Fairplay prisen på Tv2 til FFK supporterne i Trondheim
---------------------------
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Artig artig...
Hørte også noe om at politiet i Trondheim skrøt av ffktilhengerene...
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Tusen takk for en knall tur
Rød Hvit til jeg dør...
Tydelig at Tippeligaen har blitt en kynisk og mindre hyggelig liga ettersom man må ut blant tilskuerne for å finne en verdig (?) kandidat til fair play-prisen.
Blir nesten like bakvendt som å gi en katt tittelen årets jordmor.
Suverent. Spiller ingen rolle om man er plankehaug, brigade eller rød-hvit, det viktigste er å støtte klubben.
Er Eriksen litt FFK-fan? Han skryter mye av FFK for tiden, men det er jo fullt fortjent
Opprinnelig postet av SirLion
VI fikk ukens Fair play pris av TV2.. Gratulerer alle fotballfans av Fredrikstad og FFK
Hyggelig det, men hva var egentlig begrunnelsen?
"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"
- Benjamin Franklin
Opprinnelig postet av Tøfflus
Noe om at vi alltid hadde stilt opp selv om det var blitt dårlig med bortepoengOpprinnelig postet av SirLion
VI fikk ukens Fair play pris av TV2.. Gratulerer alle fotballfans av Fredrikstad og FFK
Hyggelig det, men hva var egentlig begrunnelsen?
Er det noen som klarer det er det du D
"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"
- Benjamin Franklin
Opprinnelig postet av Costanza
Forstod ikke helt relevansen til "fair play" men...
Var vel mest ment som en kommentar på LSK-supporterenes ufair-play sist runde?
"Hest er best, ingen protest! Klemz"
- Styret i Plankehaugen
Vi fikk for øvrig skryt av betjeningen på Three Lions også. Jeg spurte den søte jenta bak disken hvem som var de verste å få på besøk, og da smalt det kontant: "Ham-Kam".
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
Merkelig få som kommenterer denne. tråder som kritiserer PH blir jo stort sett laaange... (med de samme som skriver riktignok)
Jeg syns uansett dette var moro. Se tilskuere i skikkelig supporterantrekk, uten de jævla blussa
Opprinnelig postet av Markus
Merkelig få som kommenterer denne. tråder som kritiserer PH blir jo stort sett laaange... (med de samme som skriver riktignok)
Jeg syns uansett dette var moro. Se tilskuere i skikkelig supporterantrekk, uten de jævla blussa
Hvorfor jeg ikke kommenterer denne er fordi jeg ikke ser hva PH gjorde der oppe i forhold til hva andre supportere gjør på andre baner.
TV2 syns det er en forskjell ihvertfall:)
De synes mye rart de, så det tar jeg ikke så veldig høytidelig.
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
på`n igjen ja....... herregud så lei jeg er det maset..... Zoran er ute for alltid. Lev med det.. All honnør for jobben han gjorde for PH. Hva faan er det som er så ille nå da...? Forresten ikke rette tråden å slenge ut sånt piss
Ironi har vi hørt om?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914