Før kampen: FFK - Stabæk (9. serierunde)
Hoveddommer: Moen, Svein Oddvar
Assistentdommer: Nebben, Dag Roger
Assistentdommer: Larsen, Odd-Jarle
Observatør: Olsen, Jan Erik Blomholt
4.dommer: Bruheim, Bernt Håvard
NFF-delegat: Borgersen, Kjell
---------------------------
Tarik på landslaget!
Opprinnelig postet av keiko99
Dette er en kamp vi ikke har råd til og avgi poeng.
Er det gull som er målsetningen nå? Tror isåfall den målsetningen vil bli nedjustert utover sesongen.
Ikke har råd til å avgi poeng?Nå må vi være litt edruelige her,åpningen på sesongen har vært meget bra,men vi er ikke noen kandidat til gullet,til det er det fortsatt alt for mange punkter vi er for svake på.
Stabæk er tross alt det laget som ikke bare leder tabellen,men har også vært de som har vært desidert tryggest og best.Håper selvfølgelig på 3 poeng,ikke noen umulighet det, men det å si at dette er en kamp vi ikke har råd til å avgi poeng i,er ltt i overkant mener jeg
PÅL
Jeg i utg.punktet helt enig med palespen, men jeg vil bemerke punktet om at vi ikke er en kandidatat til gullet.
<<Hvis vi definerer situasjoner som virkelig, så blir de virkelige i sine konsekvenser>>. Dette har litt med selvoppfyllende profetier og idrettspsykologi å gjøre også. Vinneren ser for seg hva som skjer når han/hun vinner og det motsatte skjer for taperen. Ergo; FFK burde ikke slå fra seg seriegullet ennå. Jeg mener ikke at de skal begynne å feire nå heller, men de må jo tro at de kan vinne før hver kamp.
FFK - "Av Østfoldinger for Østfoldinger"
FFK - "Av Østfoldinger for Østfoldinger"
Så da slipper vi han også!
Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho
Noen som har oversikt over billettsalg?
Prøver nemlig å bestille på billettservice, men kommer at alt er fullt. (Felt F-G-J-K). er dette tilfelle, eller har billettservice en dårlig dag?
Null og åtte møttes på gata. Da sa null: " Fint belte!"
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Opprinnelig postet av Olavesen
Er det gull som er målsetningen nå? Tror isåfall den målsetningen vil bli nedjustert utover sesongen.
Hvis ikke supporterne tror på gull, hvem skal tro på laget da? Er vel ingen her som akkurat forventer gull. Men Start vant nesten i 05. Vil ikke akkurat si at vi har noe dårligere lag enn det laget. Med flyt og flaks og forsterkniner i sommer, så kan alt skje.. Er det ikke rundt tlrunde 7-8 at ligaen begynner å sette seg da?
RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com
Tror nøkkelen for å slå Stabæk er å gjøre som Aalesund gjorde defensivt de 10-15 minuttene: være kompakte. Om vi står lavt eller høyt er ikke så viktig, det er mye viktigere at alle lagdelene står enten høyt eller lavt samlet. Der tror jeg FFK passer dem meget bra. Vi har Wehrman som er glad i å ligge lavt, og som kan demme fint opp for mellomrommet som Gunnarson søker.
Når de i tillegg mister Annan, blir det spennende å se hvor godt organisert Stabæk blir på midten med svensken(husker ikke navnet) som kommer inn. Annan lå veldig dypt mot Aalesund og stoppet for det første en del kontringer, men enda viktigere- han var god til å vende spillet fra kant til kant. Det kan fort bli litt vanskelig med arbeidsfordelingene ettersom svensken og Tchoyi er to offensive spillere.
Står FFK samlet, unngår mange balltap på midten, er nøyaktige i forsvaret og spiller bedre i etablert angrep, kan det fort bli en morsom kveld på Fredrikstad Stadion neste søndag.
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
Opprinnelig postet av Olavesen
er nok ikke det at gull er målsetningen. men hjemme på stadion så skal vi ta 3 poeng. å det trur jeg de fleste her er enig i. fredrikstad stadion er vårt fort. å der skal alle lag slite med å få med seg poeng hjem.
RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com
Opprinnelig postet av Husgutt
nesten aldri vært så sikker på seier som i denne kampen
Oj, er du god til å tippe?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914