Kamptråd: Fredrikstad - Molde
For oss som bor utenbys/i utlandet kan kampen diskuteres her.
Molde helt klart best i gang. Synes det virker ganske tamt blant publikum også. Eller er det bare lydproduksjonen som ikke yter Plankehaugen full rettferdighet?
Helv... Berg Hestad med volley rett på mål, bra redning av Staw. Nå er vi på passiven her... P. Diouf leker seg på venstrekanten.
Rævva åpning. Sykt bra redning av Lasse.
....og der scora Ringberg mot Viking.... jaja. Må vel skje noe her også snart. Selv om jeg synes noe av initiativet vi hadde i midtre del av omgangen er i ferd med å bli borte.
Off, det hadde vært litt av en hjemmedebut for Barsom..
Synd med skuddet til Barsom ja. Han har vært bra
Brukbar omgang etter en svak start. Må skjerpe oss i 2 omgang.
Vil se Kvisvik, og kanskje Tegstrøm idag faktisk. Kan kanskje være en dag for Kouadio også..
Det er så kjipt å bare kunne følge kampen via nettradio ass!
Men høres jo ut som vi hadde fortjent å ledet?!
---------------------------
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
Brukbar 1. omgang, synd med tverliggeren.
Savner Ringberg, jeg! :) Blir like nostalgisk hver gang jeg ser at han skorer...
"Markus Ringberg scorer mål, han scorer mål, han scorer mååål!"
Opprinnelig postet av endre
Det er så kjipt å bare kunne følge kampen via nettradio ass!
Vil påstå at uavgjort også er rimelig greit/rettferdig.
Uavgjort er i hvert fall ikke særlig rettferdig nå. Kjempesjanse til Piroja på hodet, etter lur pasning fra Barsom. Og med Barsoms store sjanse i første, samt Rambergs skudd som gikk like utenfor mål, burde FFK ledet nå.
...og DER var Gardar hårfint fra å score. Nå må vi snart putte!
Bra åpning av FFK nå. Vi bør score snart.. Barsom er stor
Hva skjer med Kvisvik?Fortsatt syk?
Trengs på høyrekanten.
Kvisvik på vei inn. Ramber ut tenker jeg
Når vi endelig ble kvitt Tor Hammerø fra FFK-kampene, så kommer det faen meg inn en ny fyr med noe som minner sterkt om moldedialekt! Kan Fotball-Xtra snart ansette en annen?
Synes Wallace har spilt seg bra opp. Fortsatt ikke så mye med offensivt, men virker solid defensivt. Det offensive kommer nok med tryggheten.
Jepp.
Alt for lite agressivitet her nå...
Lasse Staw holder oss inne i kampen nå
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914