Husk meg
Brukernavn
Passord

Tarik leder VG børsen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 05 mai 08, 06:21

Sammen med seks andre spille se her fotball.vg.no/bors/best_bors.php

Tror dere han kan beholde den plassen?

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til: 05 mai 08, 09:33
Opprinnelig postet av Patrioten

Sammen med seks andre spille se her fotball.vg.no/bors/best_bors.php

Tror dere han kan beholde den plassen?

Kanskje ikke, men vil nok være oppe i toppen. Mannen som du mener har klippekort på laget.....? Han er kanskje bare god nok til å spille i hver kamp?

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04

Lagt til: 05 mai 08, 12:09

Opprinnelig postet av HotDream

Mannen som du mener har klippekort på laget.....?

Hehe godt poeng!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 07 mai 08, 18:31

Jeg registrerer hvem som ligger på 150. plass av 155 spillere også ;)

Jeg tror ikke Tarik er å finne på listen i det hele tatt ved sesongslutt, ettersom man må ha spilt 60% av kampene og at Tarik forsvinner til sommeren. Det går kanskje akkurat hvis han spiller samtlige kamper?

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til: 08 mai 08, 09:37
Opprinnelig postet av FFK1903

Jeg registrerer hvem som ligger på 150. plass av 155 spillere også ;)

Og 105...

Opprinnelig postet av FFK1903

Jeg tror ikke Tarik er å finne på listen i det hele tatt ved sesongslutt, ettersom man må ha spilt 60% av kampene og at Tarik forsvinner til sommeren. Det går kanskje akkurat hvis han spiller samtlige kamper?

La oss nå ikke ta sorgene på forskudd! Vi får se hva som faktisk SKJER til sommeren.

---------------------------

Svensk magi!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 16 mai 08, 22:12
Endret: 16 mai 08, 22:32

Etter dagens kamper,ligger han på delt 2fotball.vg.no/bors/best_bors.php

JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til: 17 mai 08, 00:22
lyn taper 2-0 og eddie får 9-er og BB. Ganske imponerende egentlig

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 17 mai 08, 11:17
Endret: 17 mai 08, 11:18

Opprinnelig postet av JipJap

vg-børsen er en tullebørs av dimensjoner- en børs drevet i "klassisk mediestil". en formsterk eddie har det blir skrivd mye om i det siste, kom akkurat ikke med i EM troppen til sverige, gjør så noen solide redninger igår, samt en god del tv-redninger og får 9er faktisk!!latterlig!maks en 8er..blir det samme når kvisvik har 1assist og søppelspill resten av omgangen=8er...og det er kjente spillere som får høyest score. en spiller som gardar for elendig betaling på børser hvis han gjør det bra. bl.a. har wallace hatt en bedre sesong en gerrbrand ifølge vg børsen, noen som er enig her? wallace har startet ok +-, blitt bedre og bedre. gerrbrand tvers igjennom bunnsolid hele ses...nei folkens, bruk minimalt med tid på disse overtabloide børsene, de beste børsene finner mann faktisk på supporter sidene til klubbene, som faktisk klarer å levere en edruelighet og lite partisk vinkling som knuser børser ala vg. de kjenner selvsagt spillerne langt bedre enn media som på f.eks. FFK kjenner igjen kvisvik, piiroja, tarik og gashi.(eksempler)

Fredrikstad tar medalje i TL 2008

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06

Lagt til: 17 mai 08, 12:23

Opprinnelig postet av JipJap

9 fortjente han kanskje ikke, men evt 8. Han var jo helt fantastisk igår. Istedet for at det blir 7-0, så blir det 2-0. Han var jo overmennesklig igår.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 17 mai 08, 12:34
Endret: 17 mai 08, 12:45
Opprinnelig postet av Patrioten
Etter dagens kamper,ligger han på delt 2fotball.vg.no/bors/best_bors.php

Synes det er morsomt å sammenligne VG børsen med vår egen:

5 poeng
5.80 - Garðar Jóhannsson (5)
5.57 - Lasse Staw (7)
5.57 - Raio Piiroja (7)
5.57 - Kasey Wehrman (7)
5.50 - Patrik Gerrbrand (6)
5.50 - Serge Konan Kouadio (2)
5.33 - Pål André Czwartek (3)
5.29 - Tarik Elyounoussi (7)
5.25 - Hans Erik Ramberg (4)
5.20 - Jan Tore Ophaug (5)
5.14 - Fernando Pereira Wallace (7)
5.00 - Raymond Kvisvik (4)
4 poeng
4.71 - Ardian Gashi (7)
4.67 - Abgar Aram Diego Barsom (6)
4.00 - Andreas Tegström (3)

VG rangere Tarik som ligaens nest beste spiller så langt i sesongen, mens vi har han som den 8. beste FFK-spilleren. 6. beste dersom vi tar hensyn til at 2/3 av kampene må være spilt.

Overrasket over at Gardar ligger så høyt, men han har hatt to ekstremt gode kamper som trekker veldig opp. Mot Aalesund i går, og mot Rosenborg, der han fikk gjøre akkurat som han ville.

Ellers synes jeg at lista representerer inntrykket jeg sitter med så langt i sesongen. Jeg forventer så mye mer av Gashi og Barsom. Førstnevnte viser formstigning, og sistnevnte har vi kanskje vært litt strenge mot?

Har du lest forumets retningslinjer?

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 17 mai 08, 14:40
Uten å ha analysert kampene og hva dere har gitt de forskjellige spillerne i karakter så må jeg bare si at dere har Tarik som den 8.beste FFK`er henger bare ikke på grep. Gutten har tross alt vekt interesse fra diverse europeiske storklubber, da har han rett og slett prestert langt bedre enn dere har gitt han kredd for. Men har kanskje noe med hvilke forventninger som blir stilt også, er muligens lettere å gi en spiller som Gardar høy karakter, da man ikke forventer like mye av han. VG har nok truffet litt bedre når de har Tarik som nr to i ligaen etter min mening.

Lenge leve "hjørnet"!

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 17 mai 08, 14:46
Det er klubber hver serierunde for å se Tarik spille - både i fjor og i år - fordi han er en ung spiller som over tid har vist et potensial til å bli en spiller av internasjonalt kaliber. Dette er klubber som har fulgt Tarik over lang tid fordi han er i den rette alderen og som nevnt er den spilleren i FFK med høyest potensial. Dermed ikke sagt at han har prestert best totalt sett i årets kamper. Men det er heller ikke det speiderne ser på. En talentspeider og en som har i oppgave å sette spillerbørs, ser ikke på det samme.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Lagt til: 17 mai 08, 23:03
Endret: 17 mai 08, 23:06
Opprinnelig postet av Costanza
Det er klubber hver serierunde for å se Tarik spille - både i fjor og i år - fordi han er en ung spiller som over tid har vist et potensial til å bli en spiller av internasjonalt kaliber. Dette er klubber som har fulgt Tarik over lang tid fordi han er i den rette alderen og som nevnt er den spilleren i FFK med høyest potensial. Dermed ikke sagt at han har prestert best totalt sett i årets kamper. Men det er heller ikke det speiderne ser på. En talentspeider og en som har i oppgave å sette spillerbørs, ser ikke på det samme.

Takk for undervisningen Costanza. Mulig du syns jeg trengte det, men jeg er da klar over at unge spillere med det potensialet til Tarik blir fulgt av utenlandske klubber, ikke nødvendigvis fordi de har spilt best på laget(noe jeg forøvrig ikke har sagt at Tarik har gjort heller). Men du har kanskje merket at interessen for vår juvel har vært en smule større i år en tidligere? Tilfeldig, neppe. Tarik har tatt steg videre, blitt sterkere fysisk og mer moden/internasjonal i sitt spill. I følge talentspeider Tor-Kristian Karlsen så er han nå mer en god nok for den nederlandske ligaen og det er det nok flere med han som er enig i, tydeligvis. Gutten har også spilt seg inn i landslagsdiskusjonen og får nok sjansen der når tid som helst. Poenget mitt er at han har vært god i år, ikke hele tiden og ikke alle kamper, men å forsvare at han er den åttende beste FFk`er i år grenser for meg til vanvidd, men det gjør du kanksje heller ikke?. Etter min mening har Wehrmann vært vår beste og mest stabile spiller i år, deretter syns jeg Tarik er den som har prestert nest best og Lasse som en god nr tre. Bortsett fra Wehrmann syns jeg alle har variert mye å prestasjonene, Tarik også i aller høyeste grad, men han er vårt farligste angrepsvåpen og det syns jeg han har vist gjentatte ganger, hvertfall såpass ofte at han er blant våre beste spillere hittil i år.

Lenge leve "hjørnet"!

JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til: 18 mai 08, 08:48
nå vil jeg påstå at PAC og Kuoadio "faller ut" fra lista siden de bare har 2-3 kamper. Og da havner jo iallefall Tarik på 6. plass.

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 17 mai 08, 15:03
Endret: 17 mai 08, 15:15
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Uten å ha analysert kampene og hva dere har gitt de forskjellige spillerne i karakter så må jeg bare si at dere har Tarik som den 8.beste FFK`er henger bare ikke på grep. Gutten har tross alt vekt interesse fra diverse europeiske storklubber, da har han rett og slett prestert langt bedre enn dere har gitt han kredd for. Men har kanskje noe med hvilke forventninger som blir stilt også, er muligens lettere å gi en spiller som Gardar høy karakter, da man ikke forventer like mye av han. VG har nok truffet litt bedre når de har Tarik som nr to i ligaen etter min mening.

Tarik åpnet bra, men har hatt en del middelmådige kamper etter det. I går var Gardar bedre enn Tarik, selv om sistnevnte spilte seg opp mot slutten. Høili f.eks. uttalte i pausen i går at Tarik kanskje har latt seg påvirke av all interessen og mediaoppmerksomheten, slik at han falt ned på et middelmådig nivå de siste kampene. I noen kamper har Tarik faktisk vært tilnærmet usynlig, men det er vanlig at så unge spillere varierer i prestasjonene.

Det som gledet meg spesielt med Tarik i går var innsatsen med gjenvinninger, at han satte full fart  fremover, og ikke minst avslutningene. Målet var perfekt, og avslutningen på halvvolley, som Lie reddet, var det også meget høy klasse over.

Fire mål og tre målgivende er veldig bra av Tarik, og vi kan neppe håpe på at han opprettholder et snitt på ett målpoeng per kamp resten av sesongen, selv om det er lov å drømme.

Faktisk burde det ha vært fem mål. Tarik skulle ha tatt straffa som Wehrman tok.

Hvorfor så mange ser på Tarik svarte Costanza godt på.

Har du lest forumets retningslinjer?

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Lagt til: 17 mai 08, 22:42
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78

Tarik åpnet bra, men har hatt en del middelmådige kamper etter det. I går var Gardar bedre enn Tarik, selv om sistnevnte spilte seg opp mot slutten. Høili f.eks. uttalte i pausen i går at Tarik kanskje har latt seg påvirke av all interessen og mediaoppmerksomheten, slik at han falt ned på et middelmådig nivå de siste kampene. I noen kamper har Tarik faktisk vært tilnærmet usynlig, men det er vanlig at så unge spillere varierer i prestasjonene.

Det som gledet meg spesielt med Tarik i går var innsatsen med gjenvinninger, at han satte full fart  fremover, og ikke minst avslutningene. Målet var perfekt, og avslutningen på halvvolley, som Lie reddet, var det også meget høy klasse over.

Fire mål og tre målgivende er veldig bra av Tarik, og vi kan neppe håpe på at han opprettholder et snitt på ett målpoeng per kamp resten av sesongen, selv om det er lov å drømme.

Faktisk burde det ha vært fem mål. Tarik skulle ha tatt straffa som Wehrman tok.

Hvorfor så mange ser på Tarik svarte Costanza godt på.

Er enig i mye av hva du skriver her Holter. Det eneste jeg sier er at jeg mener VG har truffet bedre med børsen på Tarik enn hva dere har gjort. Jeg er også av den oppfatning av at han har fått litt drøyt mye skryt i media, nesten litt oppskrytt, men gutten har helt spesielle ferdigheter i kvikkhet, frekkhet(prøver på vanskelig ting, uforutsigbar), teknikk og blikk for spillet, det appelerer nok til media tror jeg. Personlig syns jeg han har en del å hente på det å verne om ballen, blir litt for nonchalent til tider og mister ballen unødvendig. Er enig med deg,Høili også for den saks skyld, i at Tarik hadde en downperiode etter mye mediakjør, men middelmådig er jeg forsåvidt ikke helt enig i.

Lenge leve "hjørnet"!

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05

Lagt til: 17 mai 08, 20:12

Det eneste som for meg personlig dro ned inntrykket av Tarik i går, var den dustete dansen med Kaudio nede ved cornerflagget.

Slike innøvde scoringsdanser, irriterer meg. Synes det ser så dumt ut. Finn på noe sjæj, å etterape superstjernene, hører til på guttenivå.

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06

Lagt til: 17 mai 08, 22:24
Endret: 17 mai 08, 22:25
Opprinnelig postet av stjernengutt

Det eneste som for meg personlig dro ned inntrykket av Tarik i går, var den dustete dansen med Kaudio nede ved cornerflagget.

Slike innøvde scoringsdanser, irriterer meg. Synes det ser så dumt ut. Finn på noe sjæj, å etterape superstjernene, hører til på guttenivå.

Hæ? Synes det er mye morsommere enn den vanlige `henda-i-været` feiringen. Moro at det kan kose seg med målet og ha det litt gøy.

Eller er det fordi du er sjalu fordi du aldri for sett den type målfeiringer på en ishockeybane, både fordi de har skøyter og fordi det ikke finnes noe cornerflagg?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914