FFK 2 - Sesongen 2008
De ligger under hjemme mot Drøbak/Frogn nå. En halvtime igjen av kampen. Truslen har scoret - men Drøbak har scoret to. Det så jo lenge stygt ut i fjor også men brått så hadde laget kontakt med tetlagene. Sesonginnledningen har ikke vært den beste i år heller så vi får satse på at de spiller seg opp...
---------------------------
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
De skulle spilt i egne serier.
Alle Tippeligalagenes 2-lag i en serie, Addecoligalagenes 2-lag i en serie osv...
Opprinnelig postet av Plankekæll
De skulle spilt i egne serier.
Alle Tippeligalagenes 2-lag i en serie, Addecoligalagenes 2-lag i en serie osv...
Jeg er ikke helt sikker på det..... For de andre lagene så hadde det vært det beste. Men det er utrolig kjedelig å spille i en serie med bare rekruttlag. Har prøvd det i håndball. Var ikke veldig motiverende.
Fredd
10. Joachim Thomassen 0-1
15. Andreas Tegström 0-2
18. Hans Erik Ramberg 0-3
52. Raymond Kvisvik 0-4
Christer George 1-4 65.
Samir Fazlagic 2-4 75.
Thomas Sørum 3-4 85.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Nå treffer dem mål ja......
Men seier er det viktigeste, første i år viss jeg ikke tar feil
1947modell
Ble medlem: 03 mai 07
Lagt til: 14 jun 08, 20:34
Endret: 15 jun 08, 11:37
Endret av: FFK1903
Var det ingen å så 2.laget som kan referere litt. Ser at Trulsen scora 2 mål mot Valdres- Han må vel snart være klar for større oppgaver. Ihvertfall flott at han til enhver tid er målfarlig. Husk at han far sjøl var en av Øsfolds største talenter.
Mod: Flyttet innleggene inn i denne tråden for å samle alt om FFK2
Opprinnelig postet av jonny28
Men nå er far sjøl den største tullingen i fredrikstad:)Underholdende er lasse til tusen- og faktisk en god trener også- men det var vel ikke det som var tråden-
kanogvetalt
Ble medlem: 01 jul 04
Lagt til: 14 jun 08, 23:23
Endret: 15 jun 08, 09:50
Endret av: kanogvetalt
Opprinnelig postet av 1947modell
Var det ingen å så 2.laget som kan referere litt. Ser at Trulsen scora 2 mål mot Valdres- Han må vel snart være klar for større oppgaver. Ihvertfall flott at han til enhver tid er målfarlig. Husk at han far sjøl var en av Øsfolds største talenter.
Han var ikke spesielt god. De som var positive i mine øyne var miststopperene(Shabani, og Mehmeti) og sentral midtbane(Tommasen og Elvestad). Trulsen var stort sett svak.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Han var ikke spesielt god. De som var positive i mine øyne var miststopperene(Shabani, og Mehmeti) og sentral midtbane(Tommasen og Elvestad). Trulsen var stort sett svak.
Samme faen det når han scorer to mål. Det viser jo bare hvilken målgjører han er!
Var ikke god når han scorer 2 mål. eru helt tett eller...
Det er vel der Tarik sliter seg ut, med at han tar alle returløp og er over hele banen.
Nannskog, helstad er spisser av klasse, men de tar ikke den defangsive jobben. de gjør det de skal. Scorer mål.
De kan være usynlige i 85 min. så kommer det plutselig 2 mål.
La spiss være spiss.
Jeg sier ikke at de aldri skal hjem, men ikke konstant.
Heia FFK
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
0-4 mot Sprint/Jeløy. Skuffende.
Fortsetter dem sånn ryker dem ned i år......
sikkert fått svar på dette før, men har ffksupporter.net slutta å følge FFK2?
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914