Kamptråd RBK - FFK (3. serierunde)
nydelig ramberg!
---------------------------
Hyl.
Tippeligaen? Første Divisjon? Andre Divisjon? Jeg bryr meg ei - Laget er fortsatt Fredrikstad og det er supporterkulturen jeg deltar i, likegyldig av divisjon. Gi oss Zoran tilbake!
- FFK / LFC / Østsiden -
Opprinnelig postet av Supreme NTM
Døm mener sikkert døm siste fire bortekampene.
Stemmer det, da? Ja, det gjør sikkert det... gidder ikke å sjekke.
Svensk magi!
Vi slo Stabæk, deretter tapte vi Enga, Start og Odd de siste kampene i fjor, samt Brann i år.
Ramberg er stor i dag... Artig at han fungerer såpass godt som han gjør på kanten!!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Farlig der gitt..
Ramberg er god ja.. Egentlig hele midtbanen
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Bra 1 omgang. Synd med målet på slutten. Midtbanen vår er god og Gardar er veldig god på topp..
Vi må bare kjøre på nå, ingen bytter..
Opprinnelig postet av GurrBass
Ramberg er stor i dag... Artig at han fungerer såpass godt som han gjør på kanten!!
Syns du? Alt han har skapt så langt er en straffe, ellers er han ikke en ressurs for kampen, etter mine øyne.
Og hva i h er det Piiroja driver med...?
Plankegjengen - kaffe og MacDonnalds, så ordner Guttæne resten
Rosenborg kommer til å trykke høyt de første 10-15 for å få en utligning. Er vi nøyaktige og konsentrerte da, tror jeg mesteparten av jobben er gjort. Ser ikke kampen, men det virker som om vi har et godt grep på midtbanen. Det må vi fortsette med i 2.omgang hvis vi skal vinne.
Kan godt bytte inn Thomassen hvis spillet skulle dabbe av, men er ganske sikker på at FFK, klokt nok, ikke gjør noen bytter i pausen. Kan evt. også sette inn West hvis Rosenborg skulle trykke høyt.
1-1 er et kjemperesultat, men vi må ikke gå i den fella at vi legger oss bakpå og satser på 1-1. For Rosenborg vil komme, og den beste måten å stoppe dem på er å tørre og stå høyt. Angrep er det beste forsvar, er det ikke det man sier? :)
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Opprinnelig postet av EFF.EFF.KÅ
Opprinnelig postet av GurrBass
Syns du? Alt han har skapt så langt er en straffe, ellers er han ikke en ressurs for kampen, etter mine øyne.
Og hva i h er det Piiroja driver med...?
Jeg skjønner ikke hvorfor folk alltid er misfornøyd med Ramberg, synes han har gjort en veldig god sesongåpning. Fortjener plassen sin. I tillegg er han fra Fredrikstad.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914