Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: Rosenborg - FFK (3. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 12 apr 08, 19:08
Ikke noe problem her. Bytte nettleser kanskje?

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 12 apr 08, 13:25

Opprinnelig postet av Holters


Kvisvik har en langt historie bak seg som har vist at han ikke er noen bortebanespiller. Jeg tror at Grönhagen og resten av trenerteamet har dette i bakhodet før dagens kamp. 

Men er det noen på FFK som er en bra bortbanespiller? Jeg ville kanskje gjettet på Barsom...

Ser fram til å stifte nærmere bekjentskap med denne lovende Thomassen. Hvis han starter i dag, og gjør det bra mot RBK borte, så skal jeg love å bli mektig imponert, men dog ikke sjokkert.

Men selv ville jeg stadig ha brukt Kvisvik framfor Ramberg. Eventuelt satt inn Kvisvik sentralt utover i kampen hvis ikke Gashi lykkes med litt mer i dag enn han har gjort i det siste. Ikke bare feil å ha en god pasningsfot sentralt på midten heller.

 

---------------------------

Har man sagt a,
har man sagt a.


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 12 apr 08, 13:42
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Eventuelt satt inn Kvisvik sentralt utover i kampen hvis ikke Gashi lykkes med litt mer i dag enn han har gjort i det siste. Ikke bare feil å ha en god pasningsfot sentralt på midten heller.

 

i tillegg er det et greit signal å sende at ingen har klippekort på laget. for øyeblikket ser det ut som om både midtstopperparet og den sentrale midtbanen har garantert plass. det er farlig at folk blir for sikre på plassen på laget.

---------------------------

med ffk til champions league!


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 12 apr 08, 13:48

Opprinnelig postet av Holters


Én ting er i alle fall sikkert, og det er at Kvisvik fortsatt ikke er bedre trent enn noensinne.

Jeg så kampen mot Molde sammen med noen venninner, som ikke er videre interessert i fotball eller kjenner spesielt til Kvisvik, og det første de sa da Kvisvik entrert banen var "Oj, han er jo fet!" Og jeg er helt enig... Synes faktisk Kvisvik fortsatt så lubben ut og han er langt fra så slank (veltrent?) som "rapportene" før sesongstart tilsa.



 

Hvordan kan folk som ikke kjenner til Kvisvik vite at han ikke er bedre trent enn før? Så Kvisvik veldig atletisk ut de to gangene han omtrent på egenhånd reddet Brann fra nedrykk?

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 12 apr 08, 13:52
Opprinnelig postet av Kent
Hvordan kan folk som ikke kjenner til Kvisvik vite at han ikke er bedre trent enn før?

Les om igjen... De reagerte på at en fotballspiller var fet. Det andre er mine ord.

Opprinnelig postet av Kent
Så Kvisvik veldig atletisk ut de to gangene han omtrent på egenhånd reddet Brann fra nedrykk?

Han var mye mer veltrent da (og bedre spillemessig) enn han har vært de foregående sesongene i FFK. Brannsupportere reagerte også på at Kvisvik var fet i fjor.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 12 apr 08, 13:56

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Kent
Hvordan kan folk som ikke kjenner til Kvisvik vite at han ikke er bedre trent enn før?

Les om igjen... De reagerte på at en fotballspiller var fet. Det andre er mine ord.

Opprinnelig postet av Kent
Så Kvisvik veldig atletisk ut de to gangene han omtrent på egenhånd reddet Brann fra nedrykk?

Han var mye mer veltrent da (og bedre spillemessig) enn han har vært de foregående sesongene i FFK. Brannsupportere reagerte også på at Kvisvik var fet i fjor.

Jeg syntes bare at argumentene dine var litt...tynne.

Jeg velger heller å stole på rapportene som sier at Raymond faktisk har trent bra i vinter og er i bra form! Vi får håpe han kommer inn å sikrer ett poeng på slutten

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 12 apr 08, 14:00
Jeg synes faktisk Kvisvik var veldig tynn i vinter, men nå i sist kamp mot Molde var han nesten tilbake i 2007 form.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 12 apr 08, 14:10
Endret: 12 apr 08, 14:11

Opprinnelig postet av benksliter`n
Jeg synes faktisk Kvisvik var veldig tynn i vinter, men nå i sist kamp mot Molde var han nesten tilbake i 2007 form.

Ja det var en her som postet en link til et bilde hvor Raymond nesten minnet litt om Leif Juster. Var snakk om tosifret antall kilo i vektredusksjon. Men det har kanskje blitt litt trøstespising siden det...

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 12 apr 08, 14:00
Opprinnelig postet av Kent
Vi får håpe han kommer inn å sikrer ett poeng på slutten

Ingenting hadde vært bedre enn det.

Blir nok mange super-sub-kamper på Kvisvik i år!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 12 apr 08, 14:11
Blir kampen sendt på Radio Fredrikstad eller lignende nettradio, for oss som ikke bor i landet og har for dårlig linje til å se på nett-tv! :(

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 12 apr 08, 14:13

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Kent
Vi får håpe han kommer inn å sikrer ett poeng på slutten

Ingenting hadde vært bedre enn det.

 

Kremt... tre poeng hadde vel vært bedre?

 

---------------------------

Har man sagt a,
har man sagt a.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 12 apr 08, 14:16
Endret: 12 apr 08, 14:21

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Kent
Vi får håpe han kommer inn å sikrer ett poeng på slutten

Ingenting hadde vært bedre enn det.

Blir nok mange super-sub-kamper på Kvisvik i år!

Spørsmålet blir jo da hvordan det går ut over form og humør? At Kvisvik skal være ett 4-5 valg fra start, som kant, blir for meg helt vilt. Enig i at han ikke har vært noe særlig bortespiller og har noe å bevise der. Samtidig har han kanskje vært vår best hjemmespiller, så i så måte bør han jo da spille alle hjemmekampene.

     Men i motsetning til fb regner jeg med at Kvisvik og Ramberg starter idag, bare så det er sagt. Så kan dere jo høgge meg etter kampen, nå går jeg på pub og starter oppvarmingen...


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 12 apr 08, 11:37
Er det noen som vet om Shamrock (Oslo) viser hele kampen i kveld? Ser at en annen Premier League kamp kræsjer med FFK kampen c...

---------------------------

FFK for alltid!


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 07 apr 08, 19:48

Opprinnelig postet av aavdst
Håper RBK slår Godset sønder og sammen i kveld, så blir det lettere for oss å sanke poeng på Lerkendal. Hvis RBK taper mot Godset, vil de nok fryktelig gjerne revansjere seg foran sitt hjemmepublikum og la det gå utover Fredrikstad. Iversen og Sappara er vel fortsatt ute med skader.

Godset leder 2-0 til pause....... så da blir det vel usedvanlig tøft på Lerkendal....

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 07 apr 08, 20:37
3 - 0 til godset nå..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Memyselfandi

Juniorspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 154

Lagt til: 07 apr 08, 20:37

Joda, blir antakelig tøft på Lerkendal. Forutsatt at RBK hever seg et hakk eller ti fra detta som vises nå, ikke imponert av bartene. Årets første borteseier til Lørdag...?.

                         

---------------------------

Faen.... Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 07 apr 08, 21:11
Opprinnelig postet av Memyselfandi

Joda, blir antakelig tøft på Lerkendal. Forutsatt at RBK hever seg et hakk eller ti fra detta som vises nå, ikke imponert av bartene. Årets første borteseier til Lørdag...?.

                         

Ja er svaret.

Tippeligaens første borteseier i 2008 kommer lørdag.

Og det skulle være  morsomt å se unge Thomassen på banen, han er det  mange som har tro på.

---------------------------

100 hektoliter mussa på stampen og tippeteikn ein


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 07 apr 08, 21:33
tror ikke så lett på at FFK vinner jeg da

Memyselfandi

Juniorspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 154

Lagt til: 07 apr 08, 21:56

Opprinnelig postet av Thor Gunnar
tror ikke så lett på at FFK vinner jeg da

 

Noen som har påstått det ??

---------------------------

Faen.... Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340