Kampbillett
Hei!
Er det mulig å kjøpe kampbillet til tv2 sport kanalene?
hvordan gjør jeg det?
---------------------------
Fredd
Opprinnelig postet av Thor Gunnar
Hei!
Er det mulig å kjøpe kampbillet til tv2 sport kanalene?
hvordan gjør jeg det?
Dra ned på Fredrikstad Stadion da vel. Der ser du den gratis.
Ja det er mulig på alle kampene (til og med de som går på tv2 og zebra). Vil uansett anbefale, om du har planer om å se mer enn 1 kamp i løpet av en måned å kjøpe "månedskort" til 149,-
En måte dette kan gjøres på: du går her og trykker på kampen du vil se. Da er det bare å følge anvisningene du får herifra. Kampen må betales med visa eller lignende. Om du kjøper månedskort må du huske på å stoppe abbonementet om du ikke skal betale for mer enn 1 måned.
Eller, du kan dra på Fredrikstad stadion, eller en eller annen pub som viser kampen.
takk for alle svar. problemet er at jeg er i sarpsborg hos noen i familien, og får ikke dratt til fredrikstad, så må se den på tv.
skal bestille en kamp idag, men bestille resten neste gang
Opprinnelig postet av JipJap
En kampbillett koster 99,-
Ja det er mulig på alle kampene (til og med de som går på tv2 og zebra). Vil uansett anbefale, om du har planer om å se mer enn 1 kamp i løpet av en måned å kjøpe "månedskort" til 149,-
En måte dette kan gjøres på: du går her og trykker på kampen du vil se. Da er det bare å følge anvisningene du får herifra. Kampen må betales med visa eller lignende. Om du kjøper månedskort må du huske på å stoppe abbonementet om du ikke skal betale for mer enn 1 måned.
Eller, du kan dra på Fredrikstad stadion, eller en eller annen pub som viser kampen.
når jeg bestiller der, det er mulig og se kampen på tv da??
Fredd
Jeg er på fjellet nå, skal gjør det i kveld;)
Grønis
De har naturligvis ikke vært spesielt ivrige om å opplyse om dette.
Jeg gjorde det for to år siden og da hakket det ganske mye, men mulig det er blitt bedre..?
Ære være Fredrikstad
Men du må jo ha en god nettlinje da...
Og jeg vil tro at både TV 2 og ISP`ene rundt om har tilegnet seg mer erfaring, slik at færre vil oppleve hakking i år enn for to år siden.
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Fredd
Da får du se den over nettet. Via Tv2 sumo.
Hvordan gjør du dette? Jeg finner ikke ut hvordan jeg får bestilt billett kun denne kampen?
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
Fredd
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914