Husk meg
Brukernavn
Passord

Noen som har informasjon om Balal?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

trenern

Bedriftsspiller
Ble medlem: 12 apr 08

Lagt til: 13 apr 08, 00:04
Endret: 13 apr 08, 00:17

hei! så det ble skrevet litt om balal her for en tid tilbake, som hans tidligere trener i grane (arendal) lurer jeg på når vi får se han i astallen deres. og hvor er det blitt av john? dere som lurte på hvem andre som kom fra arendal kan jeg opplyse at roger risholt er arendalsgutt. grunnen til at ikke balal ble start gutt er at de ikke klarer og løfte blikket utenfor kristiansand by. vi driver godt i grane nå størst på antall spillere på kretslag i agder og har begynt samtaler med en oslo klubb om samarbeid  men kanskje ffk hadde vært bedre?

Mod: Endret til en mer beskrivende overskrift

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 13 apr 08, 00:14
Hvis det er Balal Arezu du sikter til, så står han oppført som "tidligere spiller" her inne i hvert fall.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 13 apr 08, 00:23
Det var snakk om at han skulle spille på FFK2 en stund for å se ann utviklingen hans, men jeg har ikke hørt noe mer etter det. FFK2 har sesongpremiere på mandag, så vi får sikkert greie på litt mer da.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 13 apr 08, 00:31
Han burde vel stått under juniorlaget på fredrikstadfk.no? Han står ikke der, og han har heller ikke blitt plassert på A-laget på oversikten.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 13 apr 08, 00:39
Endret: 13 apr 08, 00:53
Juniorlaget på fredrikstadfk.no er fra tidlig i 2007 sesongen. De har ikke oppdatert troppen på en stund. Uansett  holder ikke Balal junioralder lengre og kan derfor ikke stå sammen med juniorlaget.

Han er heller ikke på  A-laget så han kan ikke bli plassert der heller. Var snakk om en amatørkontrakt med rekruttlaget, men jeg vet ikke om det ble noe. Men hvis han fortsatt er i klubben, så burde han jo spille fast på rekruttlaget og da får vi jo et svar på mandag.

Hva som har skjedd med John Faranso vet jeg ikke

EDIT: Ser forresten at Balal spilte en av treningskampene for juniorlaget i mars i år: http://www.fredrikstadfk.no/content/view/861/57/

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04

Lagt til: 14 apr 08, 15:33
Balal spilte treningskampene til juniorlaget da de møtte seniorlag. Men da de møtte juniorlag, så spilte han ikke. Han er med i treningsgruppe 2, som det heter, der hvor Jørgen Magnussen og Sekerez var tidligere. De spillerne som trener med juniorlaget med andre ord.

John Faranso har gått til Lisleby 

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914