Erik Bråthen ute resten av sesongen?
-Jeg er langt nede akkurat nå. Det var ikke akkurat dette jeg håpet på, sier Erik Bråthen. FFKs keeper har slått opp en gammel bruddskade i håndleddet, og det medisinske apparatet vurderer en operasjon. Blir Erik operert er han ute til langt ut på høsten. Finner spesialistene ut at han slipper operasjon er han borte fra fotballen i minimum seks uker. FFK arbeider nå med å få tak i en erstatter. Svenske Bengt Andersson er et alternativ. Han voktet målet for IFK Göteborg så sent som i fjor.
Utrolig synd i tilfelle. Enda godt vi har Lasse Staw i rekkene, men vi vil trenge en sikker andrekeeper som kan sitte på benken hvis Bråthen blir ute så lenge. Jeg regner med at Bengt Andersson er en nødløsning i tilfelle? Er det noen som har noe informasjon om han?
Uten noen form for informasjon så sitter jeg igjen med en litt utrent gammel svenske som har begynt på det gode liv, jeg håper jeg tar feil. Skulle gjerne hatt en andrekeeper som faktisk var på treningene, og ikke en som blir kastet inn i det, uten å kjenne verken til det ene eller det andre.
---------------------------
Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.
Bengt Andersson kan göra comeback i Fredrikstad
Hammarby ville ha honom när Kristoffer Björklund blev skadad och nu ska Andersson vara back-up i norska Fredrikstad.
- Jag har lovat tränaren Anders Grönhagen att ställa upp, säger målvakten till www.fotbollskanalen.se/630243.html
Svensk magi!
Mest av alt for personen Bråthen, som i år hadde muligheten til å spille flere kamper for et tippeligalag. Virkelig et skudd for baugen.
Dessverre er dette noe FFK bør ha hatt med i beregningene, da begge keeperne våre er skadeutsatte, og man bærer alltid en risiko med bare to keepere i stallen. Litt spent på å se hva som dukker opp nå.
Har du lest forumets retningslinjer?
Meget synd både for Erik og FFK.
Vi bør klare å få inn en god erstatter slik at lase har konkurranse om plassen, og at nivået på treningene blir bra..
Opprinnelig postet av keiko99
synd dette, men lasse kan ikke stå alt av kamper så vi må hente inn en keeper
Og grunnlaget for at han ikke kan stå alle kampene??? ikke uvanelig at det er samme keeper i alle kampene.
Men meget synd for Erik, da han er i en fase der det er viktig å spille. Han mistet vel også mesteparten av forige sesong.
Opprinnelig postet av Anne
Opprinnelig postet av keiko99
synd dette, men lasse kan ikke stå alt av kamper så vi må hente inn en keeperOg grunnlaget for at han ikke kan stå alle kampene??? ikke uvanelig at det er samme keeper i alle kampene.
Men meget synd for Erik, da han er i en fase der det er viktig å spille. Han mistet vel også mesteparten av forige sesong.
Han mener vel at Lasse ikke kan stå for både FFK og FFK 2. I tillegg vet man aldri med skader og suspensjoner. Da holder det ikke bare å ha Andersson på vent i bakhånd om Bråthen er ute hele sesongen. Det må minst være 2 keepere i a-stallen.
Andre Lindegaard står vel 2.lagskampene til FFK?
Men det kan være det samme, FFK trenger en ny keeper. Skulle Staw også bli skadet eller få et rødt kort, sliter vi virkelig! Tror Andersson kan være en fin type å ha, syns man kan ta ham inn i troppen og la ham trene med FFK også. Vet ikke hva som er tanken, at han skal trene med FFK ved skade eller kun spille kamper?
Andersson har mye erfaring og jeg tror han, som Rami Shaaban, kan lære ungguttene en hel del!
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
Opprinnelig postet av Lemmy
Det var helt sikkert meningen at Erik Bråthen skulle spille 2. lagskampene. Det er jo vanlig (og logisk) at de som er nummer to av keepere står fast på 2. laget. Hvis ikke ville han ikke fått noe kamptrening i det hele tatt. Lindegaard blir da keeper på juniorlaget.
Uansett er det helt nødvendig å hente inn en keeperreserve nå som kan sitte på benken fremover, og eventuelt spille fast for FFK 2. Jeg vet ikke hvor mange keepere det er i juniorstallen, og om de eventuelt velger å bruke Lindegaard på 2. laget, men også på treningsfeltet trenger man to keepere. Jeg tipper de skriver kontrakt med Andersson, hvis han er villig til å flytte til Fredrikstad på midlertidig basis og være reservekeeper antakelig ut sesongen. Det må være en forutsetning.
At de må hente inn en til, ja derom hersker det ingen tvil.......... Må være to,og skader, utvisninger kan komme.
Da tror jeg ikke vår unior holder mål ennå..
Fredrikstad tar medalje i TL 2008
Opprinnelig postet av bateman
med rune nielsen, knallsolid, erfaren start keeper som brått ble degradert fra 1keeper til 3keeper etter nedrykket for start ifjor, som ønsket å satse på de to yngre keeperne i troppen(høie og en til). en låneavtale med nilsen i perioden braathen er ute ville vært en glimrende løsning!
Tja, han ble vel egentlig funnet for dårlig allerede etter halvspilt serie i fjor. Kenneth Høie har vært førstekeeper snart et år nå og dette er en keeper som var andrekeeper etter Roger Eskeland i Bryne igjen. Det bør neppe være et kvalitetstegn for Nilssen at han står bak Høie i køen, og mannen uten etternavn, Tommy Runar, ingen kvalitetskeeper vil jeg tro.
Sikkert helt grei å ha på benken, men skulle også Lasse Staw bli langtidsskadd, så håper jeg vi henter inn noe bedre enn både Nilssen og en svenske i midtlivskrisen.
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Lemmy
Jeg vet ikke hvor mange keepere det er i juniorstallen.
Hvis ikke jeg tar helt feil er det vel tre keepere. Det er Lindegaard og en 93-kullkeeper fra Sprint/Jeløy(har vært på landslagssamlinger) og muligens en keeper fra Lisleby som er der, men det er jeg ikke helt sikker på. I tillegg har et par 94-gutter fått prøve seg på enkelttreninger.
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914