Husk meg
Brukernavn
Passord

Alex Valencia vil hjem til Norge

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 23 mai 08, 11:15

http://fotball.bt.no/eliteserien/article108374.ece

hva med denne karen? regner med at jesper grønkjær er uaktuell av naturlige årsaker, friberg de cruz, valencia eller hoff er mer sannsynlige kandidater til høyrevingen. valencia var STOR under nordlie regimet i start, men som så og si samtlige av de start spillerne fra den sesongen har stagnert i ettertid, valencia en av dem. men vi vet hva han står inne for, klassisk krittspiller vi mangler i dagens tropp. samt utrolig god innleggsfot og relativt målfarlig. en slik midtbane:

barsom - gashi - wehrman - valencia

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 23 mai 08, 11:38
Endret: 23 mai 08, 11:39
Veldig typisk 4-3-3 spiller da... Utrolig variabel og svak defensivt. Jeg ser helst at vi ser etter noen andre, selv om Valencia på sitt beste holdt et bra nivå.

Har du lest forumets retningslinjer?

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 23 mai 08, 11:53

Opprinnelig postet av Holters
Veldig typisk 4-3-3 spiller da... Utrolig variabel og svak defensivt. Jeg ser helst at vi ser etter noen andre, selv om Valencia på sitt beste holdt et bra nivå.

tror ikke det blir noe problem for ham å tilvenne seg ffks 4-4-2 stil. men som vi begge nevner, valencia er ustabil og har et bunnivå som tilsvarer kvisvik sitt. ser på ham uansett som en fosterkning på en høyreside vi mangler det "lille" ekstra. i prioritert rekkefølge ønsker jeg disse: grønkjær - hoff - cruz - valencia

Fredrikstad tar medalje i TL 2008

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 23 mai 08, 13:49
nei takk.. Var det i 05 han måtte sette seg i bilen?

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914