Ære være ANDERS GRØNHAGEN!
Anders Grønhagen er Tippeligaens mest sympatiske trener! Jeg er så glad for at han er her i FFK.
Alltid når han uttaler seg i media er det gjennomtkt og tydelig.
Det virker som om han skaper tro på seier med det han sier og det han gjør.
Skal PH komme med et banner, må det bli om Anders Grønhagen!
---------------------------
Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Ja, bare se hva han har klart For et syn
Eliteserien 2008: Tabellen
Klubb | K | S | U | T | M | MD | P | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
01 | Fredrikstad | 3 | 2 | 0 | 1 | 6-6 | 0 | 6 |
02 | Stabæk | 2 | 1 | 1 | 0 | 4-2 | 2 | 4 |
03 | Tromsø | 2 | 1 | 1 | 0 | 3-1 | 2 | 4 |
04 | FC Lyn | 2 | 1 | 0 | 1 | 4-3 | 1 | 3 |
05 | Aalesund | 2 | 1 | 0 | 1 | 4-3 | 1 | 3 |
06 | Brann | 2 | 1 | 0 | 1 | 6-6 | 0 | 3 |
07 | Strømsgodset | 2 | 1 | 0 | 1 | 3-3 | 0 | 3 |
08 | Bodø/Glimt | 2 | 1 | 0 | 1 | 3-3 | 0 | 3 |
09 | Viking | 2 | 1 | 0 | 1 | 3-3 | 0 | 3 |
10 | Rosenborg | 3 | 1 | 0 | 2 | 5-6 | -1 | 3 |
11 | Ham-kam | 2 | 1 | 0 | 1 | 3-4 | -1 | 3 |
12 | Vålerenga | 2 | 1 | 0 | 1 | 1-2 | -1 | 3 |
13 | Molde | 2 | 0 | 1 | 1 | 1-2 | -1 | 1 |
14 | Lillestrøm | 2 | 0 | 1 | 1 | 3-5 | -2 | 1 |
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!
Men fyttikatta så sinna han var i pausa...Men det hadde han all grunn til. Godt å se at han er menneskelig.
Fantastisk type...
Heia FFK
Grønhagen viser oss ett menneske med personlighet som viser sine følelser, men i kontrollerte former.
Grønis Og J.J hos Stabæk framstår som de 2 STORE fotballtrener profilene i Norge.
Er så enige med Stein Rud i "mini leder" i F-b på lørdag. Grønis er FFK sin beste ambassadør. Behold mannen!
Dette ikke som en forkleinelse av først og fremst Tarik, men tror at Tarik fortsatt vil ha godt av å ha Grønis som sin trener.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Opprinnelig postet av Jonek
Anders Grønhagen er Tippeligaens mest sympatiske trener! Jeg er så glad for at han er her i FFK.
Alltid når han uttaler seg i media er det gjennomtkt og tydelig.
Det virker som om han skaper tro på seier med det han sier og det han gjør.
Skal PH komme med et banner, må det bli om Anders Grønhagen!
Synes også det passer med en offentlig anerkjennelse av Grönhagen. Han passer godt inn i FFK systemet og er en veldig sympatisk mann som gjør riktige valg gang på gang!
FFK for alltid!
Ellers er det slående at de mest rolige og sympatiske trenerne overfor media i Tippeligaen alle er svenske: Grönhagen, Jönsson, Jonevret og Åkeby. Alle opptrer meget profesjonelt, og flere av de norske trenerne har mye å lære (selv om jeg personlig har fryktelig sans for Uwe Rösler også)
Enig med alle.
PH har vært ivrige etter å vise sin støtte i ulike retninger i det siste, med varierende dekning i egne rekker og en del kontrovers. Ikke at det er min sak som passiv tilskuer på sidelinjen, men det faller meg at det kanskje kunne virke samlende om PH gjør et utspill som er utelukkende positivt og som alle kan stå samlet bak. Og at hvis man trenger et tema for en slik markering så ville en åpen hyllest til Grønhagen være helt på sin plass, og varme alle med et hjerte for FFK.
Har man sagt a,
har man sagt a.
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Spørsmål, Hvor mange ganger har L.pool vunnet Premier League?
*22.05.08*
Grönhagen er stor... Han er rett mann for FFK!! Samtidig som han er en av de mest sympatiske trenerene i Norge,så står han også på sine meninger...
Stor takk til det du har utrettet for klubben så langt.. Ser fram til mer morro og flere borteseiere!!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av Patrioten
han gjør det bra det første året i sine klubber, mens det andre, skal det gå dårlig med laget,
Er det Tom Nordlie du snakker om?
FFK mot nye høyder...
Opprinnelig postet av Patrioten
Skeptikerne mener jo at han gjør det bra det første året i sine klubber, mens det andre, skal det gå dårlig med laget, siden Anders Grönhagen gjør det bra nå, kanskje han har utviklet seg som trener med FFK og at han kan vise skeptikerne at de tar feil om han.
Tror FFK er en bra klubb for å sprute litt liv inn i gamle spillere og trenere!
Snart blir Grönhagen kontaktet for å lede det svenske landslaget. Bare vent og se..hehe
FFK for alltid!
Opprinnelig postet av RuneT
Snart blir Grönhagen kontaktet for å lede det svenske landslaget. Bare vent og se..hehe
Og dette takker selvfølgelig Grönhagen nei til,fordi han stortrives i sin job i FFK!! hehe
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av GurrBass
Og dette takker selvfølgelig Grönhagen nei til,fordi han stortrives i sin job i FFK!! hehe
Selvfølgelig!
FFK for alltid!
Opprinnelig postet av GurrBass
Selvfølgelig!
Vi får vente å se! Det eneste Grønhagen har å skilte med i FFK så langt er en 8. plass i Tippeligaen og fadese i både norgescup og europacup.
Men det ser ut som Grønhagen har gjort mye riktig i vinter og at vi kan forvente bedre resultater i år. Og som person er han bare suverern!
"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914