Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kampen: Lyn- FFK 0-0 (5. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 27 apr 08, 19:53
Ja Det er vel det ok. Hva mener dere ?

---------------------------

http://keiko99.net

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til: 27 apr 08, 19:54

Bra med poeng i Oslo... Uavgjort har jo blitt vane på Ullevaal mot Lyn..

Så er det bare å se fram til HamKam kampen...

FFK,klubben i mitt hjerte :-)

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 27 apr 08, 19:56

Surt å ikke få med seg alle 3- og skal vi være et topplag så må vi avgjøre tette, jevne kamper som dette. Men nå har vi fått med oss 4 poeng på 3 bortekamper, og i den første spilte vi kjempebra. Bortekomplekset er kanskje borte?

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 27 apr 08, 20:05
Helt greit egentlig dette. Så lenge vi vinner hjemme og ikke taper borte så er jeg fornøyd i hvert fall. Lyn har jo vunnet de to første hjemmekampene, så greit å få med seg poeng der. Får bare håpe vi klarer tre hjemmeseire på rad mot et Hamkam uten Jan Michalsen.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til: 27 apr 08, 20:12
Håper vi får se Kouadio fra start neste kamp

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 27 apr 08, 20:26
Endret: 27 apr 08, 20:47
Opprinnelig postet av paco

HAAAAAA!!!!!!

Det kan du UMULIG mene basert på dagens prestasjoner??! Kouadio var helt latterlig dårlig. Tror aldri jeg har sett så dårlig posisjonering noensinne i Tippeligaen. Han løp i spora til Ophaug defensivt, og de hadde tydelig kommunikasjonsproblemer. Han dekket aldri sin mann, og var generelt en katastrofe bakover på banen. Den gutten har ikke ett eneste defensivt fiber i kroppen. Men Kouadio har en egenskap til å skape noe mann mot mann, den skal`n ha, selv om kampen i dag var elendig av Kouadio.

FFK spiller en solid kamp defensivt, men fremover på banen var det stusselige greier. Kvisvik og Tegan gav svar på hvorfor de ikke har startet oftere. De to beste i forrige kamp som innbyttere, men kanskje banens to dårligste i dag som medlemmer av startelleveren. Skuffende.

Men fornøyd med poeng på Ullevaal!

PS! Staw har kanskje vært den beste keeperen så langt i årets sesong. Nok en solid kamp.

Har du lest forumets retningslinjer?

Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05

Lagt til: 27 apr 08, 20:54
Steike Holters.. så vi samme kampen, jeg satt på langsia og fulgte Kouadio.. Han har noe som ingen andre i ffk har... baller og evne til å utfordre på kant... Laget trenger slike spillere... Mulig han hadde to dårlige deffansive innvolveringer.. Men kvisvik hadde jo en sykt svak kamp, Kvisa på benken til neste og inn med litt gull fra afrika er min mening. Uansett svak kamp av ffk.. Nesten ikke noe spill satt. Positivt Staw og Gashi som er på vei mot formen.

Rune

hmm....

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 27 apr 08, 21:00
Endret: 27 apr 08, 21:03

Opprinnelig postet av Holters
De to beste i forrige kamp som innbyttere, men kanskje banens to dårligste i dag som medlemmer av startelleveren. Skuffende.

Helt enig. Kjør en fast ellever, og ha Tegan og Kvisvik klare som jokere. Det har vist seg å fungere før, så hvorfor ikke holde det sånn? Kvisvik har gjort gode innhopp mot henholdsvis Molde og Glimt, men har ikke bevist like mye i kampene fra start (Rosenborg og Lyn).

Ramberg som har fått "en ny vår" bør starte mange kamper. Han har vært vårens positive overraskelse. Ha ham fast på laget så lenge det går. Ja, jeg vet at han var uaktuell i dag. Kouadio kunne vært god på høyrekanten han, men da må han lære seg å bli bedre til å kommunisere med lagkameratene sine. Det bor helt klart noe i gutten.

Bruk Ramberg og Gardar fast, så kan heller Tegan og Kvisvik komme inn og avgjøre som "supersubs".

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 27 apr 08, 21:02
Endret: 27 apr 08, 21:04
Opprinnelig postet av Rune
Steike Holters.. så vi samme kampen, jeg satt på langsia og fulgte Kouadio.. Han har noe som ingen andre i ffk har... baller og evne til å utfordre på kant... Laget trenger slike spillere... Mulig han hadde to dårlige deffansive innvolveringer.. Men kvisvik hadde jo en sykt svak kamp, Kvisa på benken til neste og inn med litt gull fra afrika er min mening. Uansett svak kamp av ffk.. Nesten ikke noe spill satt. Positivt Staw og Gashi som er på vei mot formen.

Jeg er ikke uenig i at Kouadio kan skape noe offensivt, men jeg er helt uenig i at han er god nok til å starte kampene basert på prestasjonene i dagens kamp. Han trenger timesvis med taktisk skolering, for det han viste defensivt er rett og slett skremmende.

Og ja, jeg er enig i at Kvisvik hadde en svak kamp. Det skrev jeg også i innlegget mitt.

Offensivt er vi utrolig svake i dag. Jeg tror Tegström må ta mye av skylda for det. Han ser direkte lat ut, beveger seg nesten ikke utenfor midtsirkelen, vinner ikke en eneste duell, "later som" han går i dueller, men det skinner igjennom at han ikke har troen selv, og så videre. Det blir helt feil når Tarik må møte gjentatte ganger fordi Tegström ikke gjør det. Tarik vant jo langt flere hodedueller enn Tegström i dag. Mektig, mektig skuffet over det Tegström viste på banen i dag.

Har du lest forumets retningslinjer?

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06

Lagt til: 27 apr 08, 21:04

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av paco

HAAAAAA!!!!!!

Det kan du UMULIG mene basert på dagens prestasjoner??! Kouadio var helt latterlig dårlig. Tror aldri jeg har sett så dårlig posisjonering noensinne i Tippeligaen. Han løp i spora til Ophaug defensivt, og de hadde tydelig kommunikasjonsproblemer. Han dekket aldri sin mann, og var generelt en katastrofe bakover på banen. Den gutten har ikke ett eneste defensivt fiber i kroppen. Men Kouadio har en egenskap til å skape noe mann mot mann, den skal`n ha, selv om kampen i dag var elendig av Kouadio.

AMEN

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 27 apr 08, 21:04

Opprinnelig postet av Rune
Uansett svak kamp av ffk.. Nesten ikke noe spill satt. Positivt Staw og Gashi som er på vei mot formen.

Rune

Svak kamp? Vi kan ikke forvente å dominere mer på bortebane enn det vi gjør i 20-25 minutter av første og omtrent 20 minutter i andre omgang. At vi ikke scorer er dårlig, men vi holder nullen mot Lyn (som overhodet ikke er noe drittlag) på Ullevaal og får poeng.

Alt i alt synes jeg det absolutt er en godkjent kamp - iallefall med tanke på at vi har spillere som er langt unna toppformen (Kvisvik, Tegan, f.eks.). Forsvaret gav ikke Lyns hurtigtog særlig med rom og vi har vel i det store og hele god kontroll bakover (unntatt de ti siste i andre omgang som var slitsomme å se på).

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06

Lagt til: 27 apr 08, 21:34
må bare skryte av Grønis, synes han har gjort en glimrende jobb med FFK. Fortsetter det sånn kan dette bli morsomt

Christoffer

Juniorspiller
Ble medlem: 21 aug 06

Lagt til: 27 apr 08, 22:01

Synes Plankehaugen var veldig gode i dag også. Det var bra trøkk, og vi var vel fler enn Bastionen også?

Norgesmestere 2006!!

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 27 apr 08, 22:03
Endret: 27 apr 08, 22:05

Helt OK med 1.poeng i en kamp hvor FFK var nærmest seier, men Eddie G redda dagen for Lyn.

Noen få betraktninger:

Kvisvik leverte IKKE noen god søknad om ny kontrakt, forsett som innbytter.

Kuoadio langt unna første elver`n greit at han kan være fiks, men nei ikke noe TL over den gutten idag.

Tegan heller svak, FFK trenger en spiss. Hverken Gardar, Tegan holder godt nok TL-nivå. Uansett hva I-kongen sier.

Tarik en ny anonym kamp.

Positivt:

Barsom i perioder og at Gashi begynner å få skudda mot mål.

Ellers på det jevne.

Savna faktisk Ramberg, det sier vel egentlig alt.

PS Brann sitt 1.mål akkurat slik som Kuoadio bomma på.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

madcow

A-lagspiller
Ble medlem: 28 aug 06

Lagt til: 27 apr 08, 22:17
Irriterte meg litt over at barsom ikke "nådde helt opp" offansivt... men, kanskje det kommer en dag? ;P

ellers savnet jeg faktisk ramberg på banen jeg óg... følte at kvisvik ikke helt leverte hva vi forventer av han..

Godt å se at vi tar med oss poeng på bortebane! stå på! ;D

Ja Rekti...

- FFK / LFC / Østsiden -

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03

Lagt til: 27 apr 08, 22:27

synes dette er en solid gjennomføring av ffk, selv om vi mangler det siste i angrepene.

jeg vil trekke frem wehrman som jeg synes er banens beste. han viser enorm løpskraft og snapper opp mange baller i dag.

med ffk til champions league!

ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06

Lagt til: 27 apr 08, 22:31
Synes vi kan fortsette slik vi gjorde før Lynkampen, nemlig å bruke Tegan og Kvisvik som superinnbyttere, de fungerer bedre som det.

Futsal ftw!

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 27 apr 08, 23:52

Flott med ett poeng, men litt surt med tanke på sjansene vi produserte...

Men når alt kommer til alt er 1 poeng borte mot hjemmesterke lyn, veldig bra!

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Spørsmål, Hvor mange ganger har L.pool vunnet Premier League?

*22.05.08*

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04

Lagt til: 28 apr 08, 03:04

Kaudio var sinnsyk offensivt men det shorter (mer enn) litt på kommunikasjonen med Ophaug defensivt. Men det kommer nok, se bare på hvordan Wallace has spilt seg opp defensivt etter å ha blitt litt varm i trøya og funnet seg til rette. Tror faktisk Kaudio kan bli en fast mann i startoppstillingen utover i sesongen.

Ellers er det bra å spille uavgort mot Lyn på Ullevaal hvor de hadde 5 strake seiere i Tippeligaen før denne kampen. Men skal vi være med i medaljestriden så bør vi avgjøre kamper som dette. Se bare på Stabæk som vinner en vanskelig bortekamp på potetjordet på Hamar. Det er hva som skal til for å havne øverst til slutt!

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 28 apr 08, 08:34
God kamp av FFK mot en av ligaens beste hjemmelag. Forsvaret, med keeper, og Barsom var de som imponerte mest. Wehrman slet med han som måtte gå ut, og mot Powell, men herjet med 17 år gamle Berget.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914