Under kamp: Strømsgodset - FFK (8. serierunde)
Måtte le litt av åpningskuddet til Gashi.
Reserver:
Tommy Runar, Pål Andre Czwartek, Agim Shabani, Hans Erik Ramberg, Raymond Kvisvik, Joachim Thomassen, Andreas Tegström
Lasse Staw
Jan Tore Ophaug, Patrik Gerrbrand, Raio Piiroja, Fernando Wallace
Serge K. Kouadio, Kasey Wehrman, Ardian Gashi, Abgar Barsom
Tarik Elyounoussi, Gardar Johansson
Jan Tore Ophaug, Patrik Gerrbrand, Raio Piiroja, Fernando Wallace
Serge K. Kouadio, Kasey Wehrman, Ardian Gashi, Abgar Barsom
Tarik Elyounoussi, Gardar Johansson
Reserver:
Tommy Runar, Pål Andre Czwartek, Agim Shabani, Hans Erik Ramberg, Raymond Kvisvik, Joachim Thomassen, Andreas Tegström
---------------------------
Har du lest forumets retningslinjer?
Hei. vet dere om man kan kjøpe enkeltkamper på sumo, jeg finner det ikke.Kunne jo det før
ffk
arsenal
evig aristokrat
Glommen Rugby Klubb
Opprinnelig postet av HBL
Hei. vet dere om man kan kjøpe enkeltkamper på sumo, jeg finner det ikke.Kunne jo det før
Du kan det forsatt, men jeg vet ikke helt hvordan, da jeg selv har abonnement. Enkeltkamper koster 99,-
Har du lest forumets retningslinjer?
Litt smågufne cornere fra godset. Vil ikke ha alt for mange av dem.
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av HBL
Du kan det forsatt, men jeg vet ikke helt hvordan, da jeg selv har abonnement. Enkeltkamper koster 99,-
Jeg fant det, ser kampen nå, deilig.
ffk
arsenal
evig aristokrat
Glommen Rugby Klubb
Fytti katta! Tverligger fra Kasey!! Tarik glemte returen...
EDIT: Inni hel... så ivrig Kasey var da!!!
Fint skudd i tverrligger fra Wherman
FFK kjører nå. Tverrligger, deretter bra frispark fra Kasey, og nå nydelig pasning fra Wallace, og Gardar et par centimeter for langt unna. Synes pasningsspillet sitter fint i dag, og tempoet like så. Sette sjansene, nå!
Gode tendenser nå.. Barsom har vært god, sammen med Wherman
Sliter forresten Lasse Staw med kneet?? Så han hadde en svær skinne på benet...
Opprinnelig postet av Plankekæll
Sliter forresten Lasse Staw med kneet?? Så han hadde en svær skinne på benet...Vel, foreløpig går jo kampen nærmest på skinner for FFK. Sikkert derfor! (hehe...flåsete kommentar. Nei, aner ikke hva skinnen skyldes)
Som sagt! Liker ikke disse cornerne fra Godset! Dæven, den var ganske nær!
Fryktelig nære årets keepertabbe fra Espen Johnsen.... hjertebank!!
Oj, Gardar snappet nesten et utspark fra Espen Johnsen. Aldri kjedelig med en klovn i mål!
Næææære på igjen at Gardar spilte fri Tarik... han burde nok fyrt løs!!
Skulle curla den i lengste.. Tarik laga rom for Gardar
Æsj, nå synes jeg drammensfolket nærmer seg litt for mye... FFK har til tider dominert spillet, men nå blir vi litt overkjørt her. Og DER var wallace nær ved å rote det til... (men han har forøvrig spilt bra i dag, synes jeg)
Det måtte selvfølgelig brenne hos Get i oslo i natt. Sitter og snylter på et treigt nett hos en nabo og hører på p4 på radion, jeg vil se kamp. Ikke morro
Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914