Vet dere dette?
Vet dere hvilke to FFK spillere som har spilt for Start?
pr dags dato eller av de gamle?? :P
Vet at Risholt har spilt for start blantannet :P
---------------------------
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
Ops, fire skal det vist være.
Riktig med Frode, Risholt, Gill, men, det er en til.
Innen han var 22 år (23?+) så hadde han vunnet følgende:
EM
Premier League
FA cupen
Charity Shield
Champions league
Seriemester i Tyrkia
Fransk seriemester
Grei CV i så ung alder.
Høres nesten ut som Anelka, om det ikke var for alderen (det er vel først nylig han spilte i Tyrkia). Litt i tvil om han rakk å vinne CL med Real Madrid dog eller om han var med å vinne EM med Frankrike.
Man skal kanskje lengre tilbake i tid? Selv om det er en FFK-tråd, så regner jeg ikke med at det er en FFK-spiller i hvert fall, med mindre du mener Tarik om noen år...
LUPUS LUPUS
Opprinnelig postet av FFK1903
Høres nesten ut som Anelka, om det ikke var for alderen (det er vel først nylig han spilte i Tyrkia). Litt i tvil om han rakk å vinne CL med Real Madrid dog eller om han var med å vinne EM med Frankrike.
Man skal kanskje lengre tilbake i tid? Selv om det er en FFK-tråd, så regner jeg ikke med at det er en FFK-spiller i hvert fall, med mindre du mener Tarik om noen år...
Svaret har jeg hørt før, og det er Anelka.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Svaret har jeg hørt før, og det er Anelka.
Ser nå at det stod (23 +) i spørsmålet, så da er jo alderen egentlig bortkastet å ta med i spørsmålet. Sjekket opp og han spilte for Fenerbache i 05/06-sesongen, da er det vanskelig å være 22/23 når man er født i 79 ;) Det er vel omtrent som du skulle vært russ i fjor
Så vidt jeg kan se er det også feil at han har vunnet den franske serien. Sist PSG (som er eneste franske klubb han har spilt for) var i 1994! Først året etter ble Anelka innlemmet i PSG. Den andre peridoen var fra 2000-2002. Så den CVen er ikke så imponerende som først antatt.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914