Har blinket ut utenlandsk måltyv
Mente forsåvidt saumfart, det har du helt rett i. Men når man støvsuger et marked, vil ikke det si at man skal ha alle spillerne uansett. ;)
Da sier vi saumfart isteden, fornøyd? :)
---------------------------
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
Opprinnelig postet av Lemmy
Mente forsåvidt saumfart, det har du helt rett i. Men når man støvsuger et marked, vil ikke det si at man skal ha alle spillerne uansett. ;)
Da sier vi saumfart isteden, fornøyd? :)
He he, ille fornøyd altså. Men jo, forrige taler har rett. Jeg skjønte godt hva du mente, og var vel i overkant pirkete her. Unnskyld for det.
Å støvsuge ett marked, vil si å kjøpe opp alt som kan krype og gå av talenter, slik att det ikke blir noen igjen til de andre.
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
Da har jeg i såfall misforstått uttrykket, trodde det betød at man sjekket opp så og si alle talenter for å se om det er noe interessant.
Da har hvertfall FFK saumfart det tyske, danske og brasilianske markedet etter spillere- la oss håpe de har funnet noe interressant og spennende!
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Kan si at visst FFK får tak i den spissen jeg har har hørt de har snakket med, da er det en overgang av meget høy internasjonal standard. Mannen har spilt i Engelsk premier leauge. i spansk la liga og nederlandsk æresdivisjon.
Visst denne overgangen går i orden skal jeg gå på henda fra fredrikstad til gardermoen for å ta han imot.
Opprinnelig postet av rødforalltid
Visst denne overgangen går i orden skal jeg gå på henda fra fredrikstad til gardermoen for å ta han imot.
Derfor lite sannsynlig..
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!
Vi får se?
Jeg hadde ihvertfall gladelig godt på henda dit.
en.wikipedia.org/wiki/Jon_Dahl_Tomasson
Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....
"si vis pacem para bellum"
Opprinnelig postet av rødforalltid
Kan si at visst FFK får tak i den spissen jeg har har hørt de har snakket med, da er det en overgang av meget høy internasjonal standard. Mannen har spilt i Engelsk premier leauge. i spansk la liga og nederlandsk æresdivisjon.Visst denne overgangen går i orden skal jeg gå på henda fra fredrikstad til gardermoen for å ta han imot.
Kan aldri tenke meg ryktene dine stemmer. Dersom det stemmer at man skulle være interessert i en spiller med en slik CV, så vil det være snakk om en spiss "over the top", da han ellers ikke hadde hatt noen grunn til å komme til FFK og Tippeligaen, og det er ikke det FFK i utgangspunktet ser etter. Klubben ønsker spillere ned videreutviklings- og videresalgspotensial.
FFK har også neppe råd til å verken hente eller lønne en slik spiller.
Har du lest forumets retningslinjer?
men men uansett hvem som kommer og hvilke liga han har spilt i håper jeg han passer til FFK sin spillestil og bøtter inn med masse mål.
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Den beskrivelsen passer på Jari Litmanen og han er WWAAYYY over the top!!
Satt med samme tanke selv!!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Veldig lite realistisk men det er lov å ha våte drømmer
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Syntes du skal få lov til å komme med nasjonalitet!!
Har forresten lyst til å dra fram Grønkjær igjen.. Men han er ikke akkurat spiss eller 78 modell
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av Rey
Eidur Gudjohnsen? Han passer jo perfekt til beskrivelsen din :)
Veldig lite realistisk men det er lov å ha våte drømmer
Det er han det har gått rykter om. Det kan jo høres om noen som har drømt i farger.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av Rey
Eidur Gudjohnsen? Han passer jo perfekt til beskrivelsen din :)
Veldig lite realistisk men det er lov å ha våte drømmerDet er han det har gått rykter om. Det kan jo høres om noen som har drømt i farger.
Synes vi skal holde oss realiteten her. Eidur Gudjohnsen? Til FFK? Nei, hehe.
Tarik på landslaget!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914