Husk meg
Brukernavn
Passord

Spillerinvest støtter Tom Kristoffersen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 18 apr 08, 16:40
Endret: 18 apr 08, 16:41

kjølvannet av «Værste-fraksjonens» angrep på Tom Kristoffersen, styremedlem i FFK Sport Asa, går nå Fredrikstad Spillerinvest A/S ut med en pressemelding der de uttrykker full tillit til Kristoffersen og jobben han gjør.

www.demokraten.no/ffk/article3483549.ece

Hva synes dere andre om Tom Kristoffersen og bråket som har oppstått rundt FFK?

Terje Høili liker ikke det som skjer rundt FFK.

www.demokraten.no/ffk/article3482359.ece

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 18 apr 08, 16:48
Syns det begynner å dukke opp spøkelser fra tidligere jeg nå, med småkonger som sitter på hver sin haug og forlanger å bli hørt. Jeg trodde og håpet at den tiden var forbi og at de som var i klubben i dag var mest opptatt av klubbens beste, ikke sitt eget ego.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 18 apr 08, 16:58
En ting er ihvertfall sikkert. Høili, Kristoffersen og co er mye bedre for klubben enn Kværneng, Hvidsten og co. Det sitter nok hardt i, at dem ble kastet, men skulle FFK komme seg videre måtte det gjøres......

MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05

Lagt til: 18 apr 08, 17:33

Opprinnelig postet av Bedreviteren
En ting er ihvertfall sikkert. Høili, Kristoffersen og co er mye bedre for klubben enn Kværneng, Hvidsten og co. Det sitter nok hardt i, at dem ble kastet, men skulle FFK komme seg videre måtte det gjøres......

De er vel bare ute etter å lage kvalme etter at de ble kastet ut.

---------------------------

Tarik på landslaget!

jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07

Lagt til: 18 apr 08, 17:36
Det er jo så mye dobbeltspill og dobbeltroller i de forskjellige styrer og organer. Folk er jo mest opptatt av å beskytte
seg og sitt, og det later desverre til at de er lite opptatt av det beste for FFK. Folk prøver konstant å posisjonere seg for å få en egen/best mulig rolle i klubben. Og så vandrer de gatelangs og soler seg i glansen, og gjør ikke en døyt for klubbens beste.
Synes det virker som det er pill råtten det meste som rører seg der nede. Hvorfor må ting alltid tas via media. Hvorfor kan ikke folk holde kjeft og prøve å løse ting i allminnelighet? Krangling kan man ta mellom sesongene. I sesongen så tier man stille og lar fotballen snakke.

Makan til surregjeng. Ja nå drar jeg alle over en kam, og det er selvfølgelig ikke meningen. Men man kan jo søren ikke være sikker lenger på hvem som representerer hvem og hvem som sitter og hvor og kjenner hvem. Håpløst sammensurium. Slik har det desverre vært over lang tid nå.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 18 apr 08, 17:47
Kommer mye om rotet i FFK i Dagens Næringsliv i mårra. Sikker kilde.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 18 apr 08, 18:18
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Jepp, og det er visstnok ikke lystig lesning... Veldig kritisk.

Har du lest forumets retningslinjer?

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 18 apr 08, 22:02

Grøss og gru. Den nye stadion har jammen kommet med en bitter ettersmak. Flere enn meg som forsatt ønsker at klubben hadde investert forsiktig på gamlestadion istedenfor å rote seg bort i gigantiske økonomiske problemer og i kryssilden i maktkampen på Værste?

"Hest er best, ingen protest! Klemz"
- Styret i Plankehaugen

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 18 apr 08, 22:28
Opprinnelig postet av TgfkaFFK

Grøss og gru. Den nye stadion har jammen kommet med en bitter ettersmak. Flere enn meg som forsatt ønsker at klubben hadde investert forsiktig på gamlestadion istedenfor å rote seg bort i gigantiske økonomiske problemer og i kryssilden i maktkampen på Værste?

Denne fraksjonsbyggingen/maktkampen startet lenge før nye stadion.  Trist lesning uansett hvem sin side man støtter dette. Fy faan...begynner å bli lei ansiktene til Hvidsten og Kværneng nå. For all del, de er sikkert veldig glad i FFK begge to, men de etterlever IKKE regelen om at INGEN er større enn klubben. Samtidig er det greit at Morgan, og Tom mente det var på sin plass å gå stadionavtalen nærmere etter i sømmene, men måten de brukte media på er meget klandreverdig. Skulle tro det var politikere i alle leire i FFK, med det mener jeg at alle er mest opptatt av å belyse feil motparten har gjort, og ikke konstruktive løsninger på feila, uavhengig av hvem som gjorde dem.
Synes forsåvidt heller ikke at leserinnlegget til Ulf i avisa var lystig lesning. Begynner å bli tragikomisk hvordan alle skal lange ut et siste slag, før de oppfordrer til; "å se fremover for klubbens beste". Blir som å oppfordre til en røykfri verden mens man selv blåser røykringer.
Forøvrig virker det som om Huth går rolig i gangene i øyeblikket, noe som er like selvsagt som gledelig, er det lov å håpe at vi har en fredsmegler i klubben...det trengs, en meget, meget dyktig sådan.

Rød.... hvit... og patriot!

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 19 apr 08, 00:15

Opprinnelig postet av djpete

Denne fraksjonsbyggingen/maktkampen startet lenge før nye stadion.  Trist lesning uansett hvem sin side man støtter dette. Fy faan...begynner å bli lei ansiktene til Hvidsten og Kværneng nå.

Problemet er at nye-stadion ga "noen" ett vanvittig brekkjern til å fremme sin sak, samtidig som de fikk et sugerrør i kassa til FFK for evig tid. Hadde klubben gått for oppgraderinga av gamle stadion hadde vi sannsynligvis ikke vært i den økonomiske sumpa vi er nå. At Høili fortsatt støtter klubben økonomisk selv om den er full av brønnpissere er beundringsverdig.

Kværneg kan forresten ta å holde kjeften sin. Han er en sleip rotte som ettelater seg "bomber" overalt hvor han er, om det er FFK eller interconsult/cowi ("Etter at administrerende direktør Frode Kværneng valgte å gå fra Interconsult ASA, har det også bli kjent at selskapet gikk på en økonomisk smell i fjoråret." (50 mill)). Han burde ta å kjøpe seg en diger skammekrok og sette seg lengst inn i kroken.

"Hest er best, ingen protest! Klemz"
- Styret i Plankehaugen

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 19 apr 08, 09:37
Endret: 19 apr 08, 09:38

Trist at det påny er uro i klubben. Hadde virkelig håpet at den tiden var slutt da en satte enkelt person ( eget ego) foran klubben.

Likevel må jeg si at jeg blir forrundra når Ulf Berg (eks Plankehaugen) maner til ro rundt klubben i en artikkel i F-B i går. I artikkelen maner han iallefall ikke til fred og fordragelig med sin ensidighet og karakteristikk av andre "At Toralf Hvidsten og Frode Kværeng våger å trakasere Tom Kristoffersen er i beste fall forunderlig. Jeg er overbevist om at de kommer til å angre på dette".  Denne artikkelen kan vel ikke akkurat bidra til brobygging mellom ulike fraksjoner.

I det hele er det merkelig at en person som så til de grader ukritisk forsvarte FFK sin tidligere klubbdirektør,  og utviste vel da som nå mangel på "dybdesyn.

Ps. Må faktisk driste meg til å spørre om følgende :

Er klubben i dag i så mye bedre økonomisk forfatning enn for 2 år siden?

Hvor er det blitt av alle de milléne som alle skryter av at en tidligere klubbdirektør skaffet til veie?

Hvordan kan denne økonomiske situasjonen oppstå i FFK 2007, når man fram til 1.nov hadde en økonomisk mirakelmann som klubbdirektør?

Detter er tanker som sikkert flere enn meg sitter med, men krever faktisk ikke svar. Dersom det kan føles som "Bensin på bålet"

Jeg tar med dette innlegget ikke stilling mellom "fraksjoner" i FFK, da jeg ikke har personlig kjennskap til noen av disse . Likevel drister jeg med til å stille spørsmål og komme med kritiske bemerkninger.

La oss fra d.d si at spist er spist og sagt er sagt, og starte på en ny vei framover.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til: 19 apr 08, 20:57
Opprinnelig postet av dracula

Trist at det påny er uro i klubben. Hadde virkelig håpet at den tiden var slutt da en satte enkelt person ( eget ego) foran klubben.

Likevel må jeg si at jeg blir forrundra når Ulf Berg (eks Plankehaugen) maner til ro rundt klubben i en artikkel i F-B i går. I artikkelen maner han iallefall ikke til fred og fordragelig med sin ensidighet og karakteristikk av andre "At Toralf Hvidsten og Frode Kværeng våger å trakasere Tom Kristoffersen er i beste fall forunderlig. Jeg er overbevist om at de kommer til å angre på dette".  Denne artikkelen kan vel ikke akkurat bidra til brobygging mellom ulike fraksjoner.

I det hele er det merkelig at en person som så til de grader ukritisk forsvarte FFK sin tidligere klubbdirektør,  og utviste vel da som nå mangel på "dybdesyn.

Ps. Må faktisk driste meg til å spørre om følgende :

Er klubben i dag i så mye bedre økonomisk forfatning enn for 2 år siden?

Hvor er det blitt av alle de milléne som alle skryter av at en tidligere klubbdirektør skaffet til veie?

Hvordan kan denne økonomiske situasjonen oppstå i FFK 2007, når man fram til 1.nov hadde en økonomisk mirakelmann som klubbdirektør?

Detter er tanker som sikkert flere enn meg sitter med, men krever faktisk ikke svar. Dersom det kan føles som "Bensin på bålet"

Jeg tar med dette innlegget ikke stilling mellom "fraksjoner" i FFK, da jeg ikke har personlig kjennskap til noen av disse . Likevel drister jeg med til å stille spørsmål og komme med kritiske bemerkninger.

La oss fra d.d si at spist er spist og sagt er sagt, og starte på en ny vei framover.

Vi får se hvem som er smartest av FFK og team Østberg når det gjelder FFK sin tidligere direktør,mener du at Høili lyver som sier at FFK hadde hvert konkurs uten Andersen?

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 20 apr 08, 00:01
Er det ikke på tide å ta ned Morgan posters fra veggene nå æ, Paco? Er det team østberg det skal gå på nå?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914