FFK har fått bud på Tarik
Opprinnelig postet av HotDream
hehe ta deg en bolle,sammenligner du Mikel med Tarik? spillern Manu og Chelsea "kriget" om.Tarik rekker vel ikke engang Edu til knærne og han gikk vel for 40 millOpprinnelig postet av Anne
Edrulighet er bra, og den som er sikker på 40 for Tarik etter det han har vist i år. Den har tatt mer en en dramMulig de kan få det halve, mange spillere i Norge har gått for 40 milmed de merittene Tarik har?? Men mener han bør gå for egen utvikling, kan se ut som jan trenger omveltninger og et nytt miljø.
Tror nok også 40 mille er i overkant, men så kan man lure på om "Morgan-gutten" som havnet i Chelsea for 140 mille (eller noe sånt)var så mye bedre enn Tarik når han spilte i Norge??? Det tror ikke jeg, men prisen på en spiller i den alderen avhenger nok mer av det utviklingspotensiale kjøperklubben ser i spilleren enn hvor god han er i øyeblikket.
Opprinnelig postet av denialsander
Enda lettere å telle nå etter at han gikk til LSK...
Sant, men så fryktelig mange landskamper har det vel heller ikke vært siden sesongen starta? Litt i tvil, for jeg orker ikke å følge noe særlig med landskampfotball lenger, men...
---------------------------
Svensk magi!
Opprinnelig postet av Magnum
Sant, men så fryktelig mange landskamper har det vel heller ikke vært siden sesongen starta? Litt i tvil, for jeg orker ikke å følge noe særlig med landskampfotball lenger, men...
Hehe, nei... Men med det spillet han viser i LSK blir det ikke bruk for å hente frem kuleramma i fremtiden heller...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av paco
hehe ta deg en bolle,sammenligner du Mikel med Tarik? spillern Manu og Chelsea "kriget" om.Tarik rekker vel ikke engang Edu til knærne og han gikk vel for 40 mill
Gikk han for 40? Skal si pundet har sunket som en stein på et par år....Hva med de drøyt 100 ManU fikk av Chelsea? Ikke en del av prisen? Ellers så sammenligner jeg det Mikel gjorde i TL kontra det Tarik gjør. Da er ikke forskjellen 100 millioner kroner, men utviklingspotensialet de så var nok adskillig større i Mikel. Og det er jo det jeg skriver: At utviklingspotensialet kjøperklubber ser i en spiller ofte er viktigere for prisen de er villige til å betale enn det de faktisk har prestert når de er så unge. Ble visst for komplisert for deg det paco.....?
Lese først. Deretter forstå. Deretter skrive svar... Paco skrev 40 mill om Edu, IKKE Mikel...
Lyn fikk 60 mill for Mikel som da var ett av de mest ettertraktede talentene i verden som Man U og Chelsea omtrent sloss om å signere som paco nevner.
At Chelsea til slutt betalte betydelig mer for Mikel er ubetydelig, det er hvor mye penger som havnet i Lyn som er interessant. Man U og andre gigantklubber priser naturlig nok spillere mye høyre enn det norske klubber har muligheten til. Grunnen til det er at Man U kan si nei til et bud på 30 mill for en spiller som Tarik, det er småpenger for dem. FFK kan sannsynligvis ikke si nei til et bud på 30 mill, det er mye penger for FFK.
Så det er 60 mill for Mikel vi må forholde oss til.
Og 40 mill for Edu.
Så får vi 30 mill for Tarik skal vi nok være fornøyde!
Ville vært veldig happy for 30 millioner, jeg, i hvert fall. Men dessverre er det ikke jeg som vil få de pengene...
Jeg håper personlig uansett i det lengste at Tarik blir ut sesongen, evt. til neste sommer (sikkert bedre salgstidspunkt enn vinteren). Deretter skal jeg ikke klage om han går videre. (Jeg skal ikke klage uansett, men jeg HÅPER...)
Svensk magi!
Opprinnelig postet av Magnum
Ville vært veldig happy for 30 millioner, jeg, i hvert fall. Men dessverre er det ikke jeg som vil få de pengene...
FFK vil vel også bare se halvparten av pengene?Ingen automatikk att innvestorpoolen gir alt tilbake til spillerkjøp?
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
FFK - "Av Østfoldinger for Østfoldinger"
Opprinnelig postet av stjernengutt
FFK vil vel også bare se halvparten av pengene?Ingen automatikk att innvestorpoolen gir alt tilbake til spillerkjøp?
Jeg trodde investorpoolen har sagt at alle midlene skal brukes på spillerkjøp, jeg? Uansett er 15 millioner MYE for FFK... Vi snakker om 15-20 prosent av totalbudsjettet og det er betydelige summer for alle elitelag.
Opprinnelig postet av stjernengutt
Jeg trodde investorpoolen har sagt at alle midlene skal brukes på spillerkjøp, jeg? Uansett er 15 millioner MYE for FFK... Vi snakker om 15-20 prosent av totalbudsjettet og det er betydelige summer for alle elitelag.
Står vel litt om det her. At pengene skal benyttes på spillerkjøp.
Tarik på landslaget!
FFK går glipp av halvparten av Tarik-pengene
Opprinnelig postet av Patrioten
FFK går glipp av halvparten av Tarik-pengene
Og pengene som Spillerinvest tjener på et evt. salg av Tarik vil bli benyttet til forsterkninger.
Tarik på landslaget!
Opprinnelig postet av MLarsen
Og pengene som Spillerinvest tjener på et evt. salg av Tarik vil bli benyttet til forsterkninger.
for å være ærlig, så stoler jeg mer på at spillerinvest bruker pengene på forsterkninger enn at ffk gjør det.
Opprinnelig postet av JipJap
for å være ærlig, så stoler jeg mer på at spillerinvest bruker pengene på forsterkninger enn at ffk gjør det.
Du sier noe...
Svensk magi!
Uten tvil! FFK har store hull å tette i regnskapet, planlegger en kjempe emisjon og kommer garantert ikke til å bruke alle pengene de eventuelt måtte tjene på et Tarik salg til å forsterke laget!
Spillerinvest har ikke noe annet formål enn å kjøpe og selge spillere, så jeg er nok ikke overrasket hvis det stemmer.
Det burde ikke komme som noen overraskelse på noen at FFK har hatt en litt tyngre økonomi enn vi har ønsket. Det er selvsagt synd hvis FFK ikke kan re-investere hele summen i nye spillere, men hvis det er andre områder deler av pengene brukes på - da er det nok en grunn til det.
Lese først. Deretter forstå. Deretter skrive svar... Paco skrev 40 mill om Edu, IKKE Mikel...
Ja ja, blir litt feil iblandt . Men at Tarik ikke rekker Edu til knærne? Litt drøyt? Edu ble solgt for 40 mille til en BL2-klubb med mer penger enn vett....
Jeg mener jo også at 40 mille for Tarik nok er i overkant av hva man kan vente, men det er jo flere klubber i Europa enn Hoffenheim med mer penger enn vett, så man vet aldri...
Ja ja, blir litt feil iblandt . Men at Tarik ikke rekker Edu til knærne? Litt drøyt? Edu ble solgt for 40 mille til en BL2-klubb med mer penger enn vett....
Jeg mener jo også at 40 mille for Tarik nok er i overkant av hva man kan vente, men det er jo flere klubber i Europa enn Hoffenheim med mer penger enn vett, så man vet aldri...
[/quoteSå du mener at Tarik er for god for en klubb som Hoffenheim,hvilken liga mener du Tarik kunne spilt i nå idag da?Opprinnelig postet av paco
Så du mener at Tarik er for god for en klubb som Hoffenheim,hvilken liga mener du Tarik kunne spilt i nå idag da?
Har jeg sagt det? Hvor? Jeg sa at Hoffenheim har mer penger enn vett som betalte 40 mille for Edu...
Hvis Tarik ikke får tilbud fra noe annet enn Bundesliga 2, så tror jeg ikke han forsvinner i år... Blir ikke mye utvikling av å spille i tysk andredivisjon.
Tja, hvor kunne han spillt? Holland? Belgia? Bundesliga 1? Portugal? Frankrike? Mange ligaer å velge på... Pick one
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914