Under kamp: Mysen - FFK (Cupens 1. runde)
Opprinnelig postet av solano2
Det her må jeg si at er rett og slett latterlig! Hvorfor skal Barsom inn nå? Hvorfor ikke la Trulsen eller Elvestad prøve seg? Håpløs vurdering av Grønis synes jeg...Grønis er vel som den Egon ; Jeg har en plan Klart at dere må stole på hans vurderinger under kampen og ikke komme de " rare " og forlangende innspill. Se & Hør kampen og godta det som kommer.Jeg er skuffet og sitter her på pc`n og roter langt opp i nord..
---------------------------
Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
Det her må jeg si at er rett og slett latterlig! Hvorfor skal Barsom inn nå? Hvorfor ikke la Trulsen eller Elvestad prøve seg? Håpløs vurdering av Grønis synes jeg...Enig fatter ikke hva han tenker på og hva med Fofana!
Har du lest forumets retningslinjer?
Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.
Eller, scorer Godset fire mål på et par minutter går en annen bong inn... :P
Fredrikstad tar medalje i TL 2008
Opprinnelig postet av paco
Det her må jeg si at er rett og slett latterlig! Hvorfor skal Barsom inn nå? Hvorfor ikke la Trulsen eller Elvestad prøve seg? Håpløs vurdering av Grønis synes jeg...Enig fatter ikke hva han tenker på og hva med Fofana!
Fofana er jo ikke på benken, så han kan jo ikke komme inn.
Fofana er fortsatt ikke helt match fit etter ferien hjemme i Elfenbenkysten, og han slet med en skade i flere uker. Fofana trenger fortsatt litt mer tid til å komme i matchform før han er aktuell for A-laget igjen. Men det nærmer seg!
Kan noen sende ei melding til Bergström og be ham spørre Grønis om hvorfor verken Trulsen eller Elvestad kom inn fremfor Tarik og Barsom?
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Er tross alt 5 spillere under 20 år på banen for FFK, er ikke akuratt ufriskt det heller da!!
Var bare én spiller under 20 år på banen for FFK; Serge Konan Kouadio.
Stabæk har scoret 13 mål, syv forskjellige målscorere, og Jon Inge Høiland med hat-trick!
Bra spissene våre scorer også! Piiroja har allerede varmet opp for cupfinalen, det er jo greit det også :o)
Opprinnelig postet av HenrikSolberg
Iversen har scora fem (!)
på under en halv time
Fa_n! Godset utliknet i det 94. minutt... *ARGH!*
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Skal bli spennende å se hvilket lag vi møter i 2 runde... Hvilke andre lag fra østfold er videre?? Bortsett fra Moss..
Og når er trekkningen?
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914