FFK har fått bud på Tarik
Enig. Ledelsen bør ha is i magen, og se at Tarik før eller senere kommer til å slå til på landslaget. Kanskje til og med herje litt. Det beste hadde jo vært hvis han hadde blitt matchvinner mot Nederland i VM-kvaliken.
[/quote]
Hvis så skal bli tilfelle så må jo Tarik skrive under en ny og lengre kontrakt med FFK. Er det noen som tror på det da ?
Når han ble intervjuet at Johan Golden på Golden Goal for kort tid siden sa Johan G. ti ham, at "du har jo lovet å bli i FFK ut 2010" og da svarte Tarik "Har jeg sagt det ?"
---------------------------
100 hektoliter mussa på stampen og tippeteikn ein
Opprinnelig postet av Willy Renè
Hvis så skal bli tilfelle så må jo Tarik skrive under en ny og lengre kontrakt med FFK. Er det noen som tror på det da ?
Når han ble intervjuet at Johan Golden på Golden Goal for kort tid siden sa Johan G. ti ham, at "du har jo lovet å bli i FFK ut 2010" og da svarte Tarik "Har jeg sagt det ?"
Hæ? Nei. Vi spiller mot Nederland 15 oktober i år...
Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
Opprinnelig postet av Bob Page
Vel, nå får vi vel se hvor mye orda til Terje Høili er verdt, iom han har sagt at han skulle tilby Tarik en kontrakt han ikke kan si nei til..
Dette handler nok ikke om penger, men guttens ambisjoner. Personlig ønsker jeg å se Tarik leneg i FFK drakt. Likefullt bør han dra nå i sommer om han ønsker det.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
En ting kan vi vel fastslå, at Tarik blir solgt, vi vet bare ikke når og til hvem og til hvilken pris.
Men, tror dere salget at Tarik vil svekke FFK ?
Jeg tror faktisk FFK vil bli styrket, via bedre økonomi til kjøp av spiller(e), via penger til Trosvik som kan vise seg å bli en skikkelig talentfabrikk, via mer penger til Spillerinvest, og kanskje ennå mer vilje til innsats fra investorenes side.
Et lag består av 11 spillere, en stjernespiller som Tarik gjør ikke laget FFK, han blir sikkert erstattet med en som scorer minst like mange mål og som har minst like mange assists osv..
Det største tapet for FFK er vel tapet av profilen Tarik, han er blitt en stjerne det svinger rundt og som media er veldig interressert i, og pr. i dag er han vel nesten Mr. FFK Himself. Med sine ferdigheter på banen og sympatiske fremtreden utenfor banen så er det ikke rart han er blitt en profil.
Det er nok det største tapet, men FFK utvikler forhåpentligvis nye profiler, stjerner.
100 hektoliter mussa på stampen og tippeteikn ein
Håper Tarik er med og tar seriegull for FFK i år for så å bli solgt til Nederland for 40 Mill.
For all del, guttens ønske må være det viktigste for FFKs avgjørelse.
theiv
Budet avslått.
http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article107051.ece
Leser også at det er lite sannsynlig at Tarik går til en av de store ligaene i sommer.
RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com
Opprinnelig postet av Willy Renè
Men, tror dere salget at Tarik vil svekke FFK ?
Jeg tror faktisk FFK vil bli styrket, via bedre økonomi til kjøp av spiller(e), via penger til Trosvik som kan vise seg å bli en skikkelig talentfabrikk, via mer penger til Spillerinvest, og kanskje ennå mer vilje til innsats fra investorenes side.
Jeg tror FFK blir svekket.
Hvor mye penger kom FFK til å sitte igjen med hvis Tarik blir solgt for 40 mill. ?? 16 mill. ??
Hva får man for den summen ?? Ikke stort vil jeg si. Og pengene som blir Trosvik til del 5-6 mill. ?? Talentfabrikk ?? Ærlig talt jeg henger ikke med på den tankegangen der gitt. Av det jeg har sett av yngre spillere hittil i år så er det ingen som viser seg frem som talenter som event. skal inn på FFK i framtiden. De største er allerede innom FFK jr., nemlig Faton og Dardan. Sånn som det er nå i Trosvik, så ser jeg ingen innen et 5-7 års perspektiv i hvertfall. Da må det i såfall komme nye spillere utenifra.
Opprinnelig postet av thh
Håper Tarik er med og tar seriegull for FFK i år for så å bli solgt til Nederland for 40 Mill.
Og Tarik har vel selv uttalt at han ikke har noe hastverk med å komme seg ut i Europa? Ser ikke helt problemet enda, la oss først se hvordan det går, Tarik vet nok selv også at det er liten hensikt å gå til en annen liga dersom han ikke selv føler at han plasser i en 11`er... Forekommer meg at Tarik er ute etter litt mer enn å tjene penger på å være benkevarmer...
Rød/Hvit til jeg dør
Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...
"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn
Så FFK må rett og slett avveie nytteverdien av å beholde Tarik rent sportslig i den kommende tiden, mot hva de kan tjene på å selge ham. Siden vi er avhengig av en erstatter, vil det jo være en fordel å selge til best mulig pris, og da bør det dessverre skje allerede i sommer (hvis budene er gode nok).
Opprinnelig postet av KeJ
Opprinnelig postet av thh
Og Tarik har vel selv uttalt at han ikke har noe hastverk med å komme seg ut i Europa? Ser ikke helt problemet enda, la oss først se hvordan det går, Tarik vet nok selv også at det er liten hensikt å gå til en annen liga dersom han ikke selv føler at han plasser i en 11`er... Forekommer meg at Tarik er ute etter litt mer enn å tjene penger på å være benkevarmer...
Men jo lenger tiden går, mindre penger får vi. Er det noen som tror at han skriver under ny kontrakt bare for at FFK skal få mer penger i kassa ??
Skal vi fortsatt tro på dette ?? http://www.nrksport.no/fotball/eliteserien/1.5329733
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Skal vi fortsatt tro på dette ?? http://www.nrksport.no/fotball/eliteserien/1.5329733
Mye kan og har helt sikkert skjedd på én måned.
Opprinnelig postet av Costanza
Mye kan og har helt sikkert skjedd på én måned.
Men mange kommer med store ord og lover i hytt og pine. Det gjelder både denne herren + Høili.
Men mange kommer med store ord og lover i hytt og pine. Det gjelder både denne herren + Høili.
Store ord sier du og det virker som det ligger litt sarkasme bak dette. Du trekker jo inn TH som en som har lovet for mye. Tarik vil nok ikke tegne ny kontrakt med FFK og jeg er forsyne meg usikker om klubben ønsker det. Vi trenger jo kroner til nye innkjøp og det vi får for han dekker sikkert to spillere på et meget høyt nivå. Trosvik er vel unt sine prosenter som de har rettigheter til. Har troën på at de forvalter de på beste måte. Tilslutt, hvor mange målsjanser har Tarik brent de siste kampene, jeg er sikker på at det er tosifret.
Opprinnelig postet av 1947modell
Store ord sier du og det virker som det ligger litt sarkasme bak dette. Du trekker jo inn TH som en som har lovet for mye. Tarik vil nok ikke tegne ny kontrakt med FFK og jeg er forsyne meg usikker om klubben ønsker det. Vi trenger jo kroner til nye innkjøp og det vi får for han dekker sikkert to spillere på et meget høyt nivå. Trosvik er vel unt sine prosenter som de har rettigheter til. Har troën på at de forvalter de på beste måte. Tilslutt, hvor mange målsjanser har Tarik brent de siste kampene, jeg er sikker på at det er tosifret.
Det er vel ganske dumt av TH og gå ut å si at Tarik skal få "et tilbud han ikke kan si nei til", spesiellt om det ikke er i klubbens interesse å beholde ham? Tarik har jo også tidligere sagt at han skulle bli i FFK ihvertfall ut sesongen 2010. Syns ikke det er sarkastrisk når Rune Haugen skriver som han gjør. Det som er tragisk er at noen folk innenfor fotballen ikke kan holde litt mer kjft, Troverdigheten til det som blir sagt er jo snart lik null....
Opprinnelig postet av HotDream
Jeg er fullstendig klar over at TH vil lønne Tarik omtrent herfra til Nederland, men er det sikkert at Tarik forlenger kontrakten sin da ? For FFK ville det være en farse om de lar han gå kontrakten ut med lønn fra TH for deretter å sitte igjen med glansbilder. Rune og jeg har en slik tone oss imellom så der ligger det ingen fare vedr. ordbruken.Skål Rune !Opprinnelig postet av 1947modell
Store ord sier du og det virker som det ligger litt sarkasme bak dette. Du trekker jo inn TH som en som har lovet for mye. Tarik vil nok ikke tegne ny kontrakt med FFK og jeg er forsyne meg usikker om klubben ønsker det. Vi trenger jo kroner til nye innkjøp og det vi får for han dekker sikkert to spillere på et meget høyt nivå. Trosvik er vel unt sine prosenter som de har rettigheter til. Har troën på at de forvalter de på beste måte. Tilslutt, hvor mange målsjanser har Tarik brent de siste kampene, jeg er sikker på at det er tosifret.Det er vel ganske dumt av TH og gå ut å si at Tarik skal få "et tilbud han ikke kan si nei til", spesiellt om det ikke er i klubbens interesse å beholde ham? Tarik har jo også tidligere sagt at han skulle bli i FFK ihvertfall ut sesongen 2010. Syns ikke det er sarkastrisk når Rune Haugen skriver som han gjør. Det som er tragisk er at noen folk innenfor fotballen ikke kan holde litt mer kjft, Troverdigheten til det som blir sagt er jo snart lik null....
Opprinnelig postet av 1947modell
Jeg er fullstendig klar over at TH vil lønne Tarik omtrent herfra til Nederland, men er det sikkert at Tarik forlenger kontrakten sin da ? For FFK ville det være en farse om de lar han gå kontrakten ut med lønn fra TH for deretter å sitte igjen med glansbilder. Rune og jeg har en slik tone oss imellom så der ligger det ingen fare vedr. ordbruken.Skål Rune !
Ærlig talt, det er jo hele poenget med å komme med et tilbud. Det er da ikke nødvendig å gi Tarik et tilbud "han ikke kan si nei til" om det ikke var meningen han skulle forlenge kontrakten. Tariks nåværende kontrakt går ut etter neste sesong, og hverken FFK eller TH bør gi ham noe tilbud om noe som helst for at han skal bli i FFK ut kontrakten. Den kontrakten er allerede ferdig forhandlet for lenge siden.
Rune hadde et godt poeng i det han skrev, og jeg prøver ikke å "ta vare på" Rune. Det klarer han utmerket selv.
Opprinnelig postet av schpa84
jeg tror det vil vre smart av Tarik å spille ut sesongen i FFK. Han er utrlig god, men har fortsatt mye potensiale og trenger ange spillere med talent har brent seg på å være utålmodige og ender med å slite benken istedet for å utvikle seg
Problemet er vel at nesten hele Europas fotballsesonger starter i september/oktober, og hvis Tarik skal bli ut vår sesong ender han opp i en liga som har begynt, godt og vel. Nå pleier de store klubbene å tenke langsiktig, riktignok, men en spiller i denne klassen blir nok forventa at er klar ved sesongstart, vil jeg tro.
I praksis vil nok ikke Tarik være klar for utlandet før neste sesong, hvis han bli i FFK ut vår sesong.
Men, jeg må innrømme at jeg tenker: Er Tarik så god at vi får 40 mill og 30% på videresalg? Han er jo slett ikke så dominant i vår hjemlige liga, og mangler definitivt fysikk og tempo, og vil falle gjennom i Nederland, Spania og Italia, hvor forsvarerne er atskillig raskere enn her.
Nei, for mine øyne ser det ut som om Tarik har bruk for minst en norsk sesongs slåssing med tilhørende styrkeøkt i lav-sesong sånn at han får opp toppfarta og rykket før han i det hele tatt er aktuell for førsteellever i de store ligaene i Europa. England er aktuelt, og han vil kunne få tilbud derfra, men jeg tror ikke Tarik har lyst på England, av mange grunner.
Jeg blir faktisk ikke så overraska hvis Tarik blir ut sesongen, for det er faktisk det som er det logiske karriere-valg for Tarik. For Tarik er ikke komplett enda, og det vet Tarik veldig godt.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914