Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK har fått bud på Tarik

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04

Lagt til: 06 mai 08, 07:23
Endret: 06 mai 08, 11:08

http://www.f-b.no/article/20080506/FFK/204371782/1220/NYHET

Blir spennende å se om størrelsen på budet og hvilken klubb det gjelder lekker ut i løpet av dagen!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 06 mai 08, 11:08
Ser ut som jeg får rett i magefølelsen om at Nederland blir neste stopp. Tror den ligaen passer han godt. Overgangen fra norsk fotball blir ikke altfor stor, slik at han har bedre forutsetninger for å tilpasse seg ligaen hurtigere. Håper vi får en videresalgsklausul på han hvis han går til Nederland. Han blir garantert ikke der resten av karrieren.

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 06 mai 08, 12:30
Opprinnelig postet av FFK1903
Ser ut som jeg får rett i magefølelsen om at Nederland blir neste stopp. Tror den ligaen passer han godt. Overgangen fra norsk fotball blir ikke altfor stor, slik at han har bedre forutsetninger for å tilpasse seg ligaen hurtigere. Håper vi får en videresalgsklausul på han hvis han går til Nederland. Han blir garantert ikke der resten av karrieren.

Er enig med deg der. Tariks spillestil samsvarer godt med hvordan det spilles fotball i Nederland. Jeg tviler på at FFK lar han gå uten en videresalgsklausul.

---------------------------

Burn in hell, por favore..

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til: 06 mai 08, 14:05
Hvis Tarik (gud forby) blir solgt, så håper jeg virkelig at vi henter Espen Hoff. Er vel det nærmeste vi kommer en perfekt erstatter.

RHE Ultrasmentalitet

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 06 mai 08, 14:16

Skal bli meget spennende å se hva Tarik velger.. Har fra sikre kilder hørt at det har vært høye bud på ham tidligere, og at han var svært fristet. Personlig tror jeg Tarik har vært smart som har venta, men nå er kanskje tiden snart inne. Men som Per Morten Haugen vel nevner(hvis jeg husker riktig, gidder ikke dobbeltsjekke) er det kanskje sånn at hvis FFK ligger høyt på tabellen med masse poeng til sommeren, kan det fort være at Tarik har lyst til å fullføre en sesong i FFK-drakta, og kanskje nærme seg medaljer.

Hadde vært morsomt om han gikk til en toppklubb i Nederland, men jeg tror nok at Tarik er så smart at han velger seg en klubb hvor han får spilletid- men hvor han må prestere jevnt for å være i førsteelleveren over tid. Tarik er også utrolig lærevillig, både i fotballen og utenfor, så jeg tror Nederland er et fint sted for ham å ta enda et steg i karrieren sin og et sted hvor han kan fortsette utviklingen sin.

Så hadde det vært morsomt om FFK sikret seg en kontrakt hvor de får et visst antall prosent kroner ved videresalg til en større klubb, kanskje i Spania om noen år!

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 06 mai 08, 15:13
Opprinnelig postet av Lemmy

Skal bli meget spennende å se hva Tarik velger.. Har fra sikre kilder hørt at det har vært høye bud på ham tidligere, og at han var svært fristet. Personlig tror jeg Tarik har vært smart som har venta, men nå er kanskje tiden snart inne. Men som Per Morten Haugen vel nevner(hvis jeg husker riktig, gidder ikke dobbeltsjekke) er det kanskje sånn at hvis FFK ligger høyt på tabellen med masse poeng til sommeren, kan det fort være at Tarik har lyst til å fullføre en sesong i FFK-drakta, og kanskje nærme seg medaljer.

Hadde vært morsomt om han gikk til en toppklubb i Nederland, men jeg tror nok at Tarik er så smart at han velger seg en klubb hvor han får spilletid- men hvor han må prestere jevnt for å være i førsteelleveren over tid. Tarik er også utrolig lærevillig, både i fotballen og utenfor, så jeg tror Nederland er et fint sted for ham å ta enda et steg i karrieren sin og et sted hvor han kan fortsette utviklingen sin.

Så hadde det vært morsomt om FFK sikret seg en kontrakt hvor de får et visst antall prosent kroner ved videresalg til en større klubb, kanskje i Spania om noen år!

Det må være en selvfølge at de skal ha videresalgsprosenter, i hvertfall 20-30%.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 06 mai 08, 15:15

Opprinnelig postet av Patrioten
Det må være en selvfølge at de skal ha videresalgsprosenter, i hvertfall 20-30%.

Noen selvfølge er det vel ikke... Det er jo et forhandlingsgrunnlag. Stor sum nå = ingen eller liten prosent. "Lav" sum nå = høy prosent. 

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til: 06 mai 08, 15:32
Jeg håper på enten stor eller lav sum neste sommer - ikke nå.

Svensk magi!

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 06 mai 08, 17:12
Hvor mye tror dere budet er på, 10-15 mill?

jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07

Lagt til: 06 mai 08, 17:21

Tidligere skal jo en hollandsk klubb ha bydd noe slikt som 28 millioner. Såg forøvrig at Halvard Thoresen var på stadion sammen med representanter fra PSV på kampen mot Glimt.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 06 mai 08, 17:50

Et bud på 10-15 mill bruker nok ikke FFK et sekund på å vurdere engang. Blir overrasket om Tarik selges for under 25 mill hvis han selges nå i sommer.

MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05

Lagt til: 06 mai 08, 18:30

Opprinnelig postet av Costanza
Et bud på 10-15 mill bruker nok ikke FFK et sekund på å vurdere engang. Blir overrasket om Tarik selges for under 25 mill hvis han selges nå i sommer.

Helt enig. Ikke noe salg under 25-30 millioner.

Tarik på landslaget!

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 06 mai 08, 18:32

Minst.. Uansett syns jeg det bare blir dumt hvis de selge ham nå til sommeren, nå som endelig FFK ligger i toppen av tippeligaen. Selges han nå, blir det garantert kamp om å beholde plassen istedet for kamp om toppplasering..

Ser at PMH sier at de vil ta hensyn til det Tarik vil. Hvorfor det, spør nå jeg. Tarik har kontrakt ut neste sesong og må da forholde seg til den....

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?

MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05

Lagt til: 06 mai 08, 18:34
Endret: 06 mai 08, 18:34
Opprinnelig postet av Bob Page

Minst.. Uansett syns jeg det bare blir dumt hvis de selge ham nå til sommeren, nå som endelig FFK ligger i toppen av tippeligaen. Selges han nå, blir det garantert kamp om å beholde plassen istedet for kamp om toppplasering..

Ser at PMH sier at de vil ta hensyn til det Tarik vil. Hvorfor det, spør nå jeg. Tarik har kontrakt ut neste sesong og må da forholde seg til den....

Egentlig burde styret gått av hvis han blir solgt for mindre enn 40 millioner + 20-30% av videresalg. FFK driver vel ikke med veldedighet.

Tarik på landslaget!

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til: 06 mai 08, 20:31
Opprinnelig postet av MLarsen

Egentlig burde styret gått av hvis han blir solgt for mindre enn 40 millioner + 20-30% av videresalg. FFK driver vel ikke med veldedighet.

40 mill +20-30% på videre salg!!! Tarik er god men vi burde vel ikke overdrive,greit han muligens kan gjøre det greit i enn liga bedre enn den norske men det er langt langt frem til PL,Primera eller serie A og han herjer vel ikke akkurat her heller.Uansett så burde han fullføre sesongen i FFK

Slettet

Slettet

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 06 mai 08, 19:41

Selges han nå, blir det garantert kamp om å beholde plassen istedet for kamp om toppplasering..

Jeg tror ikke Tarik borte vil få FFK til å ramle ned til å sloss om plassen, men han er klart vår sterkeste spiss i dag.

Når det gjelder det å ta hensyn til spilleren er det da helt fint om klubben også viser at de tar hensyn til spilleren. Vi skal fortsatt være en attraktiv klubb for unge, sultne spillere, og et signal om at FFK gjør seg vanskelig på overgangsmarkedet vil ikke akkurat gi oss stjerne i boka...

Men... En ting er nå å ta hensyn. En annen er å være idioter... Jeg tror ikke FFKs ledelse er idioter og håper og tror FFK har alternativene klare (så klare som mulig) dersom Tarik selges allerede i sommer. 

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Slettet

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914