FFK2 - Follo
Fredrikstad 2 neste for Follo FK
Alle laga i divisjona vil vel rykke opp... Mener du det er greit hvis FFK ikke satser på å ta poeng fra alle?
---------------------------
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av Vidar
Jeg vil ikke si desverre. Follo må ha alle poengene for å rykke opp... Voldsomt så desperate FFK2 var etter å utligne! Sende opp keeper på frispark. Kampresultatet burde ikke bety allverden for et lag som ikke har lov å rykke opp.
Eh? Man spiller jo disse kampene for å trene - ikke drive veldedighet - på å vinne kamper. Den dagen man begynner å ta lett på FFK2-kampene ,og ikke bryr seg om man vinner eller ei, så kan man like godt kutte ut hele rekruttlaget.
Det handler om å dyrke en vinnerkultur - å innprente et hat mot å tape i spillerne. Det skal gjøre vondt å tape uansett hva slags kamp det er. Først da blir man virkelig gode, først da er man vinnere, og det er vinnere vi skal skape.
Jeg synes det er oppløftende lesning at FFK virkelig forsøkte å jakte en utligning. Profesjonelt!
Har du lest forumets retningslinjer?
bedre att vi får tapa i 2 divisjon da og ikke i serien.
Holder med 30 poeng i andre divisjon
Et lag skal rykke direkte ned fra TL i år, og det skal bli HamKam...
----
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
------
FFK - Østfolds stolthet
http://www.fotball.no/
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
En av "tabbene" FFK har gjort i så måte er å ta op spillere som Trulsen, Halvorsen, Thomassen og Shabani i A-lags stallen.
Har de noe valg? Med tanke på kravet til norske og egenproduserte spillere?
Opprinnelig postet av JipJap
"Bakgrunnen for enigheten, er en felles avtale som innebærer at Tippeligaklubbene må stille med minimum fire og maksimum syv spillere fra 25-mannstroppen til A-laget i andredivisjonskampene."
http://www.fotball.no/
Joda, jeg har fått med meg den avtalen, men jeg skjønner fremdeles ikke hvilke andre spillere man da skal stille med hvis man bare kan ha max 7 spillere fra A-lags-stallen. Hvor spiller de resterende 4 da ?
Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
Opprinnelig postet av Bob Page
Hvor spiller de resterende 4 da ?
På B-laget?
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av Bob Page
Juniorstallen selvsagt. Men jeg skjønner jo problemet når de beste juniorene er tatt opp i A-stallen som læregutter. Det bør være mulig med en justering av de nye reglene som sier at man maks kan ha 7 A-lagsspillere som er seniorer. Men Tippeligaen bør virkelig ha sin egen reservelags-serie. De er noe rask å ha i 2.divisjon. De virkelige lagene der vet aldri hva de møter, om spillerne på 2.lagene vil gidde å yte sitt beste eller ikke.Joda, jeg har fått med meg den avtalen, men jeg skjønner fremdeles ikke hvilke andre spillere man da skal stille med hvis man bare kan ha max 7 spillere fra A-lags-stallen. Hvor spiller de resterende 4 da ?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914