Noen som har informasjon om Balal?
hei! så det ble skrevet litt om balal her for en tid tilbake, som hans tidligere trener i grane (arendal) lurer jeg på når vi får se han i astallen deres. og hvor er det blitt av john? dere som lurte på hvem andre som kom fra arendal kan jeg opplyse at roger risholt er arendalsgutt. grunnen til at ikke balal ble start gutt er at de ikke klarer og løfte blikket utenfor kristiansand by. vi driver godt i grane nå størst på antall spillere på kretslag i agder og har begynt samtaler med en oslo klubb om samarbeid men kanskje ffk hadde vært bedre?
Mod: Endret til en mer beskrivende overskrift
---------------------------
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Han er heller ikke på A-laget så han kan ikke bli plassert der heller. Var snakk om en amatørkontrakt med rekruttlaget, men jeg vet ikke om det ble noe. Men hvis han fortsatt er i klubben, så burde han jo spille fast på rekruttlaget og da får vi jo et svar på mandag.
Hva som har skjedd med John Faranso vet jeg ikke
EDIT: Ser forresten at Balal spilte en av treningskampene for juniorlaget i mars i år: http://www.fredrikstadfk.no/content/view/861/57/
---------------------------
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
John Faranso har gått til Lisleby
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914