Under kamp: Strømsgodset - FFK (8. serierunde)
Opprinnelig postet av SirLion
kunstgress vi spiller på? ffk sliter på plastikksliter ????? vi produserer og produserer sjangser i fleng. i stolper osv... det er vel flaks at godset leder 1-0 nå mener jeg.
---------------------------
Fredrikstad tar medalje i TL 2008
Opprinnelig postet av keiko99
Jeg hadde vært enig med deg hvis vi fortsatt var i 1. omgang, Keiko. Men synes vi har produsert fint lite i 2. omgang.Opprinnelig postet av SirLion
kunstgress vi spiller på? ffk sliter på plastikksliter ????? vi produserer og produserer sjangser i fleng. i stolper osv... det er vel flaks at godset leder 1-0 nå mener jeg.
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Marching on together!
To ord: RÆVA og UENGASJERT!
Som nevnt tidligere her, blir nok ikke oss som gir Stabæk kamp til døra med denne type spill...
Supporter, faktisk :)
Ingen av innbytterne maktet å sette preg på kampen heller. Skuffende.
Har du lest forumets retningslinjer?
Helt rævva. Godset ville ikke spille og vi var elendig.. Burde avgjort i 1 omgang da vi skapte sjanser...
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Tarik på landslaget!
Opprinnelig postet av stampede
To ord: RÆVA og UENGASJERT!
Som nevnt tidligere her, blir nok ikke oss som gir Stabæk kamp til døra med denne type spill...
samtidig er det faktisk gode medalje muligheter i år. anser lsk som allerede ute av dansen, idag presterte de å spille 0-0 hjemme mot kamma....lyn, godset, bodø, kamma, aafk, molde kommer bak oss tror jeg. enga sliter, 0-0 mot bodø idag på ullevaal, hverken brann eller viking viser stabilitet. rbk har jeg troa på, hamren inn nå - samt må vi erkjenne at 11ern til rosenborg oser av kvalitet. tromsø er også bra, de kan fort hente medalje i år. stabæk surfer for øyeblikket inn til gull, men lenge igjen....
Fredrikstad tar medalje i TL 2008
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Ronny Deila synes godset spilte en KJEMPEMATCH... han fortsetter med gullkorn skjønner jeg. Forrige uke var det jo at ingen kunne se målstrekene på Hamar. Jaja, jeg synes ikke Godset var gode. FFK var brukbare, gode i første episode og godt under pari i andre episode.
Tarik var så giddaløs som jeg aldri har sett før, skjønner ikke hva som gikk av han i dag.
Gashi og Gerrbrant var de to beste på laget i dag, resten var middels og middels minus.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914