linje fra telenor og fungerer veldig bra hos meg.
Dag Solheim gjør jo en god figur ved intervjuer, så han blir nok savnet fra min side dersom han ikke blir så mye å se fremover.. Men det kommer helt an på om han andre er bra eller dårlig
FFK og Leeds her og!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914