Nekter å selge Tarik
Nekter å selge
Fredrikstads gode sesongstart fører til full salgsstopp.
Tabelltoeren hadde egentlig regnet med å selge spissjuvelen Tarik Elyounoussi i sommer.
Men når laget nå har prestert langt over forventet oppjusteres målene for sesongen. Nå sier Fredrikstad trolig nei til å selge noen av sine beste spillere i sommerferien.
Hvem er de andre tror dere?
Tror uansett ikke FFK klarer å holde seg på andreplass til sommeren. Det gjenstår topplag på løpende bånd samt kunsgresskamper. Da legger nok "hypen" seg litt og det meste faller på plass. Også et salg av Tarik.
Det siste vi trenger er Tarik og agenten begynner å ymte til media at de er misfornøyd med FFK. Da er det ikke sikkert Tarik presterer på sitt beste heller. Syns Tarik har vært tålmodig og ikke hoppet på første og beste mulighet for å komme seg ut. Hvis han selv sier at tiden er inne for å komme seg videre - så tror jeg han på det.
Har Tarik gått ut og sagt at han ønsker seg til utlandet i sommer da ?
Det virker som det er krefter i FFK-systemet som ønsker hans tjenester i en stund til, kanskje han forlenger kontrakten til 2011 hvis han får lønn nok ? Det vil si at FFK selger ham sommeren 2010 ?
Man kan jo håpe. Og er det opplest og vedtatt at han ikke utvikler seg videre før han kommer til utlandet da ? Er han moden for det nå ?
Daniel Bråten har ikke akkurat utviklet seg i P.L. så vidt jeg forstår.
---------------------------
100 hektoliter mussa på stampen og tippeteikn ein
Tror Tarik ønsker seg et miljø skifte, og mulig han trenger det for utviklingen.
Om det er flere spillere som er blitt vurdert i Fredrikstad vil jeg tippe på at det er tre spillere som blir fulgt med argusøyne av utenlandske klubber. To av de spiller U- kamp i kveld, anntageligvis med en god porsjon engelske speidere på tribunen. Den siste er vår halvgale midtstopper
Opprinnelig postet av Willy Renè
Har Tarik gått ut og sagt at han ønsker seg til utlandet i sommer da ?
Det virker som det er krefter i FFK-systemet som ønsker hans tjenester i en stund til, kanskje han forlenger kontrakten til 2011 hvis han får lønn nok ? Det vil si at FFK selger ham sommeren 2010 ?
Man kan jo håpe. Og er det opplest og vedtatt at han ikke utvikler seg videre før han kommer til utlandet da ? Er han moden for det nå ?
Daniel Bråten har ikke akkurat utviklet seg i P.L. så vidt jeg forstår.
Nei. Han har vel ikke direkte sagt at han vil ut. Men han har vel ambisjoner han som alle andre. Jo lengre FFK venter med å selge - jo mer ferdig må produktet Tarik være. Nå er han ennå i kategorien ung og lovende. Som 22-åring i 2010 bør han være en del bedre om han fortsatt skal være aktuell. Toppklubbene henter spillerne sine stadig yngre slik at de skal bli kjent med klubben og systemet lenge før de slipper løs på klubblaget. En 22-åring vil få mindre sjanser til å vise seg frem enn en som er 20 vil jeg tro.
Å dra inn Bråthen blir helt feil. Han og Skeid-kompis Fredheim Holm har blitt talent i flere år nå og har stått på stedet hvil. Tarik har noe helt annet over seg - og er i stadig utvikling. Bråthen hadde omtrent stått på stedet hvil og var mye eldre da han forsvant til England. At treneren som hentet han fikk sparken i løpet av sesongen hjalp vel heller ikke på spillertiden vil jeg tro.
Lasse Båtstad
Who is General Failure and why is he reading my disc??
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
Opprinnelig postet av morradi
Tenk hvis han nå har muligheten til å sikre seg en kontrakt som kan sikre hans økonomiske fremtid. Det vil være et sjansespill å takke nei
Pøh! Han bør gjøre som Tommy Øren og høre på mora si og takke nei til Monaco og isteden bli hjemme. Monaco tok sitt andrevalg, John Arne Rise, isteden. Begge fotballspillerene fikk oppfyllt unge fotballspilleres store drøm: Nemlig å spille for Liverpool eller Hamkam.
Når jeg dør, vil jeg sovne rolig inn slik min far gjorde. Ikke dø i angst og skrekk, som passasjerene hans.
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
Opprinnelig postet av endre
Haha.... Hvis jeg får lov til å kåre! Ukens post! :)
herved innføres "ukas post" hehe,overlegen ledelse til nå.
Fredrikstad tar medalje i TL 2008
Opprinnelig postet av bateman
herved innføres "ukas post" hehe,overlegen ledelse til nå.
Helt enig. Og "paco" sin post må vel være den mest bombastiske til nå. Er absolutt ikke enig i at han "ikke holder mål" for en bedre liga.
Opprinnelig postet av Plankekæll
Helt enig. Og "paco" sin post må vel være den mest bombastiske til nå. Er absolutt ikke enig i at han "ikke holder mål" for en bedre liga.
Ikke snakk om Paco da. Han eier jo ikke fotballkompetanse. Slike forumtroll bør egentlig ignoreres.
RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com
Opprinnelig postet av Husgutt
Ikke snakk om Paco da. Han eier jo ikke fotballkompetanse. Slike forumtroll bør egentlig ignoreres.
hehe morroklump du
mod: Er det virkelig så vanskelig for dere å sitere skikkelig? Det som kreves er altså å slette litt tekst..
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914