Mot tabelltoppen?
På de fire neste kampene, har FFK tre hjemmekamper og en bortekamp, det er mot Bodø/Glimt, Ham/Kam og Aalesund. Siden vi er så gode på hjemmebane er det vel ikke usannsynlig at det blir ni poeng på de kampene. Bortekampen vi har er mot Lyn, neste søndag. Lyn har vi et godt tak på, har vel vunnet mot de, to, tre siste oppgjørene vi har møtt den i Oslo.
Tror dere at vi tar 12.poeng disse kampene?
Tipper vi drar inn åtte poeng på disse fire kampene som realist, 10 om jeg er optimist.
Opprinnelig postet av FFK1903
Tror ikke vi vinner alle tre hjemmekampene vi er favoritter, blir nok en overraskende uavgjort eller tap i en av dem. Lyn har vi aldri tapt mot på Ullevaal i Tippeligaen, men tre har endt uavgjort og én seier (2006), ikke i de to, tre siste oppgjørene. Det ble 0-0 i fjor. Vi har jo ikke så mange borteseire, så de er det lett å holde styr på ;)
Tipper vi drar inn åtte poeng på disse fire kampene som realist, 10 om jeg er optimist.
Ops, blinkset vist der. men vi har i hvertfall ikke tapt mot de, så det bør ligge an til poeng der.
To hjemmeseiere, en uavgjort hjemme og uavgjort borte mot Lyn vil være absolutt godkjent og gi 8 poeng på 4 kamper og trolig en topp 3 plassering.
12 peeng er lite trolig, vi er foreløpig ikke Real Madrid, men det er for all del lov å være optimist!
Opprinnelig postet av Kent
To hjemmeseiere, en uavgjort hjemme og uavgjort borte mot Lyn vil være absolutt godkjent og gi 8 poeng på 4 kamper og trolig en topp 3 plassering.
12 peeng er lite trolig, vi er foreløpig ikke Real Madrid, men det er for all del lov å være optimist!
Det er faktisk lov å håpe på 12 poeng.
Historisk sett, så har FFK tilgode å tape for Bodø/Glimt på eget gress. FFK har også vunnet alle kampene (hjemme og borte) mot Bodø/Glimt siden de rykket opp i 2004.
FFK har heller ikke tapt mot Lyn på bortebane siden de rykket opp i eliten i 2004. Der er statistikken slik i FFK`s favør 2 - 2 - 0
Jeg blir ikke overrasket om FFK har 12 poeng etter Lyn-kampen.
Men, tipper FFK har 10 poeng etter de kampene
---------------------------
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
Skal FFK dra i land 9 poeng på de neste 3 hjemmekampene, må spillet bedres på eget gress.
Dersom FFK klarer å ta fram igjen vinnerinstinktet fra 1min i hjemmekampene tror jeg på full pott, hjemme og gjerne poeng mot F.C LYN.
Dersom De derimot står med lua i handa i åpningen,slik som mot Molde. Kan gjerne poengene forsvinne i drøssevis.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Hvis FFK vinner 6 kamper på rad (de fire neste) slik som benkelsiter`n ikke mener er usannsynlig så skal jeg personlig sende ei flaske fin fin Champagne til Grønhagen!
Hvor mange lag har klart det i Tippeligaen? Har RBK noen gang klart det?
Året etter (`98) hadde RBK 7 seire på rad, og en rekke med 6 seire på rad. (Tippeligaen)
På høsten 2006 hadde RBK 8 seire på rad, og jeg har ikke klart å finne en lengre seiersrekke enn det, selv om jeg leser at med åtte seire tangerte de RBK-rekorden til Nils Arne Eggen.
---
Flest seire på rad i en sesong satte Lillestrøm med 11 kamper i 1986 (ikke Tippeligaen).
Flest kamper på rad uten tap har Rosenborg med sine 32 kamper fra april 1997 til mai 1998. (Tippeligaen)
Flest kamper på rad fra seriestart uten tap har Molde med 21 kamper i 1998 (Tippeligaen).
Har du lest forumets retningslinjer?
En kamp av gangen, please.
Plankegjengen - kaffe og MacDonnalds, så ordner Guttæne resten
trenger bare vinne med to!!! har scoret flere da!!!
FFK på topp :-)
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Opprinnelig postet av Jepmaster
FFK på topp :-)
YES!!!
...men synd at ikke Fredrikstad folket har skjønt det. Ser ikke ut som det blir stort flere tilskuere mot B/G enn det var mot Molde
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
Men med fint vær i morgen så blir det nok solgt en del billetter på kampdag.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Har stor tro på seier i morra. Kan ikke komme på kampen, og da bruker det å bli en god kamp. Har fått høre før at jeg bør holde meg hjemme ja. Uansett så er muligheten for å overta tabelltoppen stor. Vinner med 3 mål.
Faen.... Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............
Opprinnelig postet av Jepmaster
Æsj, det er sånn matte-ting... Men jeg har trua på 3-0, da får vi ha ett mål som bonus
Plankegjengen - kaffe og MacDonnalds, så ordner Guttæne resten
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914