Tarik: - Ville ikke sagt nei til Arsenal
Det som i hvert fall er sikkert, er at Tarik Elyounoussi ikke kommer til å spille for en annen norsk klubb.
- Andre norske klubber er totalt uaktuelt, FFK er eneste alternativ for meg. Jeg ser ikke helt poenget med å spille for eksempelvis Vålerenga - da blir jeg heller værende her, sier storscoreren, som enda ikke - tross den gode sesongstarten - har helt trua på at Fredrikstad skal klare medalje i årets tippeliga.
---------------------------
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Får han tilbud fra en OK klubb i Spania, så drar han nok dit.
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Holters
Magefølelsen sier Tyskland.
Får han tilbud fra en OK klubb i Spania, så drar han nok dit.
Ikke usannsynlig det siden Schalke følger han
Eller kanskje fransk fotball? Er jo ikke få halvafrikanere (altså folk som er født i Frankrike, men som har aner på Afrikas nordkyst) som har slått til der mener jeg. Zidane blant annet ;)
FFK - "Av Østfoldinger for Østfoldinger"
- Er det uaktuelt for deg å forlenge med Fredrikstad?
- FFK vil at jeg skal forlenge, men selv vil jeg ikke stresse med det akkurat nå. Jeg har kontrakt med klubben i år og neste år, og forholder meg i øyeblikket til det.
Ser ut som superkontrakten Høili lovet å friste med ikke nødvendigvis får Tarik sin signatur....
-Elsker alle-
Opprinnelig postet av Kent
- Er det uaktuelt for deg å forlenge med Fredrikstad?
- FFK vil at jeg skal forlenge, men selv vil jeg ikke stresse med det akkurat nå. Jeg har kontrakt med klubben i år og neste år, og forholder meg i øyeblikket til det.
Ser ut som superkontrakten Høili lovet å friste med ikke nødvendigvis får Tarik sin signatur....
Vel, han sier vel bare at han ser ingen grunn til å forlenge nå, ettersom han har kontrakt i 2 sesonger til. Hvis han er her til høsten, blir det en litt annen sak... Syns at Tarik er en jordnær person som faktisk tar hensyn til at han har en kontrakt og ikke syter og klager i media at han vil vekk... jfr en viss ex-FFK-keeper...
Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
Opprinnelig postet av Bob Page
Vel, han sier vel bare at han ser ingen grunn til å forlenge nå, ettersom han har kontrakt i 2 sesonger til. Hvis han er her til høsten, blir det en litt annen sak...
Han vil(le) i følge Terje Høili få tibud om en kontrakt "det ikke er mulig å takke nei til" så det kunne jo være en grunn til å forlenge...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914