Grönis om "fortapt" Tarik
Opprinnelig postet av aavdst
Spillerinvest eier vel 50% av Tarik og skal vel da også ha 50% av salgssummen. Hvis de ikke legger pengene tilbake til spillerpotten for evt nye kjøp. Men det bestemmer jo de selv hva de vil gjøre med den saken. Kan jo hende de ønsker å profittere på sine investeringer også. Og ikke bare være gavmilde og snille uten å få noe igjen.
Spillerinvest har tydelig sagt at alt de eventuelt tjener skal brukes til nye spillere! Så deres anndel er det ingen grunn til å være bekymret for, den vil bli brukt på nye forsterkninger. Det er værre med de pengene FFK tjener, de kan fort havne i det store sluket.
---------------------------
"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.
FFK - "Av Østfoldinger for Østfoldinger"
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Hallo? En av de mest fremtredende spillerene i U20(eller om det var G19) VM.
Ja, jo. Han spilte først i U17 VM i Finland i 2003, det var vel der FFK fikk snusen i Garro og MacDonald? Senere i noe som heter FIFA World Youth Championship (aner ikke hvilket nivå dette ligger på, hvilke andre spillere var med der etc), hvilke aldersgruppe det gjelder aner jeg ikke. Det er vel ikke all verdens med kamper man spiller i et slikt mesterskap for å komme til en finale? Seks kamper eller noe? Med riktig flyt så kan mange gjøre et godt mesterskap.
Kvaliteten på det han gjorde kan kanskje være bedre enn det vi har sett av Tarik, men prestasjonen som Tarik har levert over halvannen sesong mener jeg likevel er bedre. John Obi Mikel utmerket seg vel ikke spesielt i de seks kampene han fikk før Lyn, med unntak av noen få øyeblikk. Det var mest på bakgrunnen av prestasjonene i Tippeligaen jeg skrev det jeg gjorde, jeg burde selvsagt tatt med hva de hadde prestert internasjonalt også!
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av Kent
Opprinnelig postet av aavdst
Spillerinvest eier vel 50% av Tarik og skal vel da også ha 50% av salgssummen. Hvis de ikke legger pengene tilbake til spillerpotten for evt nye kjøp. Men det bestemmer jo de selv hva de vil gjøre med den saken. Kan jo hende de ønsker å profittere på sine investeringer også. Og ikke bare være gavmilde og snille uten å få noe igjen.Spillerinvest har tydelig sagt at alt de eventuelt tjener skal brukes til nye spillere! Så deres anndel er det ingen grunn til å være bekymret for, den vil bli brukt på nye forsterkninger. Det er værre med de pengene FFK tjener, de kan fort havne i det store sluket.
greit at de sier at alle pengene vi får for spillere skal tilbake til spillerkjøp. men hva om vi faktisk hadde fått 50 mill for han.
håper faktisk ikke at ffk hadde fått kloa i alle sammen på en gang. bedre å dra det utover 3 år. så de ikke blåser bort 10-15 mill her å der. da må de kvalitetssikre spillerne enda bedre for å være sikker på at det er et riktig kjøp.
håper også at vi kan lage en sang til tarik snart. når alle roper tarik tarik tarik så blir jeg nesten flau.
jeg hadde et forslag ifjor som noen syns var bra. men den ble aldri dratt igang.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914